Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-12
Kielce: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI
Numer ogłoszenia: 284526 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji z grup: 189, 336, 337, 398 CPV oraz zgodnie z wymogami Polskiej Normy w ilościach nw.: 1) Mydło w płynie Deli Plus M 10 P, jednorazowy nabój o pojemności nie większej niż 880ml. do stosowania w dozownikach Merida Top lub równoważny CPV 33711900-6, PN-C-77043:1991 - 240 op. Produkt niepalny, rozpuszczający się w każdym stosunku. Mydło dozowane w postaci gęstej piany. W swoim składzie ma zawierać kolagen, pochodne lanoliny i inne właściwości zapobiegające wysuszaniu skóry. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w opakowaniach o mniejszej pojemności jego ilość nie może przekroczyć ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 880ml. x 240op. = 211200ml. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego w nabojach innego typu Wykonawca wraz z pierwszą dostawą zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu nieodpłatnie 21 sztuk dozowników komplementarnych z zaoferowanym produktem równoważnym. 2) Preparat do dezynfekcji rąk Etaproben, jednorazowy nabój typu EP 13 o pojemności nie większej niż 1000ml. do stosowania w dozownikach Merida Top lub równoważny CPV 33741100-7, PN-EN 1499:2000 - 50 op. Płyn na bazie alkoholu etylowego oraz alkoholu izopropylowego przeznaczony do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w opakowaniach o mniejszej pojemności jego ilość nie może przekroczyć ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 1000ml. x 50op. = 50000ml. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego w nabojach innego typu Wykonawca wraz z pierwszą dostawą zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu nieodpłatnie 21 sztuk dozowników komplementarnych z zaoferowanym produktem równoważnym. 3) Preparat do dezynfekcji Steril-Ser lub równoważny (opakowania o pojemności nie większej niż 200g) CPV 33631600-8, PN-EN 1040:2006 - 150 op. Preparat prątkobójczy, wirusobójczy, bakteriobójczy, grzybobójczy. Preparat w postaci proszku, przeznaczony do dezynfekcji i mycia narzędzi lekarskich po użyciu. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w opakowaniach o mniejszej pojemności jego ilość nie może przekroczyć ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 200g. x 150op. = 30000g. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. 4) Preparat dezynfekujący, uniwersalny Vir Kon lub równoważny (opakowania o pojemności nie większej niż 200g) CPV 39831240-0, PN-EN 1040:2006 - 150 op. Preparat biobójczy, dezynfekujący i czyszczący przeznaczony do ogólnej dezynfekcji powierzchni, mycia narzędzi lekarskich oraz rozlanych płynów ustrojowych i wydalin. Nadający się do dezynfekcji przedmiotów i powierzchni wykonanych z metalu, tworzyw sztucznych, gumy i szkła. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w opakowaniach o mniejszej pojemności jego ilość nie może przekroczyć ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 200g. x 150op. = 30000g. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. 5) Worki na odpady medyczne 35l czerwone (opakowania o pojemności nie większej niż 50szt.) CPV 18930000-7, PN-EN 13592+A1:2007 - 150 op. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu w opakowaniach o mniejszej pojemności jego ilość nie może przekroczyć ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 50szt. x 150op. = 7500szt. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. 6) Jednorazowy wkład do spluwaczki unitu stomatologicznego (opakowania o pojemności nie większej niż 50szt.) CPV 18930000-7, PN-EN 13592+A1:2007 - 100 op. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu w opakowaniach o mniejszej pojemności jego ilość nie może przekroczyć ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 50szt. x 100op. = 5000szt. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. 1.1. Poprzez pojęcie produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o właściwościach jakościowych i funkcjonalnych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały opisane w pkt. 3.2., lecz opatrzony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 1.2. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy (cały okres obowiązywania umowy) 1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. 1.4. Dostarczany towar ma być ułożony w opakowaniach w sposób nie powodujący deformacji, z długim terminem ważności (minimum 3 miesiące). Nie może wykazywać oznak uszkodzenia. Towar musi spełniać wymogi Polskiej Normy. 1.5. Na każdym dostarczonym produkcie musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b) nazwa oraz rodzaj produktu, c) termin ważności, d) warunki przechowywania, e) skład i waga. 1.6. Dostawy należy realizować do magazynu Aresztu Śledczego w Kielcach własnym transportem (na koszt Wykonawcy) w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 8:00 do 14:00. Zamówienia Zamawiający składa telefonicznie lub faksem na trzy dni przed planowaną dostawą. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar w ilościach i terminach określanych przez Zamawiającego. Wraz z dostawą towaru Zamawiający żąda faktury. Zawarte w fakturach: nazwa towaru oraz jednostka miary powinny być zgodne z nazwą towaru oraz jednostką miary określonymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 1.7. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad jakościowych dostarczonych produktów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany i dostarczenia na własny koszt w terminie do godz. 14:00 następnego dnia roboczego. 1.8. W przypadku nie dostarczenia w wyznaczonym dniu zamówionej ilości towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty jego zakupu (zaopatrzenie, transport itp.) u innego Wykonawcy ustalonego przez Zamawiającego oraz pokryje różnice w cenie zakupu towaru, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości niedostarczonego w tym dniu towaru. 1.9. W przypadku nie dokonania wymiany wadliwego towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty zakupu towaru wolnego od wad u innego Wykonawcy oraz pokryje różnicę w cenie zakupu towaru wolnego od wad, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości wadliwego towaru. 1.10. W przypadku trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nie dostarczenia towaru lub dostawy towaru nie odpowiadającego wymogom określonym w niniejszej specyfikacji rozwiązanie umowy następuje bez wypowiedzenia - po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % ceny (brutto) za towar, który miał dostarczyć do końca trwania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00 - Mydło 33.74.11.00 - Środek do mycia rąk 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 18.93.00.00 - Worki i torby .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, istnieje konieczność załączenia do oferty pełnomocnictwa - w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia do oferty kart charakterystyki od producenta na produkty wymienione w p pkt. 3.2. pkt. 1,2,3 i 4 (mogą być ich kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy Kielce ul. Zagnańska 155, 25 - 563 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy Kielce ul. Zagnańska 155 25 - 563 Kielce sekretariat I piętro budynku administracji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 2, Odcinek 3
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z zabudową tarasu IV piętra budynku Świętokrzyskiego Centrum Kardiologii WSZZ w Kielcach"
- Dostawa oprogramowania do projektowania instalacji fotowoltaicznych - 2 części - projekt nr umowy FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 8 warsztatów dla 400 beneficjentów i potencjalnych beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych III
- LA.261.37.2025 Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekujących i środków czystości
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





