Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-10-26
Lublin: Dostawa mebli wraz z monta¿em do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/32-2015/DOP-p)
Numer og³oszenia: 284812 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej , Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa mebli wraz z monta¿em do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/32-2015/DOP-p).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i monta¿ mebli do jednostek UMCS w Lublinie obejmuj±ca nastêpuj±ce czê¶ci: Czê¶æ I : Dostawa witryn wraz z monta¿em : Wydzia³ Biologii i Biotechnologii , Lublin Czê¶æ II: Dostawa foteli biurowych wraz z monta¿em: Biuro Rekrutacji UMCS, Lublin. Zamawiaj±cy wymaga, aby okres gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia wynosi³ minimum 24 miesi±ce, licz±c od dnia protokolarnego przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. Okres gwarancji jest równy okresowi rêkojmi za wady. Czê¶æ I: dostawa witryn wraz z monta¿em - 4 szt. do Instytutu Biologii i Biochemii do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy. Czê¶æ II: dostawa foteli biurowych - 5 szt. do Biura Rekrutacji UMCS w Lublinie do 30 dni od dnia podpisania umowy.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty Za³±czniku nr 1 do siwz..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.17.10.00-1, 39.11.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania niniejszego warunku
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek spe³ni Wykonawca, je¶li wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie: Czê¶æ I: min. jedn± dostawê wraz z monta¿em gablot przeszklonych (np. witryn, gablot ) na kwotê brutto min. 20 000 z³ ; Dla Czê¶ci II Zamawiaj±cy nie okre¶la sposobu oceny spe³niania warunku. UWAGA: Przez warto¶æ jednej dostawy Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ dostaw wykonywanych w ramach jednej umowy. W przypadku kwot w walutach obcych dokonane zostanie przeliczenie wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia opublikowania og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania niniejszego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania niniejszego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania niniejszego warunku
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. III.4, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê zawartej umowy, wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, za zgod± obu stron, w przypadku gdy: - zmianie ulegn± obowi±zuj±ce przepisy, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego; - zaistniej± okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy; - wyst±pi± zdarzenia si³y wy¿szej jako zdarzenia zewnêtrznie niemo¿liwe do przewidzenia, którym nie mo¿na by³o zapobiec;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1203.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 05.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1203.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Czê¶æ I : Dostawa witryn wraz z monta¿em : Wydzia³ Biologii i Biotechnologii , Lublin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.17.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Czê¶æ II: Dostawa foteli biurowych wraz z monta¿em: Biuro Rekrutacji UMCS, Lublin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa terminali wideokonferencyjnych wraz z wyposa¿eniem
- Dostawa odczynników i sprzêtu laboratoryjnego na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzañskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 6 czê¶ci
- Zakup us³ug wsparcia technicznego Producenta oraz asysty technicznej ¶wiadczonej przez Wykonawcê dla wskazanych przez Zamawiaj±cego urz±dzeñ sieciowych firmy Cisco na okres 12 miesiêcy
- Dostawa monitora oraz monitora interaktywnego (cyfrowego totemu) na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzañskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 czê¶ci
- "Dostawa mobilnych przyczep socjalnych oraz namiotów dekontaminacyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie."
- Dostawa 20 szt. agregatów pr±dotwórczych na potrzeby LUW w Lublinie
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposa¿enie domu dziennego pobytu dla seniorów w Gminie Kluczbork
- Dostawa wyposa¿enia Centrum Symulacji medycznych obejmuj±cy meble/meble medyczne, drobny sprzêt medyczny, sprzêt do pracowni fizjoterapii oraz fizykoterapii i rehabilitacji
- ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu "Zdrowa Psyche" wspó³finansowanego przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027."
- "Dostawa wyposa¿enia w ramach projektu Termomodernizacja CKZiUW£ w Piotrkowie Trybunalskim wraz z zastosowaniem odnawialnych ¼róde³ energii i dostosowaniem do potrzeb osób niepe³nosprawnych"
- Dostawa mebli wraz z monta¿em oraz wyposa¿enia do Klubu Dzieciêcego przy ul. W³o¶ciañskiej 1/U21 w Szczecinie w ramach "Programu Aktywny Maluch 2022-2029"
- Dostawa mebli i krzese³ na potrzeby Lubelskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Lublinie oraz Delegatur
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.