eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzychódDostawa (leasing operacyjny) pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu samochodowym o pojemności skrzyni ładunkowej 6,0 - 7,0 m3



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Międzychód: Dostawa (leasing operacyjny) pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu samochodowym o pojemności skrzyni ładunkowej 6,0 - 7,0 m3
Numer ogłoszenia: 285330 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Bolesława Chrobrego 24, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 0-95 7482042 w. 41, faks 0-95 7482043.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (leasing operacyjny) pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu samochodowym o pojemności skrzyni ładunkowej 6,0 - 7,0 m3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa (leasing operacyjny) pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych na podwoziu samochodowym o pojemności skrzyni ładunkowej 6,0 - 7,0 m3 , urządzenie załadowcze boczne prawe, przystosowane do załadunku pojemników od 110 do 240 litrów, pojazd fabrycznie nowy rok produkcji 2009.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: brak

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki uczestnictwa w postępowaniu określone są w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) i aktach wykonawczych do ustawy oraz w niniejszej Specyfikacji. Złożenie oferty oznacza akceptację w całości i bez zastrzeżeń warunków określonych w niniejszej Specyfikacji jako wyłącznej podstawy postępowania. 3.1. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wszelkich instrukcji i postanowień zawartych w niniejszej Specyfikacji. 3.2. Prosimy o staranne zapoznanie się z niniejszą Specyfikacją..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, co należy wykazać załączając oświadczenie Wykonawcy - załącznik B. B. Profil działalności Wykonawcy powinien odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, co należy wykazać w załączniku nr 1, zgodnie z załączonym wzorem, oraz udokumentować załączając aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 1.1. C. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem (dostawa śmieciarek na podwoziu samochodowym lub pojazdów o podobnym charakterze), co należy wykazać w załączniku nr 2, zgodnie z załączonym wzorem, - załącznik nr 2.1 (1-n). Załączone dokumenty muszą być podpisane przez Zleceniodawcę, opatrzone datą i zawierać informacje, które potwierdzają wymagane doświadczenie Wykonawcy oraz wykonanie zamówienia z należytą starannością. Dodatkowo, załączone dokumenty muszą określać wartość wykonanych przez Wykonawcę dostaw. D. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, co należy udokumentować załączając kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (załącznik nr 4a) oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (załącznik nr 4b), wraz z informacją o ilości osób objętych ubezpieczeniem. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. E. Osoby fizyczne, wspólnicy spółek jawnych, partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, komplementariusze spółek komandytowych lub spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujący członkowie organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie mogą być prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Niekaralność należy udokumentować załączając kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert F. Podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie mogą być podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Niekaralność należy udokumentować załączając kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składani ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin dostawy - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzychod.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 64-400 MIĘDZYCHÓD ul. Bolesława Chrobrego 24 adres poczty internetowej: zgkimciesielski@miedzychod.org.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia: 2009-09-09 do godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Bolesława Chrobrego 24 64-400 Międzychód Pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 08.10.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.