Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-07-22
Morawica: Ochrona obiektów i mienia wraz z przyleg³ymi terenami ¦wiêtokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy Nr sprawy EZP-252-21/2013
Numer og³oszenia: 285832 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: ¦wiêtokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ochrona obiektów i mienia wraz z przyleg³ymi terenami ¦wiêtokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy Nr sprawy EZP-252-21/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ca³odobowa ochrona obiektów i mienia wraz z przyleg³ymi terenami o powierzchni 114348 m2 ¦wiêtokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy. Powy¿sze zadanie realizowane bêdzie przez: - jeden posterunek sta³y 1 osobowy ca³odobowy, - jeden posterunek obchodowy 1 osobowy w godzinach od 600 do 1800 - jeden posterunek obchodowy 2 osobowy w godzinach od 1800 do 600 Dodatkowe czynno¶ci posterunku: a)sta³ego -obs³uga centrali telefonicznej w godzinach od 1500 do 700 w dni robocze i ca³odobowo w dni ustawowa wolne od pracy zgodnie z regulaminem szpitala, -ca³odobowy nadzór nad komputerowym systemem p/po¿arowym, -sprawowanie szczegó³owego nadzoru nad kluczami do obiektów szpitalnych, -prowadzenie ksi±¿ki z pokwitowaniem pobrania i oddania kluczy, -prowadzenie ksi±¿ki pe³nienia s³u¿by - raportowanie wszystkich wydarzeñ. b)obchodowego: - obchód ca³ego terenu - kontrola zamków : drzwi wej¶ciowych, okien, krat i zabezpieczenia plomb (w pomieszczeniach zaplombowanych) -nadzór nad pojazdami wje¿d¿aj±cymi i wyje¿d¿aj±cymi na i z terenu szpitala oraz podejmowanie interwencji w przypadku zaparkowania samochodu w nieodpowiednim miejscu. (zgodnie wydanym Zarz±dzeniem Wewnêtrznymi przez Dyrektora Szpitala), -udzielanie informacji osob± wchodz±cym na teren szpitala, -podejmowanie interwencji wobec osób zak³ócaj±cych porz±dek szpitala, zwracanie uwagi na osoby wychodz±ce z terenu szpitala w szczególno¶ci na pacjentów.
II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Ca³odobowa ochrona obiektów i mienia wraz z przyleg³ymi terenami stanowi±ca nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±ca na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 71.31.72.00 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e, posiada aktualn± koncesjê, zezwolenie lub licencjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia;
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, co najmniej dwie us³ugi o warto¶ci minimum: - 140.000,00 z³ brutto ka¿da z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e ta dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi wykaz minimum 1 osoby posiadaj±cej licencjê I lub II stopnia, która bêdzie odpowiedzialna za wykonanie us³ugi.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca przedstawi wykaz minimum 1 osoby posiadaj±cej licencjê I lub II stopnia, która bêdzie odpowiedzialna za wykonanie us³ugi.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e, posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ co najmniej 300.000,00 z³.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wype³niony formularz ofertowy, wed³ug wymaganego wzoru (za³±cznik do SIWZ); b) o¶wiadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust.4 ustawy dotycz±ce czê¶ci zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (za³±cznik do SIWZ);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres niezmienno¶ci cen - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zmiany umowy, o których mowa ust.1 musz± byæ dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych stanowi±cego, ¿e umowa podlega uniewa¿nieniu w czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie: 3.1 Zmiana ceny polegaj±ca na jej obni¿eniu mo¿e byæ dokonana w ka¿dym czasie. 3.2 Zmiana podatku VAT w trakcie trwania umowy jest dokonywana zgodnie z przepisami i nie powoduje zmiany ceny netto. a) Zmiana taka nastêpuje z dniem, z którym zmianê wprowadza stosowny akt prawny i nie wymaga aneksu do umowy. 3.3 Udzielenie zamówienia uzupe³niaj±cego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 4. Niedopuszczalne jest dokonywanie istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowieñ umowy niekorzystnych dla Zleceniodawcy je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz zakres zmian nie zosta³ przewidziany w og³oszeniu oraz w SIWZ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie którego zawarto niniejsz± umowê z pkt. 3 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ¦wiêtokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia w cenie 10 z³ p³atne w kasie Szpitala lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 10:45, miejsce: ¦wiêtokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Zorganizowanie Pakietów Rehabilitacyjnych realizowanych w latach 2025-2026 w ramach realizacji projektu pn. ,,Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania - specjalistyczna us³uga opiekuñcza obejmuj±ca rehabilitacjê fizyczn±
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych - poczêstunku dla dzieci ze ¶wietlicy ¶rodowiskowej w Morawicy z 4 filiami na terenie Gminy Morawica
- Sporz±dz. dok. projekt. oraz pe³. w trakcie real. robót bud. nadzoru autor. na zad.: Zwiêkszenie dostêpno¶ci us³ug medycznych z zakresu opieki psychiatrycznej i leczenia uzale¿nieñ w ¦CP w Morawicy
- "¦wiadczenie us³ug zdrowotnych dla pracowników Urzêdu Miasta i Gminy w Morawicy - Czê¶æ 2: konsultacje kardiologiczne dla pracowników Urzêdu Miasta i Gminy w Morawicy "
wiêcej: przetargi MORAWICA »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.