Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-27
Malbork: udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 500.000,00 zł znak sprawy PCZ.ZP02/09
Numer ogłoszenia: 28475 - 2009; data zamieszczenia: 27.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 64 60 264, faks 0-55 64 60 235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu inwestycyjnego w wysokości 500.000,00 zł znak sprawy PCZ.ZP02/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Realizacja zamówienia ma na celu usługę polegającą na zaciągnięciu kredytu inwestycyjnego w wysokości 500.000,00 zł, 1. koszt obsługi wg harmonogramu spłat 2. okres kredytowania 60 miesięcy 3 Uruchomienie kredytu - podpisanie umowy kredytowej do 15 luty 2009 roku, Kredyt uruchamiany w 3 transzach : do 30.04.2009 - 108.000 zł do 31.05.2009 - 191.000 zł do 30.06.2009 - 201.000 zł Rozpoczęcie spłaty data pierwszej raty kapitałowej 30.09.2009 Zakończenie spłaty kredytu 31.01.2014 roku Wielkość rat kapitałowych po 9400 miesięcznie w równych ratach, ostatnia rata wyrównująca 11.200 na dzień 31.01.2014 roku 4. karencja w spłacie rat kapitału do 31.08.2009 5. w okresie karencji spłata odsetek 6. Spłaty rat kapitału miesięcznie, odsetek miesięcznie 7. Naliczanie odsetek wyłącznie od kredytu uruchomionego 8. Nie naliczanie prowizji za gotowość 9. Możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów 10 Zabezpieczeniem spłaty będzie poręczenie na majątku trwałym 11.Oprocentowanie podstawowe wg stawki WIBOR 3m, które będzie ustalone jako średnia arytmetyczna stawka liczona z kwotą na dzień od 1- do 19-go dnia poprzedniego miesiąca plus marża banku. Do celów obliczenia i oceny oferty przyjmuje się, że WIBOR 3M na dzień 16.01.2009r wynosi 6.47%. 12 Prowizja od udzielonego kredytu 13. Zabezpieczenie kredytu - wykaz środków trwałych mających stanowić przedmiot zabezpieczenia: Samochód ambulans Opel Movano rok produkcji 2001 wartość zakupu 43.000 zł sierpień 2008 roku, Aparat do znieczulania Draeger CATO wartość zakupu 44.500,01 grudzień 2008 Strzykawka automatyczna CT 9000ADV wartość zakupu 43.870 zł lipiec 2008 Tomograf komputerowy Somaton Emation wartość zakupu 399.859 zł zakupiony w styczniu 2008 przyjęty do używania w lipcu 2008 Zestaw wideoendoskopowy wartość zakupu 213.618,24 zł styczeń 2009 Myjka endoskopowa wartość zakupu 47.936 zł styczeń 2009 1. Wszystkie środki trwałe będące na wyposażeniu szpitala objęte są ubezpieczeniem od pożaru i innych zdarzeń losowych, dodatkowo sprzęt elektroniczny ubezpieczony jest od wszelkich innych ryzyk związanych z działaniem człowieka, kradzież i włamanie oraz działanie ognia, działanie wody itp. Samochody - ubezpieczenie OC AC 2. Wyrażamy zgodę na ustanowienie zastawu rejestrowego na przedmiotach zabezpieczenia. 3. wyrażamy zgodę na dostarczenie zaświadczenia z rejestru zastawów, iż przedmioty te nie są aktualnie zastawione. 4. wyrażamy zgodę na dokonanie przelewu wierzytelności z umów ubezpieczenia tych przedmiotów na bank 5. wyrażamy zgodę na pokrycie wszelkich kosztów związanych z ustanowieniem zabezpieczenia 6. wyrażamy zgodę na inną formę zabezpieczenia kredytu np. poręczenie Krajowego Funduszu Poręczeń Kredytowych BGK, szczególnie jeżeli może to przyspieszyć procedurę kredytową bądź jest tańszą formą zabezpieczenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga właty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania Zamówienia; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.3.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności objętej zamówieniem. 5.4.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu -DO POTWIERDZENIA OSWIADCZENIEM Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - DO POTWIERDZENIA OSWIADCZENIEM Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w oparciu o dostarczone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia- nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp z o.o Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej 105/106, sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp z o.o Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej 105/106, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Sukcesywne dostawy trumien i urn
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie częściowym hangarów typu lekkiego obejmujący wymianę poszycia 2 szt. bram wjazdowych MEGADOOR typ S-1500 ( bud. 176 i 177)
- Wykonanie ścinki oraz utwardzenia pobocza na drogach Powiatu Malbork
- Remont częściowy budynku nr 11 na terenie kompleksu wojskowego w m. Malbork w 22.BLT w Malborku
- Budowa dróg w sołectwie Wielbark Poligon
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego do wysokości 609.140,00 zł. (słownie: sześćset dziewięć tysięcy sto czterdzieści złotych
- Długoterminowy kredyt na pokrycie planowanego deficytu budżetu
- Wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Powiatu Grudziądzkiego w okresie 3 lat
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
- UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W KWOCIE 2 525 023,00 ZŁ Z PRZEZNACZENIEM NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY SIEKIERCZYN NA 2025 ROK
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4 mln. zł z tego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek 2 231 400 zł oraz finansowanie deficytu budżetu 1 768 600zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.