Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-02
Pabianice: Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 w okresie od 01.04.2011r do 31.12.2011r
Numer ogłoszenia: 285885 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Pabianicach , ul. Wiejska 55/61, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2137551, faks 042 2137640.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pabianice-dps.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 w okresie od 01.04.2011r do 31.12.2011r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach ul. Wiejska 55/61 w okresie od 01.04.2011r do 31.12.2011r 1. Barszcz czerwony koncentrat 320g 60 szt 2. Chrzan z kwaskiem cytrynowym 290g 70 szt 3. Ćwikła z kwaskiem cytrynowym 290g 70 szt 4. Dżem wiśniowy 280g 1300 szt 5. Dżem b/c 195g 2000 szt 6. Fasola Jaś paczkowana 500g 100 kg 7. Fasola konserwowa 460g 200 szt 8. Groszek konserwowy 400g 800 szt 9 Groch suchy łupany paczkowany 400g 90 kg 10. Koncentrat pomidorowy 30% 970g 300 szt 11. Koncentrat pomidorowy 30% 200g 200 szt 12. Kompot wiśniowy 900g 2000 szt 13. Ogórki konserwowe 900g 1000 szt 14. Kukurydza konserwowa 400g 200 szt 15. Przecier szczawiowy 320g 200 szt 16. Sok malinowy Paola lub równoważny 700g 400 szt 17. Cukier paczkowany 1kg 4 500 kg 18. Cukier puder 400g 100 szt 19. Cukier waniliowy 32g 300 szt 20. Sól paczkowana 1kg 850 kg 21. Mięta ekspresowa 20 szt 100 szt 22. Herbata granulowana 100g 150 kg 23. Kawa typu Inka lub równoważna 150g 150 szt 24. Kakao typu Wedel lub równoważne 100g 200 szt 25. Liść laurowy 8g 200 szt 26. Majeranek 20g 200 szt 27. Pieprz naturalny 20g 600 szt 28. Żelatyna typu Winiary lub równoważna 50g 150 szt 29. Cynamon 20g 200 szt 30. Przyprawa typu Warzywko 75g 400 szt 31. Proszek do pieczenia 32g 350 szt 32. Papryka konserwowa 670g 400 szt 33. Zupa pieczarkowa w proszku 60g 1000 szt 34. Zupa grochowa w proszku 45g 120 szt 35. Aromat 10g 300 szt 36. Budyń śmietankowy 41g 6000 szt 37. Kisiel wiśniowy 40g 6000 szt 38. Słodzik 100 tabletek 450 szt 39. Rosołki typu knorr lub równoważne 60g 500 szt 40. Ocet 500g 50 szt 41. Przyprawa w płynie 1l 80 szt 42. Musztarda delikatesowa 190g 400 szt 43. Kwasek cytrynowy 30g 600 szt 44. Majonez typu Motyl lub równoważny 265g 500 szt 45. Ziele angielskie 15 150 szt 46. Makaron paczkowany lubella lub równoważny 500g 1400 kg 47. Papryka słodka w proszku 20g 60 szt 48. Masło roślinne kostka lub równoważne 250g 800 kg 49. Keczup łagodny 500g 200 szt 50. Ryż paczkowany 1kg 1000 kg 51. Mąka ziemniaczana paczkowana 1kg 200 kg 52. Mąka poznańska paczkowana 1kg 3200 kg 53. Kasza gryczana paczkowana 500g 300 kg 54. Kasza manna paczkowana 1kg 300 kg 55. Kaszka typu Ovita lub równoważna 230g 60 szt 56. Kasza jęczmienna paczkowana 1kg 400 kg 57. Płatki owsiane paczkowane 500g 100 kg 58. Olej uniwersalny 1l 500 szt 59. Olej uniwersalny 0,50l 60 szt 60. Miód 25g 8000 szt 61. Kleik ryżowy 170g 50 szt 62. Suchary 290g 50 szt 63. Chrupki kukurydziane 300g 50 szt 64. Ciastka bez cukru 32g 800 szt 65. Biszkopty 225g 1000 szt 66. Smalec paczkowany 200g 200 kg 67. Grzyby suszone 3 kg 68. Jabłka suszone 12 kg 69. Śliwki suszone 12 kg 70. Galaretka truskawkowa 75g 600 szt 71. Brzoskwinie w puszce 850g 50 szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.85.00.00 - Produkty z ciasta makaronowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie przewiduje się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji i załączenie go do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji i załączenie go do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji i załączenie go do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji i załączenie go do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji i załączenie go do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pabianice-dps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 95-200 Pabianice ul. Wiejska 55/61.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 95-200 Pabianice ul. Wiejska 55/61 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do obiektów MOSiR w Pabianicach
- Zakup samochodu osobowego
- Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2026 roku
- Przebudowa ulicy Ornej
- Usługa przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obsługi wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Bychlewie, ...
- Przebudowa ulicy Odrodzenia
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach na rok 2026
- "Dostawa produktów żywnościowych do Bazy Szkoleniowo-Wypoczynkowej "Lubogoszcz" w Kasince Małej z podziałem na zadania - liczba zadań 11"
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych do Zakładu Karnego w Przemyślu i Oddziału Zewnętrznego w Medyce
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach na rok 2026
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. mjra pil. Jerzego Iszkowskiego w Tęgoborzy w roku 2026
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Łososinie Dolnej w roku 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





