eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawa samochodu dostawczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Krotoszyn: Dostawa samochodu dostawczego
Numer ogłoszenia: 284328 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie , ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254233 w. 20, faks 062 7228000.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu dostawczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową skrzyniową z plandeką w ramach zadania Dostawa samochodu dostawczego 1) Zakres rzeczowy zadania obejmuje: Dostawę fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową skrzyniową z plandeką do siedziby Zamawiającego a) Parametry techniczne: DANE OGÓLNE: Skrzynia zabudowana demontowalną plandeką z pojedynczą kabiną Dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg Ładowność min. 1000 kg Samochód rok prod. 2012 r. Homologacja ciężarowa Ilość miejsc siedzących: 2+1 Gwarancja mechaniczna min. 2 lata bez limitu kilometrów od daty dostawy oraz min. 3 lata na lakier i min 8 lat na perforację blach Częstotliwość przeglądów: nie częściej niż co 2 lata lub 48 tys. km Rok produkcji 2012 SILNIK: Turbo diesel o pojemności min. 2250 cm3 Moc min. 130 KM Emisja spalin zgodnie z min. EURO 5 NAPĘD: Napęd 2x4 przedni Skrzynia biegów manualna, 6 -biegowa + bieg wsteczny UKŁAD KIEROWNICZY: Wspomaganie układu kierowniczego UKŁAD HAMULCOWY: dwuobwodowy układ hamulcowy przednie i tylne hamulce tarczowe ZABUDOWA Wymiary wewnętrzne zabudowy: 2700 mm x 2000 mm x 1700 mm Rama pośrednia: aluminiowa, skręcana obustronnie do każdej z podłużnie Podłoga; sklejka wodoodporna 15 mm, bakelizowana z fakturą antypoślizgową, Uchwyty podłogowe: 6 sztuk (po 3 na stronę) Słupki boczne: aluminiowe, wysokość 400 mm, Burty, aluminiowe, wysokość 400 mm, jedna na stronę, tylna burta ze stopniem wejściowym Pionowe zamknięcia burtowe Stelaż po plandekę aluminiowy Odeskowanie: 3 rzędy desek sosnowych heblowany Zabezpieczenie kabiny kierowcy - sklejka 15mm do wysokości kabiny kierowcy Plandeka z zapięciem celnym Kolor plandeki do wyboru - po dostarczeniu próbek (wzorów) Błotniki z tworzywa sztucznego z fartuchami przeciwbłotnymi Listwy antynajazdowe termoformowane Oświetlenie obrysowe zgodne z Kodeksem Drogowym Skrzynka narzędziowa 2 sztuki min 60 l, z tworzywa sztucznego Pojemnik na wodę WYPOSAŻENIE ZEWNĘTRZNE: Opony zimowe WYPOSAŻENIE WEWNĘTRZNE: Immobiliser Radioodtwarzacz CD sterowany przyciskami z kierownicy, Zegar cyfrowy i komputer pokładowy Poduszka powietrzna min. kierowcy ABS+EBD Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka atermiczne Regulacja świateł Regulowana kolumna kierownicy w pionie Regulowany fotel kierowcy z podłokietnikiem Nakładki na wszystkie fotele z łatwo zmywalnej tkaniny 3-punktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami pirotechnicznymi Wykrywanie nie zapiętego pasa bezpieczeństwa kierowcy Elektrycznie sterowane szyby przednie Centralny zamek zdalnie sterowany Klimatyzacja manualna DOKUMENTACJA: Instrukcja obsługi samochodu w języku polskim. Wyciąg ze świadectwa homologacji Faktura zakupu Dokument o recyklingu NADWOZIE: Nadwozie - skrzynia zabudowana plandeką z pojedynczą kabiną Kolorystyka - biały DODATKOWE WYPOSAŻENIE: Przezroczyste okno w środkowej części plandeki przy kabinie umożliwiające korzystanie z lusterka środkowego Hak holowniczy pozwalający na ciągnięcie przyczepy hamulcem o masie 2.000 kg Dywaniki gumowe Światła doświetlające Listwa z napisem Pogotowie Wodociągowe Koguty światła LED Komplet opon letnich z obręczami - 4 szt. CB RADIO Możliwość zamontowania przed odbiorem samochodu dostarczonych przez nas urządzeń: Radiotelefon YAESU VX2100V + Antena przewoźna RADMOR 30834/3 Możliwość zamontowania systemu monitoringu GPS przez specjalistyczną firmę bez utraty gwarancji Pełnowymiarowe koło zapasowe Trójkąt ostrzegawczy; Gaśnica, Lampa migowa, Apteczka. Wzmocnione zawieszenie podwójny tylny resor Ogrzewanie Webasto Półka pod sufitem Zbiornik paliwa 125 litrów Światła przeciwmgielne Światła do jazdy dziennej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium celem zabezpieczenia oferty przez cały czas związania ofertą w wysokości 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego:

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie będzie wymagał potwierdzenia spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wskaże wykonanie w ciągu 3 ostatnich lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie następujących zadań : -min. 3 zadań dotyczących dostawy, fabrycznie nowego samochodu dostawczego o wartości nie mniejszej niż 80.000 PLN (brutto) każde zadanie. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie w/w dostaw oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie będzie wymagał potwierdzenia spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie będzie wymagał potwierdzenia spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaże posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia 200 000 PLN. Wykonawca spełni warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na w/w kwotę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Katalogi i foldery samochodu. Opis techniczny z parametrami samochodu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w pkt IX. C SIWZ każdy z Wykonawców składa osobno.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr A do SIWZ. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień ust. 3. Zgodnie z art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: a) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania dostawy (np. klęski żywiołowe, strajki), b) zmiany danych podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy, c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawek podatku VAT. 2.Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. 63-700 Krotoszyn ul. Rawicka 41 Dział Techniczny pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 12:00, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. 63-700 Krotoszyn ul. Rawicka 41 pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.