eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynZakup umundurowania letniego i zimowego dla członków zespołów ratownictwa medycznego dla SP ZOZ Krotoszynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Krotoszyn: Zakup umundurowania letniego i zimowego dla członków zespołów ratownictwa medycznego dla SP ZOZ Krotoszynie.
Numer ogłoszenia: 285028 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup umundurowania letniego i zimowego dla członków zespołów ratownictwa medycznego dla SP ZOZ Krotoszynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup umundurowania letniego i zimowego dla członków zespołów ratownictwa medycznego dla SP ZOZ Krotoszynie - poniżej 200 tys euro. 1. Koszula - bluza letnia: 1.1. barwa fluorescencyjna czerwona, zgodna z Polską Normą PN-EN 471 + A1:2008 lub normą ją zastępującą, 1.2. materiał o oporze pary wodnej nie większym niż 5 m2 x Pa/W, 1.3. materiał o gramaturze 180 - 240 g/m2, 1.4. materiał zawierający min. 30% a max. 50% bawełny, 1.5. długi rękaw, 1.6. kołnierz typu stójka, 1.7. kieszenie: 1.7.1. z przodu na wysokości bioder co najmniej dwie poszerzane kieszenie, umieszczone symetrycznie po obu stronach z otworami przykrytymi klapkami, zapinane na metalowe zatrzaski 1.7.2. z przodu na wysokości klatki piersiowej co najmniej jedna kieszeń z otworem przykrytym patką zapinane na metalowy zatrzask, dodatkowo kieszeń na długopisy, 1.8. regulacja obwodu mankietów zapinana za pomocą taśmy samosczepnej- rzep, 1.9. zapinana na metalowe zatrzaski, 1.10. oznakowania: 1.10.1. na wysokości ramienia na lewym rękawie naszywka odblaskowa z wzorem graficznym systemu, 1.10.2. naszywka na taśmie samosczepnej-rzep z odblaskową nazwą funkcji z przodu odzieży po lewej stronie, 1.10.3. na plecach naszywka odblaskowa z nazwą funkcji . szt. 90 2 2. Spodnie letnie do pasa : 2.1. barwa fluorescencyjna czerwona, zgodnie z Polską Normą PN-EN 471 + A1:2008 lub normą ją zastępującą, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materiałów zapewniających widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego 2.2. dwa równoległe pasy z materiału odblaskowego o szerokości 5 cm, zgodnie z Polską Normą PN-EN 471 + A1:2008 lub norma ją zastępującą, rozmieszczone poniżej uda wokół całego obwodu nogawek 2.3. materiał o gramaturze 180 - 240 g /m2, 2.4. materiał zawierający min. 30% a max. 50% bawełny , 2.5. zapinane na zamek błyskawiczny i zatrzask metalowy, 2.6. dół nogawek zakończony z sposób umożliwiający łatwą regulację długości, 2.7. u góry podtrzymywacze paska, 2.8. kieszenie: 2.8.1. co najmniej dwie poniżej pasa z przodu, 2.8.2. co najmniej jedna z tyłu zapinana na metalowy zatrzask, przykryta klapkami, 2.8.3. na nogawkach, po zewnętrznych stronach na wysokości ? uda poszerzane kieszenie zewnętrzne przykryte klapkami zapinane na metalowy zatrzask 2.8.4. kieszeń na telefon komórkowy, 2.9. na wysokości kolan wyprofilowane wzmocnienia, szt. 90 3 3. Spodnie zimowe do pasa : 3.1. barwa fluorescencyjna czerwona, zgodnie z Polską Normą PN-EN 471 + A1:2008 lub norma ją zastępująca, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materiałów zapewniających widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego, 3.2. zgodne z Polską Normą PN-EN 343 + A1:2008 lub norma ją zastępująca, co najmniej klasa 2 w zakresie wodoszczelności i co najmniej klasy 2 w zakresie oporu pary wodnej, 3.3. dwa równoległe pasy z materiału odblaskowego o szerokości 5 cm, zgodne z Polską Normą PN-EN 471 + A1:2008 lub normy ją zastępującej, rozmieszczone poniżej uda wokół całego obwodu nogawek, 3.4. materiał 100% poliester o gramaturze 150 -180 g/m2, 3.5. wzdłuż nogawek po zewnętrznej stronie wszyte zamki błyskawiczne, 3.6. od wewnątrz wykończone podszewką ( siatka,) 3.7. na wysokości kolan wyprofilowane wzmocnienia, 3.8. u góry podtrzymywacze paska, 3.9. zapinane na zamek błyskawiczny i metalowy zatrzask, 3.10. kieszenie: 3.11.1. co najmniej dwie poniżej pasa z przodu zapinane na zamek błyskawiczny, 3.12.2. z tyłu co najmniej jedna kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny przykryty patką, 3.13.3. na nogawkach, po zewnętrznych stronach na wysokości ? uda poszerzane kieszenie zewnętrzne przykryte klapkami zapinane na metalowe zatrzaski szt. 55 4 Kurtka całosezonowa : 4.1. barwa fluorescencyjna czerwona, zgodnie z Polską Normą PN-EN 471 + A1: 2008 lub norma ją zastępująca, klasa 2 w zakresie minimalnej powierzchni materiałów zapewniających widzialność członków zespołu ratownictwa medycznego, 4.2. zgodna z Polską Normą PN-EN 343 + A1:2008 lub norma ją zastępująca, co najmniej klasa 2 w zakresie wodoszczelności i w zakresie oporu pary wodnej, 4.3. materiał 100% poliester o gramaturze 150 - 180 g/ m2, 4.4. pasy z materiału odblaskowego zgodnie z Polską Normą PN-EN 471 + A1: 2008, lub norma ją zastępująca, rozmieszczone: 4.4.1. na dole (nie mniej niż 5 cm od dolnej krawędzi) wokół całego obwodu kurtki pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości nie mniejszej niż 5 cm, 4.4.2. nad ściągaczem w pasie (nie mniej niż 5 cm od dolnego pasa odblaskowego) wokół całego obwodu kurtki pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm, 4.4.3. na rękawach na wysokości ramion (poniżej naszywki z wzorem graficznym systemu), pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm, 4.4.4. na rękawach na wysokości poniżej łokcia (nie mniej niż 5 cm od dolnej krawędzi rękawów) pas odblaskowy umieszczony poziomo o szerokości 5 cm 4.5. minimalna powierzchnia materiału odblaskowego 0,13m2 4.6. kaptur odpinany lub doszyty na stałe i chowany w stójce, 4.7. na obwodzie części twarzowej kaptura, wokół pasa i dolnej krawędzi kurtki wszyty tunel ze sznurkiem ściągającym, 4.8. z przodu co najmniej dwie kieszenie dolne umieszczone symetrycznie z skośnymi otworami zapinane na zamki błyskawiczne przykryte patkami, 4.9. z przodu co najmniej dwie kieszenie na wysokości klatki piersiowej umieszczone symetrycznie po obu stronach z zapięciem na zamek błyskawiczny przykrytym klapą w tym jedna kieszeń o wymiarach umożliwiających zmieszczenie przenośnego radiotelefonu, 4.10. rękawy odpinane, łączone rozłącznie na zamki błyskawiczne przykryte plisami, 4.11. regulacja obwodu mankietów za pomocą taśmy samosczepnej- rzep, 4.12. na łokciach wyprofilowane wzmocnienia, 4.13. zamek błyskawiczny głównego zapięcia dwustronnie rozdzielczy, 4.14. plisa przykrywająca zapięcie główne zapinana na taśmę samosczepną- rzep, 4.15. co najmniej jedna kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek błyskawiczny, 4.16. od wewnątrz wykończona podszewką siatkową lub materiałem para przepuszczalnym, szt. 55 4.17. długość co najmniej do wysokości bioder, 4.18. z lewej strony u góry wszyta przeźroczysta folia plastikowa umożliwiająca umieszczenie identyfikatora, np.: z imieniem i nazwiskiem, 4.19. element umożliwiające mocowania rękawiczek, 4.20. oznakowanie przodu: 4.20.1. na lewej, górnej kieszeni naszywka odblaskowa z nazwą funkcji mocowana na taśmę samosczepną- rzep 4.20.2. na lewym rękawie wzór graficzny systemu w postaci naszytej naszywki odblaskowej 4.21. oznakowanie tyłu: 4.21.1. wzór graficzny systemu na wysokości klatki piersiowej w postaci naszytej naszywki odblaskowej, 4.21.2. na plecach pod wzorem graficznym systemu nazwa funkcji w postaci naszytej naszywki odblaskowej. 5 Bluza - podpinka do kurtki: 5.1. zgodna z Polską Normą PN-EN 14058:2007 lub norma ją zastępująca, co najmniej klasa 2 w zakresie oporu cieplnego, 5.2. barwa fluorescencyjna czerwona, zgodnie z Polską Normą PN-EN 343 + A1:2008 lub norma ją zastępująca, 5.3. wykonana z dzianiny typu polar o gramaturze max. 390 g/m2, 5.4. mocowanie do kurtki w sposób rozdzielny na zamek błyskawiczny, 5.5. regulacja obwodu mankietów za pomocą ściągacza, 5.6. z przodu, na dole co najmniej dwie kieszenie ze skośnymi otworami zapinane na zamek błyskawiczny, 5.7. kieszeń wewnętrzna zapinana na zamek błyskawiczny, 5.8. oznakowanie: 5.8.1. z przodu po lewej stronie na wysokości klatki piersiowej naszyta naszywka odblaskowa z wzorem graficznym systemu, 5.8.2. z przodu po lewej stronie pod naszywką ze wzorem graficznym systemu emblemat odblaskowy z nazwą funkcji mocowany na taśmę samosczepną- rzep. szt. 55 6 Czapka zimowa : 6.1. zgodna z Polską Normą PN-EN 14058:2007 lub normą ją zastępującą, co najmniej klasa 2 w zakresie oporu cieplnego, 6.2. barwa czerwona zgodnie z Polską Normą PN-EN 471 + A1:2008 lub normą ją zastępującą, 6.3. naszywka ze wzorem graficznym systemu wykonana na materiale odblaskowym, 6.4. z przodu wyposażona w daszek, 6.5. regulacja obwodu głowy za pomocą taśmy samosczepnej- rzep. szt. 85 7 Rękawiczki: 7.1. materiał: tkanina, dzianina 7.2. barwa czarna, 7.3. ocieplane wewnętrzną warstwą termoizolacyjną 7.4. regulacja obwodu nadgarstka,zakończony ściągaczem 7.5. wewnętrzna część dłoni dodatkowo wzmocniona. szt. 85 8 Koszulka z krótkim rękawem: 8.1. materiał o oporze pary wodnej nie większym niż 5 m2 x Pa/W 8.2.barwa czerwona, zgodnie z Polską Normą PN-EN 471 + A1: 2008 lub norma ją zastępująca 8.3.oznakowanie: z przodu po lewej stronie w górnej części wzór graficzny systemu szt. 85 Wymogi: - wykurcz tkaniny do 5 % po 4 praniach, Dla umundurowania letniego i zimowego członków zespołów ratownictwa medycznego: - dopuszcza się łączenie elementów umundurowania również w kolorze granatowym i czarnym, przy czym powinno spełniać wymagania PN-EN 471+ A1:2008 p.5.3 lub normy ją zastępujacej, - dopuszcza się umieszczenie dodatkowych elementów poprawiających komfort pracy i funkcjonalność umundurowania oraz bezpeczeństwo pracy. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy lub numer wzoru i Producent wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego lub numeru wzoru należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zakup umundurowania letniego i zimowego dla członków zespołów ratownictwa medycznego, maksymalnie 20 % wartości zmówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 - Odzież branżowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia wykonane za kwotę min. 100.000.00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1)Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie dokumentów wskazujących, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego ( DZ.U.2010, nr 209, poz. 1382). 2) Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzających opór pary wodnej nie przekraczający 5 m2 x Pa/W dla odzieży letniej. 3) Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie dokumentów potwierdzające, że taśma odblaskowa wykonana jest zgodnie z normą EN - 471 + A1:2008 lub normą zastępczą. 4) Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie karty parametrów technicznych na odzież letnią i zimową lub inny dokument potwierdzający gramaturę i skład surowcowy, wydany prze upoważniony do tego podmiot. 5) Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopie tabel rozmiarowych, instrukcji użytkowania i konserwacji odzieży. Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale III pkt 13 i VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona na zgodność z oryginałem przez notariusza).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Cechy użytkowe - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 6 PROJEKT UMOWY Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - ustawową zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. § 13 PROJEKT UMOWY Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu/ numeru wzoru (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego/numeru wzoru, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy). - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego, - przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Pokój nr 20 ul. Młyńska 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat nr 1 ul. Młyńska 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.