eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa środków dezynfekcyjnych i środków pielęgnacyjnych - znak sprawyAdm. 1/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-25

Gdańsk: Dostawa środków dezynfekcyjnych i środków pielęgnacyjnych - znak sprawy: Adm. 1/2011
Numer ogłoszenia: 28465 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku , ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 52 47 500, faks 58 5247520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsp-bilikiewicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych i środków pielęgnacyjnych - znak sprawy: Adm. 1/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych (5 pakietów) i środków pielęgnacyjnych (1 pakiet) w asortymencie określonym w Formularzu cenowym, będącym załącznikiem do SIWZ. Towar dopuszczony do obrotu w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP i zgodny z Polską Normą. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, zgodnie z zamówieniami częściowymi, składanymi faxem, określającymi każdorazowo asortyment i ilość, w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia zamówienia. Wszystkie środki dezynfekcyjne muszą być zarejestrowane w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Preparatów Biobójczych i posiadać odpowiednie aktualne świadectwa jakościowe, atesty, karty charakterystyki. Produkty biobójcze muszą posiadać deklarację zgodności CE i winny być zgłoszone do Rejestru Wyrobów Medycznych. Przy pierwszej dostawie Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w ramach poszczególnych pakietów, zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu: 1. Karty charakterystyki niebezpiecznej substancji chemicznej dla preparatów podlegających obowiązkowi opracowania karty - wynikające z ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz.U.09.152.1222 z późn. zm.); 2. Etykiety (teksty etykiet) na produkty; 3. Materiały informacyjne produktów (ulotki, prospekty, katalogi) w języku polskim. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do magazynu gospodarczego (budynek nr 19) w siedzibie Zamawiającego. Wykonanie przedmiotu zamówienia należy zrealizować w zamówieniach częściowych, w okresie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.63.16.00-8, 33.74.10.00-6, 39.83.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę na podstawie art. 22 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę na podstawie art. 22 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę na podstawie art. 22 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę na podstawie art. 22 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w powyższym zakresie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o oświadczenie złożone przez Wykonawcę na podstawie art. 22 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunku według zasady spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie, że oferowany towar posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP na podstawie Załącznika nr 5 do SIWZ; 2) Pozwolenie na obrót produktem biobójczym lub pozwolenie na wprowadzenie do obrotu, pozwolenie tymczasowe lub decyzja o wpisie do rejestru produktów biobójczych - wynikające z ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U.07.39.252 z późn. zm.); 3) W zakresie produktów będących wyrobami medycznymi - deklaracje producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu bądź dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie i używanie lub dokument potwierdzający zarejestrowanie wyrobu; 4) Potwierdzenie skuteczności w zakresie wymaganego spektrum działania przeprowadzonego w UE w oparciu o metody GGHM,AFNOR, DVV i inne.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy na podstawie Załącznika nr 2 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w dostosowaniu do obowiązujących w dniu wystawienia faktury zapisów prawnych, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie stawka i wartość VAT oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsp-bilikiewicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych, budynek nr 17, I piętro, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, ul. Srebrniki 17, 80-282 Gdańsk, Sekretariat Dyrektora Szpitala, budynek nr 17, I piętro, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Dezynfekcja powierzchni i narzędzi medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje Formularza cenowego: 1) Preparat myjąco dezynfekujący do powierzchni dużych. Spektrum działania: B, Tbc, F, V (HIV, HCV). Parametry i w ilość określone w Formularzu cenowym. 2) Preparat do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i innych wyrobów medycznych. Spektrum działania: B, F, V (HIV,HCV). Parametry i ilość określone w Formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.63.16.00-8, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Dezynfekcja powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje Formularza cenowego: 1) Bezbarwny szybkoschnący preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych. Do powierzchni mających kontakt z żywnością. Spektrum działania: B /MRSA/ F,V(HIV,HBV,HCV). Parametry i ilość określone w Formularzu cenowym. 2) Chlorowy preparat w postaci tabletek do dezynfekcji powierzchni sanitarnych, przedmiotów. Spektrum działania: B, V, Tbc, F. Parametry i ilość określone w Formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.63.16.00-8, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Dezynfekcja skóry rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje Formularza cenowego: 1) Preparat alkoholowy do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, w jednorazowych workach. Dostosowane do dozowników systemu Sterisol. Parametry i ilość określone w Formularzu cenowym. 2) Hydroalkoholowy żel do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk metodą wcierania. Spektrum działania: B, V (polio, adeno, HIV, Tbc). Parametry i ilość określone w Formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.63.16.00-8, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Dezynfekcja skóry przed zabiegiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja Formularza cenowego: 1) Preparat antyseptyczny, alkoholowy, bezbarwny do odkażania skóry przed iniekcjami. Spektrum działania: B, Tbc, V (HIV, HBV, HCV), Herpes, Rota. Parametry i ilość określone w Formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.63.16.00-8, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Dezynfekcja narzędzi stomatologicznych i systemów ssących.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje Formularza cenowego: 1) Preparat do dezynfekcji i czyszczenia obrotowych narzędzi stomatologicznych. Spektrum działania: B, F, Tbc, V (HIV, HCV, HBV). Parametry i ilość określone w Formularzu cenowym. 2) Preparat do dezynfekcji i mycia dentystycznych systemów ssących. Parametry i ilość określone w Formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.63.16.00-8, 39.83.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Ochrona skóry rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja Formularza cenowego: 1) Preparat ochronny do pielęgnacji rąk w workach jednorazowych dostosowanych do dozowników systemu Sterisol. Parametry i ilość określone w Formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.63.16.00-8, 39.83.00.00-9, 33.74.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.