eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW PRZESUWNYCH/JEZDNYCH I STACJONARNYCH DLA SĄDU REJONOWEGO W ZIELONEJ GÓRZE I W NOWEJ SOLI Zadanie A pnDostawa i montaż regałów przesuwnych/jezdnych i stacjonarnych w pomieszczeniach archiwum w budynku Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy placu Słowiańskim 2 Zadanie B pnDostawa i montaż regałów przesuwnych/jezdnych i stacjonarnych w pomieszczeniach archiwum Sądu Rejonowego w Nowej Soli przy ulicy Piłsudskiego 24

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-31

Zielona Góra: DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW PRZESUWNYCH/JEZDNYCH I STACJONARNYCH DLA SĄDU REJONOWEGO W ZIELONEJ GÓRZE I W NOWEJ SOLI Zadanie A pn: Dostawa i montaż regałów przesuwnych/jezdnych i stacjonarnych w pomieszczeniach archiwum w budynku Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy placu Słowiańskim 2 Zadanie B pn: Dostawa i montaż regałów przesuwnych/jezdnych i stacjonarnych w pomieszczeniach archiwum Sądu Rejonowego w Nowej Soli przy ulicy Piłsudskiego 24
Numer ogłoszenia: 285251 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze , Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3220155, faks 68 3220155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW PRZESUWNYCH/JEZDNYCH I STACJONARNYCH DLA SĄDU REJONOWEGO W ZIELONEJ GÓRZE I W NOWEJ SOLI Zadanie A pn: Dostawa i montaż regałów przesuwnych/jezdnych i stacjonarnych w pomieszczeniach archiwum w budynku Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy placu Słowiańskim 2 Zadanie B pn: Dostawa i montaż regałów przesuwnych/jezdnych i stacjonarnych w pomieszczeniach archiwum Sądu Rejonowego w Nowej Soli przy ulicy Piłsudskiego 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Dostawa i montaż fabrycznie nowych, kompletnych, sprawnie działających po ich montażu, regałów przesuwnych/jezdnych i stacjonarnych dla Sądu Rejonowego w Zielonej Górze i dla Sądu Rejonowego w Nowej Soli. 1.2. Pomieszczenia, dla których mają zostać wykonane i zamontowane regały zostały opisane w rozdziale III Opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi rzutami pomieszczeń. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp w tym: - dla Zadania A: w wysokości: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100 ) wadium - dla Zadania B: w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) wadium 2. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert tj. do dnia 09.11.2011, do godz. 8:30 na cały okres związania ofertą. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego w pkt II ppkt. 6 SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę musi spełniać następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 oraz art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem udokumentowanym np. referencjami, protokołami odbiorów w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze i złożoności tj. w zakresie dostawy i montażu - o wartości minimum 50.000,00 zł dla zadania A; - o wartości minimum 30.000,00 zł dla zadania B; 2. Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu formuły: spełnia lub nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę: spełnia, natomiast Wykonawca nie spełniający któregokolwiek z warunków z uwzględnieniem art. 26 ust.3 ustawy pzp otrzyma ocenę: nie spełnia; i zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego ofertę jako Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 4 pzp wykluczonego - uznaje się za odrzuconą

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Inne dokumenty: (1)formularz ofertowy na załączniku nr 1, (2)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, (3)W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a)zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem lub liderem, pełnomocnictwo podpisane przez obu Wykonawców winno być dołączone do oferty), b)wypełniając formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika - lidera lub jednego ze współpartnerów; c)w przypadku złożenia przez Wykonawców występujących wspólnie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien być wystawiony na wszystkich współpartnerów łącznie, a nie ich pełnomocnika lub jednego ze współpartnerów, (4)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w IV, ppkt 1.1. i 1.3 SIWZ. (5)Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, które należy dołączyć do oferty: W zakresie oferowanych regałów świadectwa jakości, atesty oraz inne dokumenty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami, wymogami wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz z opisem przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: 1.Terminów realizacji zadania - zmiana terminów realizacji zadania możliwa będzie w następujących przypadkach: a)wstrzymania wykonania dostaw powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b)nieodpowiednich warunków atmosferycznych uniemożliwiających montaż jednostek zewnętrznych 2.W przypadku zmiany parametrów technologicznych sprzętu od dnia podpisania umowy do dnia dostarczenia regałów, Wykonawca może dostarczyć regały o parametrach nie niższych niż w żądanym opisie przedmiotu zamówienia, zmiana może być spowodowana zmianą sytuacji rynkowej i wycofaniem z rynku oferowanego przez Wykonawcę produktu oraz zastąpieniem go innym, co najmniej o takich samych parametrach, 3.Przedstawicieli stron, 4.Zlecania dostaw podwykonawcom - zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w tym zakresie możliwa będzie w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców w określonym zakresie, a docelowo zechce dokonać zmiany umowy dotyczącej zlecania dostaw podwykonawcom, gdy zmiana taka przyczyni się do poprawienia szybkości lub jakości dostaw stanowiących przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeństwa opóźnień lub zwłoki w realizacji przedmiotu umowy, względnie wskazana jest ze względu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub doświadczenia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 5.Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, Plac Słowiański 5, Oddział Gospodarczy tel. 068 322-01-55, (0-68) 322-01-81 w godzinach od 7.30 do 15.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2011 godzina 08:30, miejsce: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, Pl. Słowiański 1, pok. nr 20 (Sekretariat Prezesa Sądu Okręgowego) - w godzinach urzędowania.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A pn: Dostawa i montaż regałów przesuwnych/jezdnych i stacjonarnych w pomieszczeniach archiwum w budynku Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy placu Słowiańskim 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Dostawa i montaż fabrycznie nowych, kompletnych, sprawnie działających po ich montażu, regałów przesuwnych/jezdnych i stacjonarnych dla Sądu Rejonowego w Zielonej Górze. 1.2. Pomieszczenia, dla których mają zostać wykonane i zamontowane regały zostały opisane w rozdziale III SIWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi rzutami pomieszczeń. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B pn: Dostawa i montaż regałów przesuwnych/jezdnych i stacjonarnych w pomieszczeniach archiwum Sądu Rejonowego w Nowej Soli przy ulicy Piłsudskiego 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Dostawa i montaż fabrycznie nowych, kompletnych, sprawnie działających po ich montażu, regałów przesuwnych/jezdnych i stacjonarnych dla Sądu Rejonowego w Nowej Soli. 1.2. Pomieszczenia, dla których mają zostać wykonane i zamontowane regały zostały opisane w rozdziale III SIWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi rzutami pomieszczeń. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.