Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-03
Brzozów: Budowa Domu Pogrzebowego na cmentarzu komunalnym w Brzozowie dz. nr 26 - etap III: DACH: KONSTRUKCJA I POKRYCIE
Numer ogłoszenia: 284700 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzozów , ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341050, faks 013 4341055.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzozow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Domu Pogrzebowego na cmentarzu komunalnym w Brzozowie dz. nr 26 - etap III: DACH: KONSTRUKCJA I POKRYCIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: 1. Fundament pod komin. 1.1. Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami na odległość do 10 m - 1,03 m3. 1.2. Podkłady betonowe na podł. gruntowym - 0,09 m3. 1.3. Przygotowanie i montaż zbrojenia elem. budynków i budowli pręty żebrowane - 0,014 t. 1.4. Stopy fundamentowe prostokątne żelbetowe o objętości do 0,5m3 - 0,36 m3. 1.5. Ławy fundamentowe prostokątne żelbetowe, szer. Do 1,3. Ściana fundamentowa pod komin szer. 0,90m - 1,575 m3. 1.6. Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe - 6,65 m2. 1.7. Izolacje przeciwwilgociowe dwiema warstwami papy na lepiku na gorąco ław fundamentowych betonowych - 0,90 m2. 2. Kominy. 2.1. Wieloprzewodowe kominy wolnostojące z cegieł 1/2x1/2 cegły - 12,918 m3. 2.2. Nakrywy attyk ścian ogniowych i kominów o średniej grubości 7cm - 2,729 m2. 3. Konstrukcja dachowa. 3.1. Murłaty - 3,066 m3. 3.2. Mocowanie murłat i podwalin. Nakrętki. - 262 szt. 3.3. Ramy górne i płatwie - 3,640 m3. 3.4. Belka kalenicowa - 1,289 m3. 3.5. Belka kalenicowa - 0,292 m3. 3.6. Podwaliny - 0,589 m3. 3.7. Belka sufitowa - 0,459 m3. 3.8. Słupy - 2,097 m3. 3.9. Kleszcze - 0,295 m3. 3.10 Krokwie zwykłe - 19,372 m3. 3.11 Krokwie narożne i koszowe - 0,547 m3. 3.12 Przybicie deski czołowej - 63,20 mb. 4. Pokrycie dachu, obróbki. 4.1. Warstwa wstępnego krycia z taśmą klejącą - 675,888 m2. 4.2. Kontr łaty - 675,888 m2. 4.3. Deskowanie połaci dachowych z płyt OSB 3 gr. 22mm - 675,888 m2. 4.4. Mata strukturalna pod pokrycia dachowe na rąbek stojący akceptowana przez producenta pokryć - 675,888 m2. 4.5. Pokrycie dachów blachą aluminiową powlekaną w kolorze antracytowym grubości min 0,70mm - 675,888 m2. 4.6. Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25cm - 273,460 m2. 4.7. Okucie nakryw kominów - 2,729 m2. 4.8. Okucie kominów - 10,854 m2. 4.9. Okna połaciowe otwierane elektrycznie - (2szt) 1,294 m2. 4.10. Obróbka okien połaciowych - 2 szt. 4.11. Wyłaz dachowy - 1 szt. 4.12. Obróbka wyłazu - 1 szt. 4.13. Montaż barier śniegowych systemowych dla pokryć na rąbek stojący - 46 mb. 4.14. Montaż stopni i ław kominiarskich systemowych dla pokrycia na rąbek stojący - 28 mb. 4.15. Rynny dachowe półokrągłe o śr 19 cm z blachy aluminiowej w kolorze pokrycia - 62 mb. 4.16. Rury spustowe okrągłe o śr 15cm z blachy aluminiowej w kolorze pokrycia - 40,50 mb. 4.17. Lej spustowy 190/150 aluminiowy w kolorze pokrycia - 9 szt. 4.18. Montaż rur wywiewnych (kominki systemowe) - 2 szt. 4.19. Obróbka wywiewek kanalizacyjnych - 2 szt. 5. Stolarka aluminiowa. 5.1. Okna aluminiowe o powierzchni 1,0-2,0 m2 - 3,15 m2. 6. Ocieplenie ścian. 6.1. Ocieplenie ścian budynków - przyklejenie płyt styropianowych - 61,96 m2. 6.2. Ocieplenie ścian budynków - przymocowanie płyt za pomocą dybli plastikowych - 380 szt. 6.3. Ocieplenie ścian budynków - przyklejenie warstwy siatki na ścianach - 61,96 m2. 7. Ocieplenie stropu poddasza nieużytkowego. 7.1. Izolacja z folii - 82,89 m2. 7.2. Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome układane z płyt na sucho gr 15cm - 65,61 m2. 7.3. Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome układane z płyt na sucho gr 5cm (wełna b. twarda) - 65,61 m2. 7.4. Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome układane z płyt na sucho gr 10cm - 17,28 m2. 7.5. Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej poziome układane z płyt na sucho - ocieplenie murłat wełną gr 20cm - 20,90 m2. 8. Rusztowanie. 8.1. Rusztowanie zewnętrzne rurowe - 383,55 m2. 8.2. Rusztowanie wewnętrzne rurowe jednopomostowe - 206,10 m2. 8.3. Rusztowanie wewnętrzne rurowe - pomosty dodatkowe - 171,84 m2. 9. Ścianki działowe poddasza. 9.1. Ścianki działowe pełne zbrojone z cegieł dziurawek grubości ? cegły - 20,224 m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.60 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami mającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie załączonej dokumentacji projektowej. Akceptowany wzór umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony mogą dokonywać zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, o których mowa w ust. 2. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji inwestycji z przyczyn niezależnych od wykonawcy, których nie można było wcześniej przewidzieć w następujących okolicznościach: a) będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzozow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Brzozowie, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miejski w Brzozowie, ul. Armii Krajowej 1, 36-200 Brzozów Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawa samochodu ciężarowego z HDS kwatermistrzowskiego.
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzozowie w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Budowa drogi wewnętrznej wraz z obiektem mostowym na działkach gruntowych 2264/10, 2258, 2260/1 w miejscowości Brzozów
więcej: przetargi BRZOZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





