eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów drukowanych oraz gadżetów promocyjnych w ramach projektu pt. Edukacja dla rozwoju badań i innowacji - 2 zadania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-26

Kraków: Dostawa materiałów drukowanych oraz gadżetów promocyjnych w ramach projektu pt. Edukacja dla rozwoju badań i innowacji - 2 zadania.
Numer ogłoszenia: 285030 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244332 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie - Dział Obsługi Projektów Unijnych, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 293 75 76, 293 52 33, faks 12 293 58 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów drukowanych oraz gadżetów promocyjnych w ramach projektu pt. Edukacja dla rozwoju badań i innowacji - 2 zadania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części/zadań: Zadanie 1: opracowanie graficzne oraz druk wraz z dostawą materiałów promocyjnych drukowanych (plakat A1, notes A4, notes A5, teczka A4), Zadanie 2: opracowanie graficzne oraz wykonanie wraz z dostawą gadżetów promocyjnych (długopis metalowy, pamięć flash USB, torba bawełniana) - świadczone dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie w ramach projektu Edukacja dla rozwoju badań i innowacji (nr projektu FSS/2013/HEI/W/0050) finansowanego ze środków Funduszu Stypendialnego i Szkoleniowego, ustanowionego w ramach funduszy norweskich oraz funduszy EOG (działanie Rozwój Polskich Uczelni). Materiały promocyjne bez numeru ISBN. Specyfikacja przedmiotu zamówienia: ZADANIE 1: 1) Plakat A1 - format plakatu: A1, - papier: kreda mat, - gramatura papieru: 130g, - kolor: 4+0 w przestrzeni barw CMYK, - wydruk cyfrowy, - nakład: 10 sztuk Wzór projektu plakatu informującego o konferencji zamykającej projekt Edukacja dla rozwoju badań i innowacji oraz jego treść zostanie opracowana we współpracy Wykonawcy z Zamawiającym. Wykonawca przedstawi zamawiającemu minimum 2 projekty opracowania graficznego plakatu spośród których Zamawiający wybierze jeden do wydruku. 2) Notes A4 - offset 90g, - okładka kreda 300g, kolor 4/4, - środek kolor 4/0, - metalowa spirala po długim boku, - 50 kartek - okładka notesu ma być równoczesnym przedstawieniem informacji o projekcie, kartki w środku muszą zawierać logo projektu - 100 szt. 3) Notes A5 - offset 90g, - okładka kreda 300g, okładka 4/4, - środek 4/0, - metalowa spirala po długim boku, - 50 kartek, - okładka notesu ma być równoczesnym przedstawieniem informacji o projekcie, kartki w środku muszą zawierać logo projektu - 100 szt. 4) Teczka A4 (po złożeniu) - 2 bigowa, - kreda mat 350g, - folia mat jednostronnie, - druk jednostronny kolorowy, - zamykana na gumkę, - 100 szt. ZADANIE 2: 1) długopisy metalowe - z grawerem laserowym, - z piszącym wkładem w kolorze niebieskim, - 100 szt. 2) pamięć flash USB - metalowo-plastikowe lub w całości metalowe, - grawer laserowy (na części metalowej), - pudełko i smycz, - szybkość transferu: 3.0 - pojemność: 8GB - GWARANCJA producenta: min. 24 miesiące - 80 szt. 3) Torba bawełniana - długie uchwyty: 60-70 cm - wymiary: 38x42 cm + - 1 cm, - grubość tkaniny: 140g, - druk jednostronny, - druk jeden kolor, - kolor: surówka bawełniana (ecru), biała lub jasnoszara, - 100 szt. Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje również opracowanie projektu graficznego ww. materiałów w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz dostarczenie ich na adres wskazany przez Zamawiającego (Dział Obsługi Projektów Unijnych - Budynek Główny, III piętro, p. 301, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków). Na materiałach znajdą się logotypy i informacja dot. źródeł finansowania projektu, przekazane przez Zamawiającego (Zamawiający posiada logo w formacie JPG). Projekt materiałów musi zawierać wszelkie niezbędne oznaczenia takie jak logo funduszy norweskich, funduszy EOG oraz Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji wraz z informacją, iż jest to projekt finansowany ze środków funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. Dodatkowo logotypy 8 instytucji partnerskich uczestniczących w realizacji projektu. W przypadku materiałów o małych gabarytach (długopis, pamięć USB) ilość logotypów zostanie ograniczona do dwóch podstawowych - tj. logo funduszy norweskich oraz funduszy EOG (po uzgodnieniu z Zamawiającym). Wykonawca zobowiązany będzie przenieść na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowania graficznego materiałów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.46.00.00 - Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Edukacja dla rozwoju badań i innowacji finansowany jest ze środków funduszy norweskich i funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii, oraz środków krajowych. Projekt realizowany w działaniu Rozwój Polskich Uczelni finansowany jest ze środków Funduszu Stypendialnego i Szkoleniowego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: opracowanie graficzne oraz druk wraz z dostawą materiałów promocyjnych drukowanych (plakat A1, notes A4, notes A5, teczka A4).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU LIR Elżbieta Zajet, al. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3058,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2337,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2337,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17712,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: opracowanie graficzne oraz wykonanie wraz z dostawą gadżetów promocyjnych (długopis metalowy, pamięć flash USB, torba bawełniana).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU LIR Elżbieta Zajet, al. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2985,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2558,40

  • Oferta z najniższą ceną: 1953,73 / Oferta z najwyższą ceną: 2558,40

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.