Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Konstancin-Jeziorna: system monitorowania funkcji życiowych pacjentów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Specjalistyczne Centrum Rehabilitacji i Leczenia Schorzeń Narządu Ruchu im. prof. Mariana Weissa, do kontaktów: Dział zamówień publicznych Beata Kurzawa, ul. Wierzejewskiego 12, 05-511 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. 022 7119037, fax 022 7119037, e-mail: zamstocer@poczta.onet.pl, www.stocer.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: system monitorowania funkcji życiowych pacjentów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: System monitorowanie funkcji życiowych składa się z 9 kardiomonitorów stacjonarnych, pomiar EKG/ST/Resp/NIBP/SPO2-10x oraz IBP/T x CO2 x 2, rzut serca x 1, stacja centralnego monitorowania 12- stanowiskowa, wymaganie techniczne - SIWZ - załącznik nr 1. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego - Oddział Intensywnej Terapii. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory Oryginalny kod CPV: 33.19.52.00 - Centralna jednostka monitorująca Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.52.00 - Centralna jednostka monitorująca 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: pow. 60.000E. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 30;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 4200.00PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ustawy PZP, 4. wnieśli w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych art. 45 i zapisami niniejszej SIWZ wymaganą kwotę wadium, 5. wyraża zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: zgodnie ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 65 - 67499 z dnia 04.04.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 55% jakość techniczno-medyczna - 45% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PN-14/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.06.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: wykonawcy i komisja przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.06.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego - sala widowiskowa.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.05.2006.
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawę sprzętu komputerowego dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Zakup monitora poziomu bólu i pomp infuzyjnych w 4 pakietach
- dostawa produktów leczniczych.
więcej: System monitorowania pacjentów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.