eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczDOSTAWA ZESTAWU DO LAPAROSKOPII Z WÓZKIEM APARATUROWYM ORAZ MONITOREM



Ogłoszenie z dnia 2009-02-16

Łowicz: DOSTAWA ZESTAWU DO LAPAROSKOPII Z WÓZKIEM APARATUROWYM ORAZ MONITOREM
Numer ogłoszenia: 28578 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 384613 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łowicz, ul. Długa 12, Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8376804, faks 046 8373539.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZESTAWU DO LAPAROSKOPII Z WÓZKIEM APARATUROWYM ORAZ MONITOREM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż zestawu do laparoskopii z wózkiem aparaturowym oraz monitorem. 2.Zaoferowany sprzęt winien być fabrycznie nowy (rok produkcji 2008) i gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 3. Przedmiot zamówienia dostarczony zostanie na koszt i ryzyko Wykonawcy wraz z instrukcją obsługi w języku polskim, warunkami gwarancji i kartą gwarancyjną. 4. Warunkiem odbioru będzie potwierdzenie kompletności dostawy i montażu aparatu, zamontowanie go w miejscu przeznaczenia (Szpital ZOZ w Łowiczu, ul. Ułańska 28, 99-400 Łowicz), sprawdzenie poprawności działania oraz wykonanie odpowiednich pomiarów. Nastąpi to w obecności przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego. Powyższe potwierdzenie zostanie dokonane obustronnie podpisanym protokołem przekazania aparatu do eksploatacji, którego data oznacza termin rozpoczęcia gwarancji oraz wystawienia faktury. 5. Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie personelu w zakresie obsługi aparatu. 6. Minimalne warunki dotyczące serwisu i gwarancji: 6.1. Czas gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę: minimum 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu przekazania sprzętu do eksploatacji. 6.2. Bezpłatny, okresowy przegląd konserwacyjny aparatu przynajmniej 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji. 6.3. Maksymalny czas reakcji na zgłoszoną awarię tj. przybycie serwisu do Zamawiającego - nie dłuższy niż 24 godziny, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 6.4. Maksymalny czas usunięcia awarii u Zamawiającego - nie dłuższy niż 48 godzin od przybycia pracowników serwisu, a jeśli wystąpi konieczność sprowadzenia części zamiennych nie dłuższy niż 14 dni, a na ten okres dostarczy aparat zamienny o nie gorszych parametrach technicznych bez dodatkowych opłat. 6.5. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany laparoskopu na nowy w okresie gwarancji, bez dodatkowych opłat, w przypadku wystąpienia trzech istotnych awarii, których usunięcie związane będzie z wymianą części lub podzespołów lub jeśli usunięcie awarii jest niemożliwe. Wymiana nastąpi w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 6.6.W przypadku wymiany uszkodzonego aparatu na nowy lub wymiany jego części lub podzespołów w związku z okolicznościami określonymi w pkt 5) oraz w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z rękojmi, w stosunku do nowego, wymienionego sprzętu obowiązują warunki gwarancji i serwisu wynikające ze złożonej oferty. 6.7. Wykonawca posiada na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w pełnym zakresie. 6.8. Dostępność części zamiennych przez min. 10 lat. 7. Wymagane świadectwa: Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania na terenie Polski. Wraz z ofertą należy przedstawić dokumenty potwierdzające, że zaoferowany sprzęt posiada wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklarację zgodności i jest oznakowany znakiem CE (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 roku, Dz. U. Nr 93, poz. 896)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 92826.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRYKER POLSKA Sp. z o.o., ul. Łopuszańska 38 B, 02-232 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 92826.00
  • Oferta z najniższą ceną: 92826.00 oferta z najwyższą ceną: 121561.77
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.