Ogłoszenie z dnia 2011-10-31
Warszawa: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 285041 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki, ul. Rakowiecka 2a, 00-993 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 58 56 525, faks 22 58 56 565.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa artykułów biurowych (94 pozycje).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.23.74.30 - Markery 30.19.21.10 - Produkty kreślarskie 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.83.00.00 - Zeszyty ćwiczeń 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.92.30 - Koperty 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 22.85.21.00 - Okładki na akta 22.60.00.00 - Tusz 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.21.52 - Numeratory 24.91.00.00 - Kleje 30.19.21.00 - Gumki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPIRUS art.piśmienne i biurowe ROBERT KULETA
jakie przetargi wygrała firma
PAPIRUS art.piśmienne i biurowe ROBERT KULETA
- PAPIRUS Hurtownia Papiernicza art. Piśmiennicze i Biurowe Robert Kuleta, ul. Ułańska 5, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180617,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 168347,39
Oferta z najniższą ceną: 168347,39 / Oferta z najwyższą ceną: 220337,16
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych powszechnie dostępnych na rynku, które charakteryzują się znormalizowanymi standardami. Brak jest specyficznych cech przedmiotu zamówienia, mogących mieć wpływ na wybór trybu postępowania zmierzającego do wyłonienia wykonawcy. Realizacja zamówienia może być powierzona każdemu wykonawcy działającemu w branży związanej ze sprzedażą artykułów biurowych. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp i nie przekracza kwoty 125 000,00 euro. W związku z powyższym zachodzą i zostały spełnione łącznie wszystkie przesłanki, określone w art. 70 uPzp, które umożliwiają zamawiającemu zastosowanie trybu zapytania o cenę. Na podstawie art. 70 uPzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
- Dostawa etykiet dla Apteki, Pracowni Cytostatycznej, Pracowni Płynów do Żywienia Pozajelitowego.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





