eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyModernizacja instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego w Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Głuchołazach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-24

Głuchołazy: Modernizacja instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego w Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Głuchołazach
Numer ogłoszenia: 284383 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA , ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4080159, faks 077 4393861.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia-glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego w Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Głuchołazach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest realizacja zadania polegającego na modernizacji instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego na potrzeby Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach. System solarny składa się z 120 kolektorów słonecznych. Szczegółowy opis zawarto w Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Lokalizacja miejsca wykonania przedmiotu zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy. Inwestycja ta jest realizowana z dotacji Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, Fundacji Ekofundusz w Warszawie oraz Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie, w dalszej części zwanymi Finansującym przy udziale środków własnych Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonujący zamówienie, w części finansowanej przez Ekofundusz, tj. zakup urządzeń - korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jest ceną ryczałtową wynikającą z dołączonego do składanej oferty kosztorysu. WARUNKI REALIZACJI Wykonawca jest zobowiązany: - uruchomić instalację w zakresie przedmiotu zamówienia i dokonać jej regulacji; - opracować instrukcję obsługi w języku polskimi i przeszkolić pracowników; - dopełnić wszelkich formalności wymaganych przepisami prawa budowlanego koniecznych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu zamówienia. Wykonawstwo winno być zgodne z Dokumentacją Projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. GWARANCJE Wykonawca winien udzielić 36 miesięcy gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. Bieg terminu gwarancji będzie liczony od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót. WIZJA LOKALNA Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej i zapoznać się z rzeczywistymi warunkami realizacji zamówienia w terenie. W tym celu do oferty winien załączyć oświadczenie o jej dokonaniu, potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela ze strony Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. MOŻLIWOŚĆ DOKONANIA ZMIAN POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY: a) Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jeśli dochowanie terminu pierwotnego nie będzie możliwe z powody złych warunków atmosferycznych. Zmiana ta może nastąpić tylko raz. b) Cena może ulec zmianie tylko z przyczyn obiektywnych, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. zmiana stawki podatku VAT..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 93.31.10.0 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi 15.000,00 PLN ; Słownie: Piętnaście tysięcy złotych, 00/100 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: PKO BP S.A. O/Głuchołazy 73 1020 3714 0000 4102 0008 4418. Dokument/y potwierdzający/e wniesienie wadium winno być załączone do oferty ( oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: I. W ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. polegające na wykonaniu instalacji kolektorów słonecznych o powierzchni absorpcyjnej nie mniejszej niż 250 m2. II. Osoby lub podmioty, które winny uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z wymaganymi kwalifikacjami: - kierownik budowy z uprawnieniami bez ograniczeń do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, - osoba z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznej, - osoba z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno - budowlanym, - pracownicy uczestniczący przy realizacji inwestycji powinni posiadać aktualne badania wysokościowe, - pracownicy uczestniczący przy realizacji zadania/inwestycji powinni legitymować się uprawnieniami grupy II do eksploatacji oraz dozoru urządzeń, instalacji i sieci (podstawa prawna Dz.U. 2003 nr 89 poz. 828). c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. I. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek, w wysokości co najmniej odpowiadającej zaoferowanej cenie wg składanej oferty przetargowej; II. przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w związku z wykonywanym przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną odpowiadającą zaoferowanej cenie wg składanej oferty przetargowej. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp . Wykonawcy powinni również złożyć: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena tych warunków przeprowadzona zostanie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Wykaz wykonanych min 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. zrealizowali przynajmniej 3 zadania polegające na wykonaniu instalacji kolektorów słonecznych o powierzchni absorpcyjnej nie mniejszej niż 250 m2 ), z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania ( wzór - załącznik nr 3 ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających ( referencji ), że roboty te zostały wykonane należycie; c) Wykaz osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( wzór - załącznik nr 4 ) oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia; d) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości co najmniej odpowiadającej zaoferowanej cenie wg składanej oferty przetargowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę gwarancyjną odpowiadającą zaoferowanej cenie wg składanej oferty przetargowej; f) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; h) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; i) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia-glucholazy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA W Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48 - 340 Głuchołazy- pokój nr 21 Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 11:45, miejsce: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA W Głuchołazach, ul. Karłowicza 40, 48 - 340 Głuchołazy- SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kompletna oferta winna zawierać: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1; b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2; c) Wykaz wykonanych min 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. zrealizowali przynajmniej 3 zadania polegające na wykonaniu instalacji kolektorów słonecznych o powierzchni absorpcyjnej nie mniejszej niż 250 m2 ), z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania ( wzór - załącznik nr 3 ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających ( referencji ), że roboty te zostały wykonane należycie; d) Wykaz osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( wzór - załącznik nr 4 ) oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia; e) Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej - załącznik nr 5; f) Oświadczenie o akceptacji umowy - załącznik nr 6; g) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; j) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; k) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na wartość obejmującą co najmniej wartość przedmiotu zamówienia wg składanej oferty ( wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ); l) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę gwarancyjną odpowiadającą zaoferowanej cenie wg składanej oferty przetargowej. ł) Dokument/y potwierdzający/e wniesienie wadium m) Kosztorys ofertowy n) Pełnomocnictwa dla osób nie będących właścicielami firmy lub członkami zarządu - w przypadku upoważnienia ich do reprezentowania Wykonawcy oraz podpisania oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.