Ogłoszenie z dnia 2007-05-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: DOSTAWA, MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI KOMPUTEROWEJ I SZKOLENIEM PERSONELU DLA ZOZ MSWiA W LUBLINIE Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Lublinie, do kontaktów: Maria Gomółka, ul. Grenadierów 3, 20-331 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7284626, fax 081 7285698, e-mail: lublin@szpitalmsw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalmsw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI KOMPUTEROWEJ I SZKOLENIEM PERSONELU DLA ZOZ MSWiA W LUBLINIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : 1.Przychodnia MSWiA ul. Spokojna 3 w Lublinie, 2.ZOZ MSWiA w Lublinie, ul. Grenadierów 3, 20-331 Lublin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA, MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI KOMPUTEROWEJ I SZKOLENIEM PERSONELU DLA ZOZ MSWiA W LUBLINIE 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.30.00 - Oprogramowanie medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 48.18.00.00 - Pakiety oprogramowania medycznego Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 50.96.10.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji Kod CPV wg słownika 2008: 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: -DOSTAWA I MONTAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, -WYKONANIE INSTALACJI KOMPUTEROWEJ, -DOSTAWA, INSTALACJA I WDROŻENIE OPROGRAMOWANIA MEDYCZNEGO DLA PRZYCHODNI MSWiA W LUBLINIE PRZY UL. SPOKOJNEJ 3. -PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ, -DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DLA DZIAŁU STATYSTYKI MEDYCZNEJ SZPITALA MSWiA W LUBLINIE. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8 000 PLN (osiem tysięcy złotych).Wykonawca w celu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zobowiązany jest do wniesienia 10 % wartości umownej zamówienia brutto podanej w ofercie, najpóźniej do dnia zawarcia umowy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Doświadczenie: 1.Wykonawca musi okazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał nie mniej niż dwa zamówienia, każde o wartości minimum 300 000 PLN (trzysta tysięcy złotych), w zakresie dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania ruchu chorych na co najmniej 20 stanowisk dla jednostek służby zdrowia. 2.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga wykazania co najmniej 10 osób, w tym co najmniej 4 programistów, 4 serwisantów i 2 elektryków z uprawnieniami. Wykonawca musi wykazać, że wskazana osoba brała udział w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, jako programista / inżynier serwisowy w co najmniej 2 projektach obejmujących swym zakresem opracowanie i wdrożenie oprogramowania dla jednostek służby zdrowia. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać: 1.posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN (jeden milion złotych); 2.posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000 PLN (trzysta tysięcy złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oświadczenie, o którym mowa w pkt.1 należy przedstawić w formie oryginału. Dokumenty, o których mowa w pkt.2 ÷ 10 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Ponadto, wszelkie dokumenty sporządzone w innym języku niż polski winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia: W przypadku wniosku składanego przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt.1 ÷ 6 składa każdy z wykonawców oddzielnie, dokumenty wymienione w pkt.7 ÷ 10 powinny potwierdzać spełnienie warunków łącznie przez wykonawców. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy, do załączenia do wniosku dokumentu ustanawiającego pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy złożyć następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada profilowi czynności objętych postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 4 ÷ 8 ustawy Pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 7)Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 8)Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć: 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 10.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2007, godzina 12:15, Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Lublinie , ul. Grenadierów 3, 20-331 Lublin, budynek C, sala 203.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe: Do złożenia ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy otrzymają największą liczbę punktów. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie nie większa niż 5, do złożenia ofert zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy spełniający te warunki.
Oceniane kryteria i ich ranga w ocenie:
Wartość max wdrożeń wykazanych w wykazie - 100 %.
Ilośc uzyskanych punktów obliczana będzie według wzoru:
W(Ci) = /wartość wdrożeń w badanym wniosku x 100/ : najwyższa wartość wszystkich wdrożeń wykazana przez wykonawcę, spośród wszystkich.
Wartość wdrożeń w badanym wniosku oznacza wartość wszystkich wdrożeń wykazanych w wykazie i potwierdzonych stosownymi dokumentami w zakresie dostaw oprogramowania na co najmniej 20 stanowisk w zakresie dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania ruchu chorych w jednostkach służby zdrowia, każda co najmniej o wartości 300 000 zł zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat. W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców uzyska taką samą ocenę łącznie o pierwszeństwie między tymi firmami zdecyduje większa ilość wdrożeń.
W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów o kolejności decydować będzie łączna wartość zamówień, spełniających warunki wskazanych w załączonym do wniosku wykazie dostaw.
Zamawiający informuje, że zostanie sporządzona tabela zawierająca kolumny:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie 327 operatów szacunkowych, w tym: 80 lokali mieszkalnych, 3 lokali użytkowych, 3 garaży, 160 nieruchomości gruntowych, 80 określających wartość ograniczonego prawa rzeczowego oraz ...
- Dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych do Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu spotkań edukacyjnych dla przedstawicieli gmin z terenu województwa lubelskiego w zakresie rewitalizacji w ramach 7 modułów tematycznych
- Modernizacja akustyczna studia nagrań -Laboratorium Dźwięku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi odbioru odpadów w roku 2026 z obiektów LUW w Zamościu
- Dostawa akcesoriów komputerowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- "Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Głusk" (2)
- Doposażenie Gminy Wolanów oraz podległych jednostek w zakresie cyberbezpieczeństwa
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Dostawa i montaż sieciowych urządzeń IT wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu grantowego pn. Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gm. Sierakowice (oraz jedn. podległych)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





