eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskStobiec - odbudowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, gm. Stegna, pow. Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Gdańsk: Stobiec - odbudowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, gm. Stegna, pow. Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
Numer ogłoszenia: 284262 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Sucha 12, 80-531 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3432254 do 56 w. 239, faks 058 3432617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zmiuw.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stobiec - odbudowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, gm. Stegna, pow. Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dla zadania: Stobiec - odbudowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, gm. Stegna, pow. Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 27 000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi określone w ogłoszeniu, 2. spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 1 300 000,00 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert w postępowaniu; 3.aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; 4.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6.wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach minimum jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy. Wymagane jest przedstawienie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie w przypadku gdy roboty były wykonane dla innego Podmiotu niż Zamawiający. 7.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie Kierownika budowy który powinien posiadać odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w wymaganym zakresie (budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych). Posiadane uprawnienia muszą być potwierdzone kopią dokumentu. 8.zaświadczenie że, Kierownik budowy który będzie wykonywał zamówienie, jest członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 9.polisa odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do kwoty nie niższej niż 1 300 000,00 zł . 10.sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wymagane jest spełnienie warunku. Zamawiający żąda aby minimalny obrót roczny Wykonawcy wynosił 500 000,00 zł. 11.informacja banku lub SKOK-u w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Wymagane jest wykazanie minimalnej zdolności kredytowej lub posiadania środków finansowych w kwocie 300 000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne (spółka cywilna, konsorcjum), każdy w Wykonawców składa oświadczenia i dokumenty z pkt. 2 do 5. Dokumenty wymienione w pkt 2- 11 Wykonawca winien złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku, o ile prawo do podpisania wniosku, nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne (spółka cywilna, konsorcjum) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo to winno być złożone jako załącznik do wniosku i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Formularz Wniosku oraz pozostałe załączniki, dla których zostały określone wzory, muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie do podpisania wniosku nie wynika z dokumentów złożonych wraz z wnioskiem, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 do 5 winien przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 do 5 Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wzór formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z zał. bip.zmiuw.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, ul. Sucha 12, Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Wnioski należy składać w siedzibie Zarządu, ul. Sucha 12, Gdańsk, w pokoju nr.9 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rolny Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Program Rozwoju Obszarów Wiejskich..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.