Ogłoszenie z dnia 2008-02-12
Wałbrzych: Dostawa samochodu pogrzebowego specjalnego typu karawan
Numer ogłoszenia: 28591 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Kolejowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6650061, 8425008 (09), fax 074 6650062.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzuk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu pogrzebowego specjalnego typu karawan.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 sztuki samochodu pogrzebowego specjalnego typu karawan (według specyfikacji) spełniającego warunki techniczne i higieniczno-sanitarne dopuszcające pojazd do pełnienia funkcji specjalnych przewozowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zabezpieczenia wadium nie przewiduje się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamowienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art.22.ust.1 tzn.posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawa nakłada taki obowiązek posiadania takich uprawnień.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy.Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu bedzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spelnia/nie spełnia.W przypadku niespelnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postepowania na podstawie art.24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spelnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty nastepujące dokumenty i oświadczenia. a/oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oswiadczenia stanowiącym załączniki nr.1,1a,1b do SIWZ. b/aktualnego odpisu oferenta z wlaściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidecji o działalności gospodarczej,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert ( moze być oryginał lub lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginalem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty i podejmowania zobowiazań w imieniu Oferenta. c/Wykaz osób uprawnionych do podejmowania zobowiązan i podpisania oferty w imieniu Oferenta. d/ Przykładowy atest higieniczny na oferowany samochód pogrzebowy wydany przez Panstwowy Zakład Higieny. e/zaparafowany przez Oferenta wzór umowy f/Oświadczenie o nie zaleganiu ze skladkami w ZUS oraz oplatach w Urzędzie Skarbowym. Dokumenty o których mowa powyżej winny być przedstawione w postaci oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodnosć z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanowiący pelnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzuk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Usług Komunalnych sp.z o.o. 58-300 Wałbrzych ul.Kolejowa 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp.z o.o. 58-300 Wałbrzych ul.Kolejowa 4 sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń informatycznych z podziałem na 12 części z zakresu: Programowanie w języku Python, Red Hat, Sieci LAN/WAN oraz UNIX/LINUX dla CI w Opolu.
- Realizacja badań diagnostycznych w charakterze laboratorium centralnego w ramach projektu niekomercyjnego badania klinicznego pn. "AVO-CLL: Wieloośrodkowe, randomizowane, otwarte badanie fazy ........
- Dostawa produktów leczniczych zawierających substancję czynną ISATUXIMABUM i RAMUCIRUMABUM do stosowania w programie lekowym na okres 3 miesięcy dla Oddziałów Hematologii i Onkologii
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych
- Dostawa papieru kserograficznego
- Budowa budynku tlenowni do obsługi sieci instalacji tlenowej dla potrzeb Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu, dz. nr 4/2, obręb nr 13 Piaskowa Góra
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojazdu dla Straży Miejskiej w Mielnie
- "Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego do przewozu sprzętu i środków do ograniczania skażeń chemiczno-ekologicznych typu pickup z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wężyskach"
- Dostawa używanego, ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Hłudnie
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego używanego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Święcku Wielkim
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego ze specjalistyczną zabudową biurową na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi
- Modernizacja, rozbudowa i budowa systemu p.poż w TPN poprzez zakup pojazdu wielozadaniowego z cysterną oraz wysokociśnieniowym systemem gaśniczym
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.