eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówwykonanie kompleksowego utrzymania drogi krajowej nr 9 RADOM - BARWINEK na odcinkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-18

POZYCJA 28452

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: wykonanie kompleksowego utrzymania drogi krajowej nr 9 RADOM - BARWINEK na odcinkach: Nagnajów - Głogów Małopolski od km 126+720 do km 180+572, obwodnica Głogowa Małopolskiego od km 0+000 do km 4+866 - 9a, Głogów Małopolski - Rzeszów od km 185+670 do km 192+915 o łącznej długości 65,963 km oraz wykonanie robót awaryjnych na terenie działania Rejonu w Rzeszowie w okresie trzech lat od daty zawarcia umowy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, do kontaktów: inż. Marta Charchut - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax 017 8623915, e-mail: biuro@rzeszow.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzeszow.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie kompleksowego utrzymania drogi krajowej nr 9 RADOM - BARWINEK na odcinkach: Nagnajów - Głogów Małopolski od km 126+720 do km 180+572, obwodnica Głogowa Małopolskiego od km 0+000 do km 4+866 - 9a, Głogów Małopolski - Rzeszów od km 185+670 do km 192+915 o łącznej długości 65,963 km oraz wykonanie robót awaryjnych na terenie działania Rejonu w Rzeszowie w okresie trzech lat od daty zawarcia umowy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga krajowa nr 9 RADOM - BARWINEK na odcinkach: Nagnajów - Głogów Małopolski 126+720-180+572, obwodnica Głogowa Małopolskiego od km 0+000 do km 4+866- 9a, Głogów Małopolski-Rzeszów 185+670-192+915. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie kompleksowego utrzymania drogi krajowej nr 9 RADOM - BARWINEK na odcinkach: Nagnajów - Głogów Małopolski od km 126+720 do km 180+572, obwodnica Głogowa Małopolskiego od km 0+000 do km 4+866 - 9a, Głogów Małopolski - Rzeszów od km 185+670 do km 192+915 o łącznej długości 65,963 km oraz wykonanie robót awaryjnych na terenie działania Rejonu w Rzeszowie w okresie trzech lat od daty zawarcia umowy: 1).droga nr 4 Jędrzychowice-Korczowa odc. Machowa-Pilzno km 527+456 ÷ 534+964 = 7,508 km -odc. Obwodowa Pilzna km 0+000 ÷ 2+415 = 2,415 km -odc. Obwodowa Pilzna - Rzeszów km 538+256 ÷ 587+513 = 49,257 km -odc. Rzeszów - Łańcut km 602+347 ÷ 614+637 = 12,290 km 2).droga nr 9 Radom-Barwinek -odc. Rzeszów - Domaradz km 198+908 ÷ 232+764 = 33,856 km 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 28.81.35.00 - Oznakowanie drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie kompleksowego utrzymania drogi krajowej nr 9 RADOM - BARWINEK na odcinkach: Nagnajów - Głogów Małopolski od km 126+720 do km 180+572, obwodnica Głogowa Małopolskiego od km 0+000 do km 4+866 - 9a, Głogów Małopolski - Rzeszów od km 185+670 do km 192+915 o łącznej długości 65,963 km oraz wykonanie robót awaryjnych na terenie działania Rejonu w Rzeszowie w okresie trzech lat od daty zawarcia umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50.000,00zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. WYMAGANIA 1. POTENCJAŁ EKONOMICZNO - FINANSOWY 1.1. Wykonawca musi wykazać: 1) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż równowartość 500 tyś. PLN. 2) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: a) roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót - 2 mln PLN b) odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - 3 mln PLN 3).1. Wykonawca zobowiązany jest posiadać bezwarunkowe dodatkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w stosunku do użytkowników z tytułu ich szkód wynikających z niezgodnego z umową tj. zbyt późnego lub wadliwego wykonania robót na wartość co najmniej 500 tyś. PLN. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową. 3).2. Wykonawca na 5 dni przed terminem przekazania terenu budowy, przedłoży do wglądu Zamawiającego umowy ubezpieczenia, zawarte na powyższych warunkach. 1.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt I.1. 1) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy; b) warunek określony w pkt I.1. 2) spełnia każdy z Wykonawców. 2. POTENCJAŁ KADROWY 2.1. Wykonawca musi mieć do dyspozycji przy wykonywaniu niniejszego zamówienia co najmniej 2 zespoły robocze celem zapewnienia pracy na 2 zmiany. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi we Wniosku kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: 1. Kierownik budowy (1 osoba) - minimalne doświadczenie na podobnych stanowiskach przy realizacji podobnych robót: 2 lata 2. Majster (dla każdej ze zmian w systemie dwuzmianowym ) *) (2 osoby) - minimalne doświadczenie na podobnych stanowiskach przy realizacji podobnych robót: 2 lata 3. Wykwalifikowanych pracowników do grupy interwencyjnej (**) - 2 osoby (*) po jednej osobie dla każdej zmiany- od poniedziałku do piątku od godz.600 do 2200 (**)Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy całodobowo grupę interwencyjną (zespół dwuosobowy z samochodem patrolowym), do wykonania robót awaryjnych [usuwanie zagrożeń i uszkodzeń] drogi nr 9 na odc. Nagnajów - Rzeszów, oraz na terenie działania Rejonu w Rzeszowie do zabezpieczenia dróg : - 4 na odc. Machowa - Ropczyce i odc. Rzeszów - Łańcut, nr 9 na odcinku Rzeszów - Domaradz w dni pracujące w godz. od 15:00 do 7:00 dnia następnego, oraz całodobowo w dni wolne od pracy. Uwaga: 1. Od osoby na stanowisku wym. w poz. 1 wymagane są uprawnienia budowlane bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą - Prawo budowlane w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Przez minimalne doświadczenie rozumie się ogólny staż pracy przy realizacji podobnych robót. 3. Wykonawca składający Wniosek zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy do skierowania do pracy osób wskazanych we wniosku. 2.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1. 3. POTENCJAŁ TECHNICZNY 3.1. Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione poniżej: Sprzęt: 1. koparko-ładowarka o poj. łyżki do 0,4 m3 - 1 szt. 2. spycharka do 150 KM - 1 szt. 3. samochód skrzyniowy do 10 ton- 1 szt. 4. samochód wywrotka do 16 ton- 1 szt. 5. równiarka do 150 KM- 1 szt. 6. dźwig do 6 ton- 1 szt. 7. podnośnik samochodowy ( zwyżka ) - 1 szt. 8. remonter do powierzchniowych utrwaleń- 1 szt. 9. walec samojezdny stalowy- 1 szt. 10. walec samojezdny ogumiony- 1 szt. 11. remonter do remontów cząstkowych- 1 szt. 12. Ładowarka o pojemności łyżki min. 1m3 i wys. podnoszenia łyżki 3 m- 1 szt. 13. frezarka nawierzchni- 1 szt. 14. ścinarka do poboczy z ładowaniem- 1 szt. 15. myjka do znaków- 1 szt. 16. zestaw spawalniczy- 1 szt. 17. sprężarka- 1 szt. 18. przyczepa sygnalizacyjna- 1 szt. 19. zamiatarka uliczna ze zraszaniem- 1 szt. 20. urządzenie do czyszczenia kanalizacji typu WUKO- 1 szt. 21. kosiarka do poboczy- 1 szt. 22. kosiarka do trawy z wysięgnikiem 6 m- 1 szt. 23. piła spalinowa do asfalto-betonu- 1 szt. 24. płyta wibracyjna- 1 szt. 25. ubijak spalinowy o masie 200 kg- 1 szt. 26. piła motorowa łańcuchowa o mocy 4,2 KM - 2 szt. 27. wykaszarka spalinowa- 2 szt. 28. zestaw wiertniczy z napędem spalinowym do otworów o średni.40-200 mm i głęb. 1,2 m - 1 szt. 29. Odśnieżarka ślimakowo-wirnikowa- 1 szt. 30. urządzenie do wytwarzania solanki- 1 szt. 31. Nośnik (stanowiący własność Wykonawcy) z napędem na tylną oś o minimalnej mocy 380 KM wyposażony w pług dwulemieszowy, jednostronny z lemieszem (gumowym i stalowym) i dociskiem (stanowiący własność Zamawiającego ) pracujący z : solarką / Stratos / o ładowności 4,3 m3 z urządzeniami do stosowania soli zwilżonej (stanowiącą własność Zamawiajacego) - 1 szt. 32. Nośnik z solarką typu Nido lub STRATOS wraz z pługiem dwulemieszowym, jednostronny z lemieszem gumowym i stalowym i dociskiem (całość stanowi własność Wykonawcy) - 1 szt. 33. Nośnik o min. mocy 380KM pracujący z piaskarką PP-1 lub solarką i pługiem jednostronnym lemieszowym gumowo-stalowym o zmiennej geometrii i dociskiem (całość stanowi własność Wykonawcy) - 2 szt. 34. Nośnik o minimalnej mocy 380KM (stanowiący własność Wykonawcy) pracujący z pługiem lemieszowym dwustronnym (stanowiącym własność Zamawiajacego) - 1 szt. 35. Nośnik o minimalnej mocy 380KM (stanowiący własność Wykonawcy) pracujący z pługiem lemieszowym jednostronnym lub dwustronnym (stanowiącym własność Zamawiającego) - 1 szt. Środki transportu: 1. samochód osobowo - dostawczy (patrolowy) - 1 szt. 3.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3.1. 4. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 4.1. Wymagane doświadczenie zawodowe Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, tj od 1 .01. 2002 r. do 31. 12. 2006r., wykonywał jako strona umowy na drogach krajowych i wojewódzkich następujące rodzaje robót: - Wykonawstwo na drogach krajowych i wojewódzkich podstawowych usług z zakresu zimowego utrzymania dróg w okresie co najmniej 3 lat. - Wykonawstwo na drogach krajowych i wojewódzkich podstawowych robót i usług z zakresu bieżącego utrzymania dróg w co najmniej 2 asortymentach w okresie co najmniej 3 lat. - Wykonawstwo na drogach krajowych i wojewódzkich podstawowych robót i usług z zakresu bieżącego utrzymania mostów w co najmniej 2 asortymentach w okresie co najmniej 3 lat. 4.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4.1. 5. PODWYKONAWCY Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców na następujących warunkach : 1) Podwykonawca będzie zaakceptowany przez Zamawiającego na etapie rozstrzygania przetargu i nie dopuszcza się jego zmiany w czasie trwania kontraktu bez zgody Zamawiającego. 1) Nie dopuszcza się podwykonawców, którzy w ciągu ostatnich 2 lat wykonali wadliwie lub po terminie zadania z zakresu utrzymania dróg lub mostów zlecone przez Oddział w Rzeszowie GDDKiA 2) Dopuszcza się podwykonawstwo w zakresie nie przekraczającym 50% wartości zaoferowanych robót 3) Podwykonawca nie może zlecić robót innemu podwykonawcy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. KRYTERIA OCENY - SZCZEGÓŁOWE ZASADY PUNKTACJI Wykonawca musi spełnić każdy z warunków wyznaczonych w pkt. I. 1 - 4 Ze względu na fakt, że Zamawiający przewiduje zaprosić do składania ofert 5 Wykonawców, przy wstępnej kwalifikacji oceniane będzie Doświadczenie i Potencjał kadrowy wg poniższych kryteriów. Kryteria - ocena punktowa: 1. Doświadczenie z zakresu zimowego utrzymania dróg - maksymalna liczba punktów: 30 2. Doświadczenie z zakresu bieżącego utrzymania dróg - maksymalna liczba punktów: 30 3. Doświadczenie z bieżącego utrzymania mostów - maksymalna liczba punktów: 30 4. Potencjał kadrowy - maksymalna liczba punktów: 10 Szczegółowe zasady punktacji za doświadczenie: Liczba punktów za każde (ponad wymóg minimalny) zrealizowane usługi: * Wykonawstwo na drogach krajowych i wojewódzkich podstawowych usług z zakresu zimowego utrzymania dróg w okresie co najmniej 3 lat. Za każdy dodatkowy rok pracy przy zud ponad wymóg minimalny - 10 pkt. lecz nie więcej niż 30 pkt. łącznie. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać - 30 pkt. * Wykonawstwo na drogach krajowych i wojewódzkich podstawowych robót i usług z zakresu bieżącego utrzymania dróg w co najmniej 2 asortymentach w okresie co najmniej 3 lat. Za każdy dodatkowy asortyment ponad wymóg minimalny - 10 pkt. lecz nie więcej niż 30 pkt. łącznie Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać - 30 pkt. * Wykonawstwo na drogach krajowych i wojewódzkich podstawowych robót i usług z zakresu bieżącego utrzymania mostów w co najmniej 2 asortymentach w okresie co najmniej 3 lat. Za każdy dodatkowy asortyment ponad wymóg minimalny - 10 pkt. lecz nie więcej niż 30 pkt. łącznie Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać - 30 pkt. Szczegółowe zasady punktacji za Potencjał kadrowy: Kierownik Budowy: *,za każdy rok pracy (ponad wymóg minimalny) jako Kierownik Budowy lub Zastępca Kierownika Budowy w podobnych robotach określonych w pkt. 2.- 2.1. - 5 pkt, lecz nie więcej niż 10 pkt. łącznie. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać - 10 pkt. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać łącznie za Doświadczenia [ z zakresu ZUD, BUD, BUM] i Potencjał kadrowy - 100 pkt. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III. DOKUMENTY 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z Wnioskiem przedłożył następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust. 1 ustawy, Pzp 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków; 6) Informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w ogłoszeniu o przetargu. Powyższe dokumenty muszą być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu. 8) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie postawionego w tym zakresie warunku, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 9) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca (Potencjał techniczny). Wykaz musi potwierdzać spełnienie postawionego w tym zakresie warunku. 10) Informację wykonanych robót drogowych, mostowych oraz zimowego utrzymania dróg (Doświadczenie zawodowe) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie postawionego w tym zakresie warunku- wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w informacji zadania i roboty zostały wykonane należycie. 11) Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2), 1.4) i 1.5) winien przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.3) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia, albo zamieszkania osoby, której dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tym punkcie, Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia wymienione w tym punkcie winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt. 1.2), 1.3), 1.4) i 1.5). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1.1. - 1.5. i w pkt 2 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dokumenty wymienione w pkt 1.6 - 1.10 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których Zamawiający wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do Wniosku. 8. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w niniejszych wymaganiach, Wykonawca winien złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Wnioski można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 25 lub mogą być przesłane pocztą. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2007 godzina 16:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.