Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-27
Toruń: Remont placów
Numer ogłoszenia: 285861 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. , ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6398119, 6398166, faks 056 6398120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont placów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Plac nr I naprawa szczelin dylatacyjnych 1.Frezowanie istniejącej nawierzchni betonowej grub. 4 cm ( na połączeniach 40,25m2 i grub.6 cm (nad szczelinami dylatacyjnymi 1080m2) - razem = 1.120m2 2. Czyszczenie po frezowaniu 3. Wyprofilowanie sfrezowanych miejsc masą bitumiczną w il. średnio 50kg/m2. 4. Ułożenie geosiatki nad szczelinami dylatacyjnymi 5. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno- asfaltowej gryzowo-żwirowej grubości 4 cm 9nad szczelinami) nawierzchnia z masy bitumicznej na całości placu 6. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej grubości 4cm - 1.989m2 7. Regulacja pionowa włazów kanałowych (11szt), wpustów ulicznych (4szt) 8. Regulacja pionowa zaworów wodoc. I gazowych (1+1) 9. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych. Warstwa ścieralna SMA o grubości warstwy 4cm Plac nr II naprawa szczelin 1. Frezowanie istniejącej nawierzchni betonowej grub.4cm (na połączeniach 4x3+52x1=64m2) i grub. 6cm ( nad szczelinami dylatacyjnymi 720m2) razem= 784m2 2. Oczyszczenie po frezowaniu 3. Wyprofilowanie sfrezowanych miejsc masą bitumiczną w ilości średnio 50 kg/m2 - 720m2 4. Ułożenie geosiatki nad szczelinami dylatacyjnymi - 720m2 5. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej grubości 4cm (nad szczelinami) - 720m2 nawierzchnia z masy bitumicznej na całości 6. Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej grubości 4cm - 3.000m2 7. Regulacja pionowa włazów kanałowych (18szt), wpustów ulicznych (2szt) i telekomunikacyjnych (2szt). 8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych. Warstwa ścieralna SMA o grubości warstwy 4cm - 3.000m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22.1 ustawy: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności wykonawcy, którzy wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat prowadzenia działalności, (roboty budowlane wykonane po 28.10.2003 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę drogową polegającą na remoncie lub budowie dróg lub placów o powierzchni utwardzonej o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł/netto [wartość roboty budowlanej przedstawiana w innej walucie niż PLN zostanie przeliczona przez Zamawiającego wg kursu średniego NBP z dnia wszczęcia postępowania] oraz dysponuję lub będą dysponować kierownikiem budowy uprawnionym do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [ uprawnienia w branży drogowej, bez ograniczeń]. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: będą w stanie sfinansować zamówienie do czasu otrzymania płatności, przez cały okres realizacji zamówienia będą się znajdowali sytuacji finansowej umożliwiającej terminowe regulowanie zobowiązań wobec Skarbu Państwa oraz swoich kontrahentów i Wykonawców który są ubezpieczeni z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz ubezpieczeni się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24.ust.1 i 2. 2) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia* w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczegłnionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zamawiający przyjmie jako aktualne wypisy, jeżeli data ich wydania nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą otwarcia ofert, 2)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy i, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg zał. nr 2, 3)wykaz wykonanych prac oraz oświadczenie stwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane należycie, 4)oświadczenie, że wykonawca jest ubezpieczony tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 250 000 zł/netto, [wartość ubezpieczenia przedstawiana w innej walucie, niż PLN zostanie przeliczona przez zamawiającego wg kursu średniego NBP z dnia wszczęcia postępowania) 5)uprawnienia kierownika budowy wraz z potwierdzeniem jego przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - ustawa z dnia 7 lipca 1994 Dz. U. 89, poz. 414 z późn. zm. Prawo budowlane lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej wykonać zamówienie tj. kierownika budowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa okluderów do zabiegów przezskórnego zamykania ubytków międzyprzedsionkowych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych
- dostawa produktów do żywienia dojelitowego i sprzętu medycznego do ich podaży przez okres 6 miesięcy
- Świadczenie usług medycznych w ramach dyżurów lekarskich na rzecz Izby Wytrzeźwień w Toruniu w okresie od 1.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Bydgoskiej 84, Broniewskiego 41, Mickiewicza 58A oraz Reja 24 w Toruniu
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Sowińskiego 1A, Staszica 6, Św. Mikołaja 5 oraz Grudziądzkiej 64-66 w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi powiatowej nr 1051F"
- Przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej na terenie wsi Donimierz - ul. Otalżyńska
- Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa.
- Przebudowa drogi gminnej i wewnętrznej w miejscowości Wasylów i Krzewica
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
- Remont drogi powiatowej 2673 S - ul. Turystyczna w Wiśle na odcinku o łącznej długości ok. 0,5km
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





