eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie robót remontowo-budowlanych i konserwacyjno-naprawczych w Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Gdańsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Gdańsk: Wykonanie robót remontowo-budowlanych i konserwacyjno-naprawczych w Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 28513 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny w Gdańsku, działający w imieniu dyrektora p.p.u.p. Poczta Polska z siedzibą w Warszawie przy pl. Małachowskiego 2, 00-940 Warszawa, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, fax 0-58 32-66-112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych i konserwacyjno-naprawczych w Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Gdańsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych i konserwacyjno-naprawczych w Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Partyzantów 70, 80-952 Gdańsk. Zakres robót obejmuje: I. ROBOTY REMONTOWO - BUDOWLANE: 1. Klatka schodowa: a. Wymiana stolarki okiennej, b. Częściowa wymiana stolarki drzwiowej, c. Malowanie stolarki drzwiowej, d. Wykonanie gładzi gipsowych jednowarstwowych na ścianach i sufitach, e. Malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów oraz farbami olejnymi ścian, balustrad i rur, f. Wymiana podchwytu balustrady z PCV, g. Oczyszczenie schodów z lastriko. 2. Akumulatorownia: a. Malowanie farbą olejną stalowej stolarki okiennej, b. Wymiana stolarki drzwiowej, c. Rozebranie okładzin ściennych, d. Zerwanie posadzek z płytek, e. Wykonanie gładzi gipsowych jednowarstwowych na ścianach i sufitach, f. Ułożenie ceramicznych płytek ściennych, g. Skucie i uzupełnienie tynku na suficie, h. Malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów oraz farbami olejnymi ścian, rur i grzejników, i. Wykonanie warstw wyrównawczych i ułożenie posadzki z płytek typu gress, j. Wywiezienie i utylizacja gruzu. 3. Pomieszczenia WC: a. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, b. Rozebranie okładzin ściennych, c. Zerwanie posadzek z płytek, d. Wymiana poziomej izolacji przeciwwilgociowej, e. Wykonanie gładzi gipsowych jednowarstwowych na ścianach i sufitach, f. Ułożenie ceramicznych płytek ściennych, g. Skucie i uzupełnienie tynku na ścianach, h. Malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, i. Wykonanie warstw wyrównawczych i ułożenie posadzki z płytek typu gress, j. Wymiana rurociągu żeliwnego oraz grzejników c.o., k. Wymiana białego montażu, l. Wymiana opraw i gniazd elektrycznych, m. Wywiezienie i utylizacja gruzu. 4. Hala Warsztatowa: a. Wymiana obudowy ściany z blachy stalowej z ociepleniem. II ROBOTY KONSERWACYJNO - NAPRAWCZE: 1. Kuchnia: a. Malowanie farbą olejną drewnianej stolarki okiennej, b. Rozebranie okładzin ściennych, c. Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych i ułożenie nowych płytek typu gress, d. Wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach i sufitach, e. Ułożenie ceramicznych płytek ściennych, f. Skucie i uzupełnienie tynku na ścianach, g. Malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów oraz farbami olejnymi rur i grzejników, h. Ułożenie posadzki z płytek typu gress, i. Wywiezienie i utylizacja gruzu. 2. Pomieszczenie WC: a. Wymiana pojedynczych ściennych płytek ceramicznych. 3. Budynek biurowy: a. Uszczelnienie drewnianej stolarki okiennej. 4. Pokój gościnny: a. Malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów (tynk typu baranek), b. Punktowa naprawa tynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Przedmiary robót stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik Nr 6 do SIWZ. Prace remontowe będą odbywać się w obiekcie czynnym. Wymagana gwarancja jakości na wykonany przedmiot zamówienia winna wynosić: 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego dla robót: remontowo-budowlanych i konserwacyjno-naprawczych. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązuje się do przedstawienia polisy od odpowiedzialności cywilnej deliktowo - kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 30 000 PLN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1 Wadium należy wnieść w kwocie: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 2 Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem składania ofert tj. do dnia 05.03.2008 r. godzina 9.45. 3 Wykonawca może wnieść wadium w jednej z następujących form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4 Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy: p.p.u.p. Poczta Polska, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, BANK POCZTOWY S.A. CRS w Bydgoszczy nr konta: 10 1320 0019 0099 0008 2000 0006 z dopiskiem -Wykonanie robót remontowo-budowlanych i konserwacyjno-naprawczych w Centrum Logistyki Oddział Regionalny w Gdańsku. Wniesione wadium w formie pieniężnej może być dokonane tylko poprzez udzieloną bankowi przez Wykonawcę dyspozycję obciążenia jego rachunku kwotą wadium i uznania tą kwotą rachunku Zamawiającego. Kwotą, o której mowa w pkt 1 musi być uznany rachunek zamawiającego do terminu określonego w pkt 2. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W pozostałych formach, wadium należy złożyć w kasie p.p.u.p. Poczta Polska, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, Gdańsk, pok. 203 w godz. od 8.00 do 14.00. Kopię potwierdzenia zdeponowania wadium w kasie należy zamieścić w ofercie. 5 Możliwe jest złożenie wadium (z wyjątkiem składanego w formie pieniężnej) w ten sposób, że Wykonawca załączy do oferty kopię dokumentu wniesienia wadium potwierdzoną przez siebie za zgodność z oryginałem, a oryginał ww. dokumentu przekaże w kopercie z ofertą nie spinając (zszywając) go z ofertą. 6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 7 ppkt 2,3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawca, który ubiega się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż: 1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi tj. wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty remontowo-budowlane budynków, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 PLN z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego. II. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt I muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o dyspozycje zawarte w pkt 6.0 SIWZ. c) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. d) Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy sporządzić w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, 4) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie tj. referencje lub protokóły odbioru robót, 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane w pkt 5.1 ppkt 2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk - Dział Zamówień Publicznych pokój 218..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 09:45, miejsce: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, pokój 208 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.