eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa pięciu sztuk komputerów stacjonarnych PC wraz z oprogramowaniem oraz dwóch sztuk serwerów wraz z oprogramowaniem.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-27

Bydgoszcz: Dostawa pięciu sztuk komputerów stacjonarnych PC wraz z oprogramowaniem oraz dwóch sztuk serwerów wraz z oprogramowaniem.
Numer ogłoszenia: 285023 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy , ul. Konarskiego 1, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3238343, 3238348, faks 0-52 3238345.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pięciu sztuk komputerów stacjonarnych PC wraz z oprogramowaniem oraz dwóch sztuk serwerów wraz z oprogramowaniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pięciu sztuk komputerów stacjonarnych PC wraz z oprogramowaniem , jednej sztuki serwera (większego) wraz z oprogramowaniem oraz jednej sztuki serwera (mniejszego) wraz z oprogramowaniem ujętych w trzech odrębnych zadaniach o nr 1, 2, 3 wymienionych w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.82.00.00 - Serwery 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków w postępowaniu: Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego ZAMAWIAJĄCY zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy: - wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; - wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, - wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ww. ustawy. ZAMAWIAJĄCY na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy także WYKONAWCÓW, którzy: - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ww. ustawy, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ww. ustawy, - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzających spełnianie tych warunków, wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału powoduje wykluczenie WYKONAWCY z dalszego udziału w postępowaniu. ZAMAWIAJĄCY na postawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi WYKONAWCÓW, którzy złożyli oferty o WYKONAWCACH, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę WYKONAWCY wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, WYKONAWCA składa następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie WYKONAWCY, o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 i art. 24 Prawo zamówień publicznych - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ, - pełnomocnictwo w przypadku, gdy WYKONAWCĘ reprezentuje pełnomocnik zawierające określenie zakresu umocowania (tj. reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji WYKONAWCY, - formularz oferty - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - dla zadania nr 1, - formularz oferty - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ - dla zadania nr 2, - formularz oferty - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ - dla zadania nr 3, - parafowany przez WYKONAWCĘ wzór umowy - ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. W przypadku, gdy oferta w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie złożona przez WYKONAWCÓW ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oferta winna zawierać dokumenty wymienione w pkt.: 1-3 dla każdego z WYKONAWCÓW z zachowaniem poniższych wymagań: - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich WYKONAWCÓW występujących wspólnie, - WYKONAWCY występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych WYKONAWCÓW, - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z WYKONAWCĄ występującym jako pełnomocnik uprawniony do reprezentowania pozostałych wspólników w zakresie zaciągania zobowiązań, - WYKONAWCY występujący wspólnie ponoszą odpowiedzialność solidarną za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Konfiguracja techniczna - 20
  • 3 - Okres gwarancji - 10
  • 4 - Czas reakcji - 5
  • 5 - Czas naprawy - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witd.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1 (XIII piętro) 85-950 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1 (XIII piętro) 85-950 Bydgoszcz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pięciu sztuk komputerów stacjonarnych(PC) wraz z oprogramowaniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pięciu sztuk komputerów stacjonarnych ujęta w zadaniu o nr 1 wymienionym w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Konfiguracja techniczna - 20
    • 3. Czas gwarancji - 10
    • 4. Czas reakcji - 5
    • 5. Czas naprawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa jednej sztuki serwera (większego) wraz z oprogramowaniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki serwera (większego)wraz z oprogramowaniem ujęta w zadaniu nr 2 wymienionym w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Konfiguracja techniczna - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10
    • 4. Czas reakcji - 5
    • 5. Czas naprawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa jednej sztuki serwera (mniejszego) wraz z oprogramowaniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednej sztuki serwera (mniejszego) wraz oprogramowaniem ujęta w zadaniu nr 3 wymienionym w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Konfiguracja techniczna - 20
    • 3. Okres gwarancji - 10
    • 4. Czas reakcji - 5
    • 5. Czas naprawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.