Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-10
Wałcz: Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Wałcz przez okres od 27.09.2010 r. do 31.12.2010 r. - przetarg III
Numer ogłoszenia: 285816 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wałcz , ul. Kołobrzeska 1, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2500894, faks 067 2582932.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej PGL LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Wałcz przez okres od 27.09.2010 r. do 31.12.2010 r. - przetarg III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmującej : hodowlę lasu i ochronę lasu w Nadleśnictwie Wałcz Częściami zamówienia są : Część I -zadania w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej w leśnictwach Brody i Golce -opisanych w załączniku nr 8 do Specyfikacji , Część II -zadania w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej w leśnictwach Iłowiec i Rudki - opisanych w załączniku nr 8 do Specyfikacji , Część III - zadania w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej w leśnictwach Międzyrzecze i Pluskota - opisanych w załączniku nr 8 do Specyfikacji , Część IV -zadania w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej w leśnictwach Lubno i Nakielno - opisanych w załączniku nr 8 do Specyfikacji , Część V - zadania w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej w leśnictwach Morzyce i Strączno - opisanych w załączniku nr 8 do Specyfikacji , Część VII -, mechaniczne przygotowanie gleby pod odnowienia i zalesienia, wypychanie dołów na sadzonki ciągnikiem LKT , inne prace ciągnikiem LKT w ramach hodowli lasu - opisanych w załączniku nr 8 do Specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający planuje wykonywanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w ilościach nie przekraczających 50% wartości podstawowej zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.15.00-7, 77.23.10.00-8, 77.21.16.00-8, 77.23.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca ma złożyć następujące dokumenty do oferty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków . Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty ma dołączyć następujące dokumenty: 1)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji - odpowiednio dla części na które wykonawca składa ofertę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku, zobowiązany będzie udowodnić , iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków . Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia oświadczenia o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia - załącznik nr 2 do specyfikacji. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków . Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia oświadczenia o dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia - załącznik nr 2 do specyfikacji. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków . Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty musi dołączyć następujące dokumenty: 1)Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony i posiada aktualne na dzień składania oferty ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej oraz odpowiedzialności kontraktowej na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł za każdą część oferty . 2)Oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużania ubezpieczenia OC oraz odpowiedzialności kontraktowej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na cały okres świadczenia Usług. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków . Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymienione prace w załączniku nr 4 do siwz muszą być potwierdzone dokumentami (załączonymi do oferty) od Zamawiającego , z których wynikałoby , że prace te wykonane zostały należycie (listy referencyjne, protokoły odbioru, potwierdzenie płatności lub inne dokumenty).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość zmiany lokalizacji wykonania prac leśnych oraz redukcji zakresu umowy do wykonania (do 20% jej wartości) , a zmniejszenie wynagrodzenia będzie obliczone w oparciu o stawki jednostkowe wymienione w ofercie z uwzględnieniem ilości rzeczywiście wykonanych prac. Strony przyjmują możliwość zmiany do zakresu usług w przypadkach , gdy wystąpi : -spadek sprzedaży drewna przynajmniej o 30% w stosunku do średniej miesięcznej sprzedaży z ostatnich trzech miesięcy , -brak konieczności wykonania niektórych zabiegów z zagospodarowania lasu na skutek nie dających się przewidzieć zmian w cięciach (korekta CSS, zmiana charakteru trzebieży, itp.), urodzaju nasion oraz w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych ( np. ze względu na stan pokrywy zielnej - brak konieczności wykonania pielęgnacji upraw lub pilna potrzeba ich wykonania na pozycjach nie ujętych w planie) , -korekta w planie finansowo-gospodarczym nadleśnictwa , wprowadzona zgodnie z zaleceniami jednostek nadrzędnych, -zmiana w planie pozyskania drewna w wyniku sytuacji klęskowych (wiatrołomy, śniegołomy, susze ,itp.) , -zagrożenie ze strony czynników biotycznych i abiotycznych , -oficjalna zmiana w przepisach i zasadach obowiązujących w gospodarce leśnej. Strony przyjmują, zmianę lokalizacji wykonania prac leśnych na podanym adresie leśnym i powstanie konieczności wykonania ww. zabiegu o tym samym charakterze w innym wydzieleniu - wielkość prac musi być porównywalna (przyjmuje się tolerancję 5%)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_walcz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Wałcz, ul. Kołobrzeska 1 , 78-600 Wałcz - pokój nr 4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Wałcz, ul. Kołobrzeska 1 , 78-600 Wałcz - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - zadania w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej w leśnictwach Brody i Golce -opisanych w załączniku nr 8 do Specyfikacji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmującej : hodowlę lasu i ochronę lasu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.15.00-7, 77.23.10.00-8, 77.21.16.00-8, 77.23.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - zadania w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej w leśnictwach Iłowiec i Rudki - opisanych w załączniku nr 8 do Specyfikacji ,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmującej : hodowlę lasu i ochronę lasu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.15.00-7, 77.23.10.00-8, 77.21.16.00-8, 77.23.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - zadania w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej w leśnictwach Międzyrzecze i Pluskota - opisanych w załączniku nr 8 do Specyfikacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmującej : hodowlę lasu i ochronę lasu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.15.00-7, 77.23.10.00-8, 77.21.16.00-8, 77.23.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV -zadania w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej w leśnictwach Lubno i Nakielno - opisanych w załączniku nr 8 do Specyfikacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmującej : hodowlę lasu i ochronę lasu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.15.00-7, 77.23.10.00-8, 77.21.16.00-8, 77.23.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - zadania w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej w leśnictwach Morzyce i Strączno - opisanych w załączniku nr 8 do Specyfikacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej obejmującej : hodowlę lasu i ochronę lasu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.15.00-7, 77.23.10.00-8, 77.21.16.00-8, 77.23.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VII -, mechaniczne przygotowanie gleby pod odnowienia i zalesienia, wypychanie dołów na sadzonki ciągnikiem LKT , inne prace ciągnikiem LKT w ramach hodowli lasu - opisanych w załączniku nr 8 do Specyfikacji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczne przygotowanie gleby pod odnowienia i zalesienia, wypychanie dołów na sadzonki ciągnikiem LKT , inne prace ciągnikiem LKT w ramach hodowli lasu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.15.00-7, 77.23.10.00-8, 77.21.16.00-8, 77.23.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
- Dostawa zestawów ochronnych dla użytkownika do szkolenia z wykorzystaniem amunicji treningowej UTM MMR
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie, nadbudowie oraz częściowej rozbiórce wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek usług
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych wytwarzanych przez zamawiającego
- Usługa - wykonywanie kompleksowych napraw i obsługiwań pojazdów służbowych, będących na ewidencji 1RBLog w Wałczu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wałczu. II postępowanie.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa niskoemisyjnego systemu mobilności w Gminie Aleksandrów Łódzki - budowa dróg dla pieszych i rowerów II etap
- Budowa nowoczesnego, wielofunkcyjnego miejsca targowo-rekreacyjnego w Łapach - Etap I, na dz. o nr geod.: 1863/9, 1864, 1870/46.
- Ochrona ekosystemów nieleśnych Kampinoskiego Parku Narodowego w 2025 r.
- Wykonanie prac pielęgnacyjnych drzew rosnących na terenach zarządzanych i administrowanych przez Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- Zabiegi pielęgnacyjne zieleni wysokiej, wycinka i przycinka drzew.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.