eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób korzystających z pomocy społecznej, z terenu miasta i gminy Góra w ramach projektu pt. Nowa umiejetność, nowa nadzieja, nowe doświadczenie współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej , Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Góra: zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób korzystających z pomocy społecznej, z terenu miasta i gminy Góra w ramach projektu pt. Nowa umiejetność, nowa nadzieja, nowe doświadczenie współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej , Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 285384 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Poznańska 23, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-65 5432201, 5432473, faks 0-65 5432201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsgora.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób korzystających z pomocy społecznej, z terenu miasta i gminy Góra w ramach projektu pt. Nowa umiejetność, nowa nadzieja, nowe doświadczenie współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej , Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia będą przeprowadzone 2 szkolenia grupowe w zakresie: Część I. Opiekun osoby starszej -17 osób Część II. Konserwator obiektu z uprawnieniami elektro - energetycznymi - 4 osoby.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy złożyć właściwe oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykaz co najmniej 2 szkoleń z danego zakresu( o tematyce tożsamej ze składaną ofertą) wykonanych w ciągu trzech lat. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym , Zamawiający żąda: - wykaz niezbędnych narzędzi lub urządzeń technicznych niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami- załącznik nr 7 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5do SIWZ. - oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień zał. nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć właściwe oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian do postanowień umowy w zakresie: ilości osób skierowanych na szkolenie, w stosunku do treści oferty Wykonawcy gdy: liczba wstępnie zakwalifikowanych uczestników przedmiotowego szkolenia uległa zmniejszeniu z przyczyn niezależnych od Ośrodka Pomocy Społecznej w Górze tj.choroby kandydata na szkolenie, utraty statusu osoby bezrobotnej przez kandydata i związanych z tym brakiem innych odpowiednich kandydatów kwalifikujących się do udziału w projekcie. (aneks do umowy uwzględniający zmiany). terminu realizacji szkolenia, miejsca realizacji szkolenia, wykładowców

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opsgora.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej 56-200 Góra ul.Poznanska 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej 56-200 Góra ul.Poznanska 23 pok.38.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób korzystających z pomocy społecznej, z terenu miasta i gminy Góra w ramach projektu pt. Nowa umiejetność, nowa nadzieja, nowe doświadczenie współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII. Promocja Integracji Społecznej , Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji , Poddziałanie 7.1.1.Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opiekun osoby starszej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel szkolenia - zdobycie podstawowej wiedzy teoretycznej i praktycznej na temat podstawowych czynności związanych z opieką i pielęgnacją osób starszych. 2. Zakres przedmiotu umowy - przewidywana maksymalna ilość osób podlegających szkoleniu: Liczba osób, które zostanie skierowana na szkolenie przez Zamawiającego wyniesie 17 osób w dwóch grupach szkoleniowych tj I grupa 9 osób - miejscowość Góra II grupa 8 osób - miejscowość Czernina. 3. Ilość godzin szkolenia: Całkowita liczba godzin: 150 godzin zegarowych na 1 grupę szkoleniową, w tym 80 godzin zajęcia teoretyczne i 70 godzin zajęcia praktyczne ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwator obiektu z uprawnieniami elektro - energetycznymi do 1 kw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cel szkolenia - zdobycie podstawowej wiedzy teoretycznej i praktycznej na temat podstawowych czynności wykonywanych przez konserwatora obiektu i przygotowanie uczestnika do egzaminu państwowego w celu zdobycia uprawnień SEPU E do 1 kw. 2. Zakres przedmiotu umowy - przewidywana maksymalna ilość osób podlegających szkoleniu: Liczba osób, które zostanie skierowana na szkolenie przez Zamawiającego wyniesie 4 osoby. 3. Ilość godzin szkolenia: Całkowita liczba godzin: 95 godzin zegarowych , w tym 75 godzin zajęcia teoretyczne i 20 godzin zajęcia praktyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.