Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-09
Siemiatycze: Pełnienie Nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym realizowanym
w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 pn.:
Adaptacja niewykorzystanej infrastruktury, pozostającej w stanie surowym otwartym, na potrzeby biblioteki pedagogicznej CEN Filia w Siemiatyczach
i Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
Numer ogłoszenia: 285026 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach , ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 085 6552525, 6560266, faks 085 6552525.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie Nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym realizowanym w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 pn.: Adaptacja niewykorzystanej infrastruktury, pozostającej w stanie surowym otwartym, na potrzeby biblioteki pedagogicznej CEN Filia w Siemiatyczach i Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie Nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym realizowanym w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 pn.: Adaptacja niewykorzystanej infrastruktury, pozostającej w stanie surowym otwartym, na potrzeby biblioteki pedagogicznej CEN Filia w Siemiatyczach i Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Zadanie inwestycyjne obejmuje przebudowę istniejącego obiektu pozostającego w stanie surowym otwartym przy Zespole Szkół w Siemiatyczach z przystosowaniem do potrzeb Biblioteki Centrum Edukacji Nauczycieli Filia w Siemiatyczach i Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Siemiatyczach wraz z towarzyszącą infrastrukturą i komunikacją oraz przebudową istniejącej kotłowni polegającej na rozbudowie technologii. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Nadzór inwestorski pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 późn. zm.), w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; d) drogowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje przynajmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto. Wykonawca powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do wykazania spełnienia warunku poprzez wskazanie części zamówienia, jaką powierzy podwykonawcom.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają kwalifikacje zawodowe w zakresie: - specjalności konstrukcyjno - budowlanej (uprawnienia bez ograniczeń); - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a) osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia wymienionych w załączniku nr 7 do oferty, na uzasadniony wniosek wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, b)terminu wykonania niniejszej umowy w przypadku zmiany terminu realizacji nadzorowanego zadania inwestycyjnego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siemiatycze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego:
Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach
17-300 Siemiatyczach przy ulicy Legionów Piłsudskiego 3 pokój nr 228.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Siemiatyczach przy ulicy Legionów Piłsudskiego 3 w sekretariacie pokój nr 205 ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Opracowanie dokumentacji technicznej - przebudowa drogi powiatowej nr 1732B wraz z budową chodnika w miejscowości Turna Mała
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Sianów".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach dla inwestycji pod nazwą: "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim-modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem - etap II"
- Pełn kompl, wiel nadzoru inw nad zad pn.: Bud sieci kan sanit w msc. Dąbrówka i Buczków oraz sieci wod w msc.i Dąbrówka, gm Rzezawa
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót: "Zaprojektuj i wybuduj" Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego ZP14/2025
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji Projektu: Budowa Gminnego Centrum Ratownictwa w Maszewie
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.