eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynZajęcia dydaktyczne plastyczne w ramach projektu pn. Przedszkole miejscem zabaw i wszechstronnego rozwoju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-25

Cieszyn: Zajęcia dydaktyczne plastyczne w ramach projektu pn. Przedszkole miejscem zabaw i wszechstronnego rozwoju
Numer ogłoszenia: 28477 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna , Rynek 1, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4794200, 4794350, faks 033 4794303, 4794361.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia dydaktyczne plastyczne w ramach projektu pn. Przedszkole miejscem zabaw i wszechstronnego rozwoju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 2856 godzin dodatkowych zajęć dydaktycznych plastycznych dla dziewczynek i chłopców w okresie od lutego 2011 do 31 stycznia 2013 roku na poziomie przedszkolnym w 11 przedszkolach publicznych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Cieszyn. Usługa polega na realizacji ww. zajęć na poziomie przedszkolnym; generalną zasadą jest pobudzanie wrażliwości i rozwijanie dziecięcych talentów, wzbudzanie zainteresowania sztuką, twórczością ludową, rozwijanie inwencji twórczej dziecka, kształtowanie umiejętności tworzenia obrazów inspirowanych muzyką, fotografią, literaturą poprzez zastosowanie różnego rodzaju technik plastycznych np. malowanie farbami, rysowanie kredami, jak również nowych technik plastycznych np: collage, decupage, bibułkarstwo, origami, witraż, malowanie na płótnie, na szkle, szkicowanie ołówkiem, rysowanie węglem, mokre w mokrym, rzeźba z masy solnej, obrazek z gipsu, modelowanie z plasteliny itp. u bezpośrednich odbiorców przedmiotu zamówienia tj. dzieci w wieku przedszkolnym objętych projektem pn. Przedszkole miejscem zabaw i wszechstronnego rozwoju tj. dzieci w wieku 3-5 lat i 6 letnich realizujących w przedszkolach program rocznego przygotowania przedszkolnego z terenu Gminy Cieszyn współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: opracowanie i wdrożenie programu zajęć plastycznych dla beneficjentów ostatecznych na poziomie przedszkolnym oraz przeprowadzenie mini testów z wiedzy ogólnej na początku i końcu każdego roku szkolnego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • osoba realizująca zamówienie powinna posiadać kierunkowe wykształcenie wyższe z zakresu wychowania przedszkolnego lub kierunkowe związane z przedmiotem zamówienia z uprawnieniami pedagogicznymi Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana zostanie za pomocą złożonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie osoba ubiegająca się o udzielenie zamówienia powinna co najmniej przez dwa lata czynnie wykonywać zawód, w zakresie przedmiotu zamówienia; a podmiot gospodarczy wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę w zakresie przedmiotu zamówienia Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana zostanie za pomocą złożonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany będzie wykazać

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje: kierunkowe wykształcenie wyższe z zakresu wychowania przedszkolnego lub kierunkowe związane z przedmiotem zamówienia z uprawnieniami pedagogicznymi Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana zostanie za pomocą złożonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany będzie wykazać

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kserokopia dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje zawodowe

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na następujących warunkach: konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.cieszyn.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Cieszynie, ul. Ratuszowa 1, 43-400 Cieszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Cieszynie, ul. Rynek 1, 43-400 Cieszyn - Biuro Podawcze, parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Przedszkole miejscem zabaw i wszechstronnego rozwoju współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1a. Zajęcia w Przedszkolu Nr 1 w Cieszynie, ul. Michejdy 10 - 168 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 168 godzin dodatkowych zajęć dydaktycznych plastycznych dla 15 dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1b. Zajęcia w Przedszkolu Nr 1 w Cieszynie, ul. Michejdy 10 - 168 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 168 godzin dodatkowych zajęć dydaktycznych plastycznych dla 15 dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2a. Zajęcia w Przedszkolu Nr 2 - Integracyjne w Cieszynie, ul. Ks. Trzanowskiego 4 - 336 godzin (Nauczyciel prowadzący).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja 336 godzin dodatkowych zajęć dydaktycznych plastycznych dla 80 dzieci realizowane przez nauczyciela prowadzącego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2b. Zajęcia w Przedszkolu Nr 2 - Integracyjne w Cieszynie, ul. Ks. Trzanowskiego 4 - 336 godzin (Nauczyciel wspomagający).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja 336 godzin dydaktycznych zajęć umuzykalniających dla 80 dzieci realizowane przez nauczyciela wspomagającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia w Przedszkolu Nr 4 w Cieszynie im. Marii Konopnickiej, ul. K. Miarki 15..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja 168 godzin dodatkowych zajęć dydaktycznych plastycznych dla 15 dzieci (1 grupa) w roku szkolnym, przez 1 nauczyciela w Przedszkolu nr 4 w Cieszynie im. Marii Konopnickiej, ul. Karola Miarki 15..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia w Przedszkolu Nr 7 w Cieszynie, ul. Gen. Hallera 163.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja 168 godzin dodatkowych zajęć dydaktycznych plastycznych dla 15 dzieci w roku szkolnym, przez 1 nauczyciela w Przedszkolu nr 7 w Cieszynie, ul. Gen. Józefa Hallera 163.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia w Przedszkolu Nr 8 w Cieszynie, ul. Chrobrego 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja 168 godzin dodatkowych zajęć dydaktycznych plastycznych dla 15 dzieci w roku szkolnym, przez 1 nauczyciela w Przedszkolu nr 8 w Cieszynie, ul. Chrobrego 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia w Przedszkolu Nr 9 w Cieszynie, ul. Bucewicza 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja 168 godzin dodatkowych zajęć dydaktycznych plastycznych dla 12 dzieci w roku szkolnym, przez 1 nauczyciela w Przedszkolu nr 9 w Cieszynie, ul. Bucewicza 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia w Przedszkolu Nr 16 w Cieszynie, ul. Bielska 75.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja 168 godzin dodatkowych zajęć dydaktycznych plastycznych dla 30 dzieci w roku szkolnym, w podziale na dwie grupy, przez 1 nauczyciela w Przedszkolu nr 16 w Cieszynie, ul. Bielska 75..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia w Przedszkolu Nr 17 w Cieszynie, ul. Frysztacka 161.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja 168 godzin dodatkowych zajęć dydaktycznych plastycznych dla 15 dzieci w roku szkolnym, przez 1 nauczyciela w Przedszkolu nr 17 w Cieszynie, ul. Frysztacka 163..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia w Przedszkolu Nr 18 w Cieszynie, ul. Z. Kossak - Szatkowskiej 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja 168 godzin dodatkowych zajęć dydaktycznych plastycznych dla 15 dzieci w roku szkolnym, przez 1 nauczyciela w Przedszkolu nr 18 w Cieszynie, ul. Zofii Kossak-Szczuckiej 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia w Przedszkolu Nr 19 w Cieszynie, ul. Skrajna 5 ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja 336 godzin dodatkowych zajęć dydaktycznych plastycznych dla 15 dzieci w roku szkolnym, przez 1 nauczyciela w Przedszkolu nr 19 w Cieszynie, ul. Skrajna 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 11a. Zajęcia w Przedszkolu Nr 20 w Cieszynie, ul. Św. Jerzego 4 - 164 godziny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 164 godziny dodatkowych zajęć dydaktycznych plastycznych dla 20 dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: część 11b. Zajęcia w Przedszkolu Nr 20 w Cieszynie, ul. Św. Jerzego 4 - 164 godziny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 164 godziny dodatkowych zajęć dydaktycznych plastycznych dla 20 dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.