Ogłoszenie z dnia 2005-06-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sopot: wykonanie I etapu robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa wielofunkcyjnej hali sportowo-widowiskowej na granicy miast Gdańska i Sopotu" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasta Sopotu, do kontaktów: Wojciech Martyniak, pok. 102, ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, tel. +48 058 521 36 58, fax +48 058 551 01 33, e-mail: wmartyniak@sopot.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Sopotu, Kancelaria pok. nr 16, ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, tel. +48 058 521 36 58, fax +48 058 551 01 33, e-mail: wmartyniak@sopot.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie I etapu robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa wielofunkcyjnej hali sportowo-widowiskowej na granicy miast Gdańska i Sopotu". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: - wykonanie makroniwelacji z przemieszczeniem mas ziemnych (w skład zakresu robót wchodzą: usunięcie drzew i krzewów, zdjęcie nasypów niekontrolowanych, zdjęcie warstwy humusu, roboty ziemne), - wykonanie zgodnie z projektem 58 sztuk wierconych pali fundamentowych (w tym 2 sztuk pali próbnych) o średnicy 1200 mm i długości odpowiednio 12,45 m lub 13,65 m, pod fundamenty pylonów, wraz z próbnym obciążeniem pali na siłę pionową = 4500 kN, - wykonanie dojazdu do placu budowy o szerokości 7,50 m z płyt betonowych, - zagospodarowanie placu budowy, - budowę tymczasowej stacji transformatorowej - kontenerowej 15/0, k kV, wraz z jej wyposażeniem, - wykonanie przyłącza wody do placu budowy wraz ze studnią wodomierzową SW1, - wykonanie projektu próbnych obciążeń pali przez niezależną jednostkę wraz z opracowaniem wyników badań, - wykonanie prób końcowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, woj. pomorskie - granica miast Gdańska i Sopotu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: I etap zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa wielofunkcyjnej hali sportowo-widowiskowej na granicy miast Gdańska i Sopotu" obejmujący wykonanie makroniwelacji i 58 sztuk wierconych pali fundamentowych. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 120;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 100 000,- PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność w ratach na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy, której treść odpowiadać będzie treści specyfikacji; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 4) wniosą wadium w wysokości 100 000,00 PLN; 5) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 6) wykonali w latach 2001-2005 co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu robót ziemnych o wartości min. 600 000 PLN brutto oraz co najmniej dwie roboty budowlane polegające na palowaniu palami wielkośrednicowymi o wartości min. 400 000 PLN brutto, z zastrzeżeniem, iż odbiór techniczny wyżej wymienionych robót winien zostać dokonany w latach 2001-2005; 7) dysponują personelem kierowniczym, tj. kierownikiem budowy i kierownikami robót, posiadającym uprawnienia budowlane oraz doświadczenie zawodowe odpowiadające przedmiotowi zamówienia, w tym szczególności, dysponują: - kierownikiem budowy posiadającym doświadczenie zawodowe w prowadzeniu robót o wartości zbliżonej do wartości przedmiotu zamówienia na stanowisku kierownika budowy, w odniesieniu do co najmniej dwóch takich robót, oraz - kierownikiem robót posiadającym doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami polegającymi na polowaniu na stanowisku kierowania robót, w odniesieniu do co najmniej dwóch takich robót; 8) posiadają narzędzie i urządzenia w liczbie i wydajności gwarantującej przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym, w szczególności posiadają palownicę wraz z osprzętem, przy czym posiadanie to jest zagwarantowane na cały okres wykonania przedmiotu zamówienia; 9) wykażą posiadaniem opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, spełniającej warunki wskazane w par. 6 pkt 17 poniżej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru określonego w załączniku nr 1); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. (wg wzoru określonego w załączniku nr 2); 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub innych opłat publicznoprawnych lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy oświadczenie o akceptacji warunków specyfikacji oraz umowy na wykonanie zamówienia, o których mowa w rozdziale XIV oraz w załączonych do specyfikacji warunków ogólnych i warunkach szczegółowych (wg wzoru określonego w załączniku nr 7) 9) tabelę elementów scalonych (wypełnioną wg wzoru określonego w załączniku nr 8) 10) podpisany akt umowy w sprawie zamówienia (wg wzoru określonego w załączniku nr 9). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. dowód wniesienia wadium - kopię dowodu przelewu, a w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze - kopie dokumentu gwarancji lub poręczenia potwierdzającego wniesienia wadium 2. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres 3 (trzech) ostatnich lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez danego wykonawcę jest krótszy - za ten okres, potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; Sprawozdanie winno składać się ze wszystkich elementów wymaganych przez ustawę o rachunkowości; jeżeli sprawozdanie nie podlega badaniu przez biegłego rewidenta, z uwagi na przepisy prawa, wymagane jest odrębne oświadczenie wykonawcy dotyczące tego faktu 3. informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy o wysokości posiadanych przez niego środków finansowych lub o jego zdolności kredytowej, na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. kserokopie polisy lub innego dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 4 000 000 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz robót ziemnych i palowych wykonanych w latach 2001-2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym sowim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (wg wzoru określonego w załączniku nr 3); 2. dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt.1 zostały wykonane należycie; 3. wykaz personelu kierowniczego wykonawcy, tj. kierownika budowy i kierowników robót, którzy mają uczestniczyć ze strony w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji poszczególnych osób, ich doświadczenia zawodowego oraz funkcji, jakie osoby te mają pełnić przy wykonywaniu zamówienia (wg wzoru określonego w załączniku nr 4); 4. dowody posiadania przez osoby, o których mowa w pkt powyżej odpowiednich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia; 5. wykaz podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, wraz z podaniem zakresu robót przewidzianych do wykonania przez tych podwykonawców (wg wzoru określonego w załączniku nr 5); 6. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, ze wskazaniem tytułu prawnego do posiadania, z zastrzeżeniem. Ze minimum wymaganych narzędzi i urządzeń uważa się: palownicę wraz z osprzętem (wg wzoru określonego w załączniku nr 6). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: In-341/11/7/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.08.2005, cena - 1100 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na podstawie faktury. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.08.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.08.2005, godzina 12:00, Urząd Miasta Sopotu ul. Kościuszki 25/27 Sopot pok. 39.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Tak. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.06.2005.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji i w okresie gwarancji remontu Alei Niepodległości w Sopocie.
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej przebudowy i budowy wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w ramach projektu "Rozwój turystyki wodnej w Sopocie"
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Jana z Kolna 19-21 w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placu zabaw na skwerze Dessau w Gliwicach
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2131Z relacji Wyszyna-Wysoka na odcinku od km 1+100 km do 3+424 km - odcinek B
- Remont nawierzchni chodnika w ul. Głogowskiej w Poznaniu (od nr 179 do nr 189)
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego przy ul. Topolowej w Chudowie
- Przebudowa dr. woj. Nr 973 polegająca na budowie i przebudowie systemów rowów krytych przy Rondzie Żołnierzy Niezłomnych w Busku Zdroju oraz przy Rondzie Niepodległości w Siesławicach gm. Busko-Zdrój
- Remont nawierzchni chodnika przy ul. Zientary -Malewskiej, od budynków nr 13 i 13A do ul. Moniuszki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.