Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-27
Piła: Monitoring ppoż.
Numer ogłoszenia: 28509 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile , ul. Drygasa 28, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 210-57-00, faks 067 212-22-38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring ppoż..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona w formie monitoringu sygnałów alarmowych przesyłanych przez system sygnalizacji pożaru (SSP) z budynków A i B Oddziału ZUS w Pile oraz z budynków Inspektoratów ZUS w Chodzieży, Czarnkowie, Wągrowcu i Złotowie bezpośrednio do Alarmowego Centrum Odbiorczego (ACO) znajdującego się w najbliższej terenowo Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poszczególnych zadaniach: a) zadanie 1 - Oddział ZUS w Pile przy ul. Drygasa 28 - budynek A i budynek B, b) zadanie 2 - Inspektorat ZUS w Chodzieży przy ul. Mostowej 2, c) zadanie 3 - Inspektorat ZUS w Czarnkowie przy ul. Kościuszki 87 wraz z wynajmowanymi pomieszczeniami przyległymi do budynku, d) zadanie 4 - Inspektorat ZUS w Wągrowcu przy ul. Przemysłowej 11, e) zadanie 5 - Inspektorat ZUS w Złotowie przy Al. Piasta 37, Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub wszystkie części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części B SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10 - Usługi ochrony przeciwpożarowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. spełniają warunki z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., 2. posiadają koncesję właściwego organu uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie instalowania systemów alarmowych oraz monitoringu, 3. wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jedną usługę trwającą przez co najmniej 12 kolejnych miesięcy w zakresie monitoringu pożarowego u jednego Zleceniodawcy, 4. dysponują lub będą dysponować co najmniej dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji dla urządzeń elektrycznych D lub E, w tym jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji D. Jedna z osób posiadająca świadectwo kwalifikacji D lub E zobowiązana jest również posiadać zaświadczenie z przeszkolenia wydane przez producentów w zakresie montażu i serwisowania zaproponowanych urządzeń monitoringu pożarowego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz oferty, ( wg załącznika nr 1 do SIWZ), b) oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, (wg załącznika nr 2 do SIWZ), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) koncesję właściwego organu uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie instalowania systemów alarmowych oraz monitoringu, g) wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jednej usługi w zakresie monitoringu pożarowego trwającej przez co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zleceniodawcy (wg załącznika nr 3 do SIWZ), h) wykaz osób, które będą realizować niniejsze zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje (wg załącznika nr 4 do SIWZ), i) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że zaproponowane urządzenie posiada certyfikat lub świadectwo dopuszczające do stosowania w ochronie przeciwpożarowej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS O/Piła, ul. Drygasa 28, budynek A - pok. 308.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Oddział ZUS w Pile, ul. Drygasa 28, budynek A, pok. 318 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby upoważnione do kontaktów: Sprawy techniczne: Zbigniew Szukajło - Samodzielne Stanowisko ds. BHP i Ppoż. budynek A, pok. 409 - nr tel. (0-67) - 210-58-39, 502-009-298 Sprawy proceduralne: Andrzej Pyrcz - Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych pok. 308, budynek A, nr tel. (067) - 2154241 lub 2105885 - nr fax (067) - 212-22-38 lub 210-58-86 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Oddziału ZUS w Pile, ul. Drygasa 28, budynek A, sala 301, w dniu 9 lutego 2009r. o godz. 10:15..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Monitoring ppoż. - Oddział ZUS w Pile przy ul. Drygasa 28 - budynek A i budynek B,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona w formie monitoringu sygnałów alarmowych przesyłanych przez system sygnalizacji pożaru (SSP) z budynków A i B Oddziału ZUS w Pile bezpośrednio do Alarmowego Centrum Odbiorczego (ACO) znajdującego się w najbliższej terenowo Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części B SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitoring ppoż. - Inspektorat ZUS w Chodzieży przy ul. Mostowej 2,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona w formie monitoringu sygnałów alarmowych przesyłanych przez system sygnalizacji pożaru (SSP) z budynku Inspektoratu ZUS w Chodzieży bezpośrednio do Alarmowego Centrum Odbiorczego (ACO) znajdującego się w najbliższej terenowo Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części B SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Monitoring ppoż. - Inspektorat ZUS w Czarnkowie przy ul. Kościuszki 87 wraz z wynajmowanymi pomieszczeniami przyległymi do budynku,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona w formie monitoringu sygnałów alarmowych przesyłanych przez system sygnalizacji pożaru (SSP) z budynku Inspektoratu ZUS w Czarnkowie bezpośrednio do Alarmowego Centrum Odbiorczego (ACO) znajdującego się w najbliższej terenowo Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części B SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monitoring ppoż. - Inspektorat ZUS w Wągrowcu przy ul. Przemysłowej 11,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona w formie monitoringu sygnałów alarmowych przesyłanych przez system sygnalizacji pożaru (SSP) z budynku Inspektoratu ZUS w Wągrowcu bezpośrednio do Alarmowego Centrum Odbiorczego (ACO) znajdującego się w najbliższej terenowo Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części B SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Monitoring ppoż. - Inspektorat ZUS w Złotowie przy Al. Piasta 37,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona w formie monitoringu sygnałów alarmowych przesyłanych przez system sygnalizacji pożaru (SSP) z budynku Inspektoratu ZUS w Złotowie bezpośrednio do Alarmowego Centrum Odbiorczego (ACO) znajdującego się w najbliższej terenowo Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części B SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery - kurs prawa jazdy
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - Lokalizacja II (powtórzony II)
- Efektywny rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury ZIT MOF Piły - Zagospodarowanie terenu przy Rynku Koszyckim na osiedlu Zielona Dolina w Pile - roboty budowlane
- BIELIZNA I ODZIEŻ CHIRURGICZNA WIELOKROTNEGO UŻYTKU
- Zakup materiałów na potrzeby realizacji eksperymentów demonstracyjnych z biologii, fizyki i chemii
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu: Akcja edukacja - podniesienie wiedzy i kompetencji uczniów szkół podstawowych ZIT MOF Piły z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





