eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Rozwój i modernizacja bazy materialnej budynku D celem zwiększenia bezpieczeństwa pacjentów poprzez dostosowanie do przepisów p.poż.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-27

Częstochowa: Rozwój i modernizacja bazy materialnej budynku D celem zwiększenia bezpieczeństwa pacjentów poprzez dostosowanie do przepisów p.poż.
Numer ogłoszenia: 285986 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254944 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój i modernizacja bazy materialnej budynku D celem zwiększenia bezpieczeństwa pacjentów poprzez dostosowanie do przepisów p.poż..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Rozwój i modernizacja bazy materialnej budynku D celem zwiększenia bezpieczeństwa i pacjentów poprzez dostosowanie do przepisów p.poż. 2.Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim oraz wykonaniem robót budowlanych celem modernizacji bazy materialnej budynku D Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie przy ul. PCK 7 w ramach zadania pod nazwą: Rozwój i modernizacja bazy materialnej budynku D celem zwiększenia bezpieczeństwa pacjentów poprzez dostosowanie do przepisów p.poż. W tym: Część Nr 1 - Oddymianie klatek schodowych Część Nr 2 - Modernizacja istniejącej Oddymianie klatek schodowych 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i program funkcjonalno-użytkowy. Dokumentacja projektowa i program funkcjonalno-użytkowy są załącznikami do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.szpitalparkitka.com.pl . Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 14 do SIWZ. 4.UWAGA: Przedmiot zamówienia posiada mniejszy zakres robót niż program funkcjonalno-użytkowy zamieszczony na stronie internetowej. Z programu funkcjonalno-użytkowego należy wyłączyć Modernizację drogi przeciwpożarowej do budynku D wraz z placem manewrowym dla wozów strażackich oraz Przemurowanie kominów. Pozostałe roboty są zgodne z programem funkcjonalno użytkowym. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. 6.Jeżeli w dokumentacji projektowej lub w programie funkcjonalno - użytkowym wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowania poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 8.Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków z Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozwój i modernizacja bazy materialnej budynku D celem zwiększenia bezpieczeństwa pacjentów poprzez dostosowanie do przepisów p.poż. 9.Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed przystąpieniem do złożenia oferty. Termin należy uzgodnić z Panem Piotrem Plutą - tel. (34) 367 32 52..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.12 - Instalowanie ram okiennych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ODDYMIANIE KLATEK SCHODOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KELTRO ENERGY SP. Z O.O., UL. IKARA 183, 42-221 CZĘSTOCHOWA, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 155993,26

  • Oferta z najniższą ceną: 155993,26 / Oferta z najwyższą ceną: 155993,26

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ IZBY PRZYJĘĆ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE PRODBUD ROMAN DRABCZYK, UL. WYZWOLENIA 63F, 42-120 MIEDŹNO, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50036,08

  • Oferta z najniższą ceną: 50036,08 / Oferta z najwyższą ceną: 50036,08

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.