eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Przetarg nieograniczony nr 27/n/do/2011 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-02

Stargard Szczeciński: Przetarg nieograniczony nr 27/n/do/2011 r.
Numer ogłoszenia: 285525 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 0915776355 wew. 226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzzoz.stargard.w.interia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 27/n/do/2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu jednorazowego użytku w podziale na 44 pakiety PAKIET 1 - Igły, Venflony. PAKIET 2 - rurki intubacyjne, ustno gardłowe i tracheostomijne PAKIET 3 - dreny, cewniki. PAKIET 4 - materiały różne PAKIET 5 - igły różne PAKIET 6 - ostrza chirurgiczne PAKIET 7 - papier do aparatury medycznej PAKIET 8- Inhalatory PAKIET 9 - materiały anestezjologiczne PAKIET 10 - Pieluchy PAKIET 11 - filtry bakteryjne. PAKIET 12 - maski tlenowe PAKIET 13 - szyna aluminiowa PAKIET 14 pudełka, pojemniki PAKIET 15 - elektrody, czujniki PAKIET 16 - odzież z fliseliny, prześcieradła papierowe PAKIET 17 - osłony PAKIET 18 - wkłady żelowe PAKIET 19 - strzykawki PAKIET 20- ochrona osobista PAKIET 21 obłożenia ,faruchy sterylne PAKIET 22 - przyrządy do przetoczeń PAKIET 23 - cewniki, zgłębniki PAKIET 24 - systemy zamknięte do odsysania PAKIET 25 - cewniki Foleya PAKIET 26 - kanki doodbytnicze PAKIET 27 - przedłużacze do pomp infuzyjnych PAKIET 28 - wzierniki ginekologiczne PAKIET 29 - igły Tochy PAKIET 30 - worki do moczu PAKIET 31 - okulary do fototerapii PAKIET 32 - zestawy do znieczulenia PAKIET 33 - zestaw do konikotomii PAKIET 34 - zestaw do tracheostomii PAKIET 35 - materiały sterylne - różne PAKIET 36 - komplet powitalny PAKIET 37 - zestawy higieniczne PAKIET 38 - zestaw do drenażu opłucnej PAKIET 39 - materiały sterylne specjalistyczne PAKIET 40 - Zestaw L-Fusion PAKIET 41 - materiały do CEPAP PAKIET 42 - Zestaw do punkcji opłucnej PAKIET 43 - Zestaw do cewnikowania PAKIET 44 - Strzygarka.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 44.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: PAKIET Wysokość wadium 1. 1 200 zł 2. 724 zł 3. 156 zł 4. 1 438 zł 5. 396 zł 6. 135 zł 7. 159 zł 8. 128 zł 9. 338 zł 10. 440 zł 11. 244 zł 12. 24 zł 13. 29 zł 14. 506 zł 15. 541 zł 16. 568 zł 17. 60 zł 18. 503 zł 19. 619 zł 20. 149 zł 21. 1 048 zł 22. 1 079 zł 23 693 zł 24 436 zł 25 83 zł 26 12 zł 27 22 zł 28 69 zł 29 11 zł 30 344 zł 31 71 zł 32 24 zł 33 47 zł 34 175 zł 35 82 zł 36 157 zł 37 201 zł 38 117 zł 39 476 zł 40 9 zł 41 110 zł 42 13 zł 43 43 zł 44 178 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Karty Charakterystyki Produktu, 2) Aktualne zaświadczenie atesty lub inne równoważne dokumenty świadczące o wymaganym dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty zgodnie z art. 11 Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679). W przypadku, gdy asortyment nie jest wyrobem medycznym należy złożyć oświadczenie, że asortyment nie jest wyrobem medycznym i nie podlega ustawie o wyrobach medycznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pisemne oświadczenie wykonawcy o tym, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz pisemne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 tejże Ustawy - załącznik nr 2. 2) Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego- dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem 3) Ulotka informacyjna - handlowa, 4) Wypełniony formularz cenowy - załącznik A

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku: a) gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; b) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; c) braku dostępności zaoferowanego przedmiotu dostawy w trakcie realizacji dostaw z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard Szczeciński lub osobiście w Kancelarii.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard Szczeciński lub osobiście w Kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.