Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-13
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 285001 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy , ul. Gen. J. Bema 91, 01-233 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 571 50 24, faks 022 571 50 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego przy ul. Gen. J. Bema 91 w Warszawie, z podziałem na 3 części z dopuszczeniem składania ofert częściowych: CZĘŚĆ 1 Dostawa obejmuje: zestawy komputerowe w dwóch specyfikacjach, odpowiednio 5 i 12 sztuk oraz dwie drukarki laserowe A4. CZĘŚĆ 2 Dostawa obejmuje: przełącznik sieciowy oraz dwa moduły SFP gigabit ethernet do przełącznika Cisco 3560-24PS-S CZĘŚĆ 3 Dostawa obejmuje: serwer stelażowy 2U Dostarczony sprzęt komputerowy powinien być fabrycznie nowy, sprawny technicznie oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć sprzęt komputerowy własnym transportem i na własny koszt wraz z rozładunkiem do siedziby Zaamwiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 32.42.20.00-7, 48.82.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie dostawy odpowiadające swym rodzajem przedmiotowi zamówienia w odniesieniu do poszczególnych części: a)jeśli Wykonawca składa ofertę na jedną część, to musi wykazać, że wykonał: CZĘŚĆ 1 - 2 dostawy sprzętu komputerowego, każda z dostaw o minimalnej wartości brutto: 40 000,00 zł, CZĘŚĆ 2 - 2 dostawy sprzętu komputerowego, każda z dostaw o minimalnej wartości brutto: 5 000,00 zł, CZĘŚĆ 3 - 2 dostawy sprzętu komputerowego, każda z dostaw o minimalnej wartości brutto: 10 000,00 zł, b)jeśli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część musi wykazać, że wykonał: oferta na CZĘŚĆ 1 i CZĘŚĆ 2: 2 dostawy sprzętu komputerowego, każda z dostaw o minimalnej wartości brutto: 45 000,00 zł, oferta na CZĘŚĆ 1 i CZĘŚĆ 3: 2 dostawy sprzętu komputerowego, każda z dostaw o minimalnej wartości brutto: 50 000,00 zł, oferta na CZĘŚĆ 2 i CZĘŚĆ 3: 2 dostawy sprzętu komputerowego, każda z dostaw o minimalnej wartości brutto: 15 000,00 zł, oferta na CZĘŚĆ 1, CZĘŚĆ 2 i CZĘŚĆ 3: 2 dostawy sprzętu komputerowego, każda z dostaw o minimalnej wartości brutto: 55 000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez mocodawcę lub notariusza musi zostać dołączone do oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-wola.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola
Miasta Stołecznego Warszawy
Ul. Gen. J. Bema 91
01-233 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola Miasta Stołecznego Warszawy Ul. Gen. J. Bema 91 01-233 Warszawa pok. 13, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian niniejszej umowy: - W zakresie rodzaju, modelu sprzętu komputerowego w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu w przypadkach takich jak np. zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju, typu, modelu sprzętu pod warunkiem, że urządzenie będzie nowszą wersją oferowanego modelu, będzie miało lepsze parametry w całości lub w części, a pozostałe parametry bez zmian. Zmiany te nie będą skutkować zmianą ceny umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa obejmuje: zestawy komputerowe w dwóch specyfikacjach, odpowiednio 5 i 12 sztuk oraz dwie drukarki laserowe A4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)zestaw komputerowy typ A - 5 szt. 2)zestaw komputerowy typ B - 12 szt. 3)drukarka laserowa czarno-biała A4 - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa obejmuje: przełącznik sieciowy oraz dwa moduły SFP gigabit ethernet do przełącznika Cisco 3560-24PS-S.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)przełącznik sieciowy - 1 szt. 2)porty SFP 1000 Base-T współpracujące z przełącznikiem Cisco 3560-24PS-S - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa obejmuje: serwer stelażowy 2U.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Serwer stelażowy 2U - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i informatycznych oraz plotera na potrzeby BCUw dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- Dostawa urządzeń i oprogramowania do zabezpieczenia, monitorowania oraz przechowywania danych z podziałem na części.
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.