eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuślin › Dostawę do siedziby Zamawiającego nawozów azotowych i potasowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-27

Kuślin: Dostawę do siedziby Zamawiającego nawozów azotowych i potasowych
Numer ogłoszenia: 28607 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego Gospodarstwo Pomocnicze , Trzcianka 19A, 64-316 Kuślin, woj. wielkopolskie, tel. 061 4473061, faks 061 4473173.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrcku.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę do siedziby Zamawiającego nawozów azotowych i potasowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nawozów azotowych i potasowych: 1) Saletra amonowa (minimum 32% N) lub nawóz równoważny, w ilości 50 ton, 2) Salmag (minimum 27% N) lub nawóz równoważny, w ilości 25 ton, 3) Korn-Kali (min. 40 % K, 6 % MgO, 3 % NaCl, 4 % S) lub nawóz równoważny, w ilości 24 ton. Nawozy należy dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w workach 500 kg lub 1000 kg. Rozładunek nastąpi siłami własnymi Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.00.00 - Nawozy azotowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1. Cena za całość przedmiotu zamówienia - 90% Oferta z najniższą ceną otrzyma 90 punktów, oferty z kolejnymi cenami otrzymają liczbę punktów obliczoną wg poniższego wzoru: cena oferty z najniższą ceną x 90 cena badanej oferty = maks. 90 punktów 2. Termin płatności - 10% Najdłuższy dopuszczalny termin płatności wynosi 30 dni, najkrótszy - 14 dni. Za każdy dzień zadeklarowany ponad 14 dni Wykonawca otrzyma 0,625 pkt (czyli np. w przypadku zadeklarowania terminu 20-dniowego Wykonawca otrzyma 6 x 0,625 = 3,75 pkt). Ocena maksymalna to 10 punktów (przy terminie 30-dniowym: 16 dni ponad 14 x 0,625 = 10 pkt), ocena minimalna - 0 pkt (przy zadeklarowaniu terminu 14-dniowego: 0 dni ponad 14 x 0,625 = 0 pkt). Zapis matematyczny kryterium: (liczba dni ponad 14) x 0,625 = liczba punktów (maks. 10) Zamawiający wybierze ofertę z największą łączną liczbą punktów za oba kryteria..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy składający ofertę wspólnie zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie 1 odrębnie dla poszczególnych Wykonawców, dokumenty wymienione w punktach 2, 3, 4 oraz załącznik nr 3 należy załączyć wspólnie dla Wykonawców składających ofertę wspólnie. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę; 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ oraz, uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto w ofercie należy złożyć: 3. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii). Dodatkowo : Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy, zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsrcku.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zespołu Szkół Rolniczego Centrum Kształcenia Ustawicznego, Trzcianka 15A, 64-316 Kuślin, pok. nr 8..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Rolniczego Centrum Kształcenia Ustawicznego, Trzcianka 15A, 64-316 Kuślin (pok. nr 8)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.