eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konsultacji z obszaru uzależnień dla uczestników Projektu Rodziny bez barier

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Koszalin: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konsultacji z obszaru uzależnień dla uczestników Projektu Rodziny bez barier
Numer ogłoszenia: 285682 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234684 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 34 28 455, faks (094) 34 28 455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konsultacji z obszaru uzależnień dla uczestników Projektu Rodziny bez barier.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Miejsce wykonania zamówienia: Gminy powiatu koszalińskiego (Będzino, Bobolice, Biesiekierz, Manowo, Mielno, Polanów, Sianów, Świeszyno) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. B. Wymagania szczegółowe: 1. Zamówienie obejmuje realizację usługi prowadzenia konsultacji z obszaru uzależnień dla uczestników Projektu Rodziny bez barier współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytetu VII, Działania 7.2, Poddziałania 7.2.1. poprzez: a) udzielanie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów życiowych uczestników związanych z uzależnieniem , b) wspieranie uczestników w pobudzaniu aktywności własnej w rozwiązywaniu trudnych sytuacji, w tym podjęcia leczenia odwykowego, c) analizę sytuacji rodzinnej uczestników (zdolność do podejmowania decyzji o terapii), d) poradnictwo w zakresie rozwiązywania problemów rodzinnych ze szczególnym uwzględnieniem konfliktów, które powstają z powodu uzależnienia, e) promocja Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, projektu Rodziny bez barier. 2. Usługi świadczone będą maksymalnie w wymiarze 150 godzin (słownie: sto pięćdziesiąt godzin zegarowych) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie powiatu koszalińskiego. 3. Forma umowy dotyczącej zamówienia: umowa - zlecenia z osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej lub osobami fizycznymi będącymi przedsiębiorcami w rozumieniu Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej- świadczącymi usługi objęte działalnością gospodarczą osobiście. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług osobiście w wymiarze godzinowym określonym przez Zamawiającego w miarę potrzeb Zamawiającego, w dziennym przedziale czasowym pomiędzy godzinami od 7.00 do 18.00, od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy (harmonogram) ustalone zostaną z merytorycznie odpowiedzialnym pracownikiem Zamawiającego.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Społeczny Priorytet VII, Działanie 7.2., Poddziałanie 7.2.1..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Open er Ośrodek Szkoleń i Psychoterapii ul. Pogodna 8, Wałbrzych 58-306, ul. Pogodna 8, Wałbrzych, Wałbrzych, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.