eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzygotowanie projektu graficznego, skład, druk i dostawa 7 000 szt. Informatorów dla kandydatów na studia na Politechnice Wrocławskiej w roku akademickim 2016/2017.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-02-09

Wrocław: Przygotowanie projektu graficznego, skład, druk i dostawa 7 000 szt. Informatorów dla kandydatów na studia na Politechnice Wrocławskiej w roku akademickim 2016/2017.
Numer ogłoszenia: 28422 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie projektu graficznego, skład, druk i dostawa 7 000 szt. Informatorów dla kandydatów na studia na Politechnice Wrocławskiej w roku akademickim 2016/2017..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie projektu graficznego, skład, druk i dostawa 7 000 szt. Informatorów dla kandydatów na studia na Politechnice Wrocławskiej w roku akademickim 2016/2017. 2. Projekt graficzny Informatora należy opracować na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego plików tekstowych i graficznych. 3. Informatory poosiadają następujące parametry: wymiary: 170 x 170 mm (szer. x wys.); okładka: kreda mat. 250 g/m2 lub karton 250 g/m2, foliowany jednostronnie (mat), kolory: 4/4 z wyodrębnionymi elementami foliowanymi (lakier UV); oprawa spiralna; środek: ok. 116 stron (+/- 10 stron), papier kredowy matowy, gramatura: 170 g/m2, kolor: 4/4; dodatkowo registry z prawej strony. 4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający przewiduje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, polegające na ewentualnym zwiększeniu zamówienia o maksymalnie 20% wg ceny określonej w Formularzu Ofertowym przez Wykonawcę. 1) Zamawiającemu przysługuje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu przedmiotu zamówienia o maksymalnie 20 % - wykonaniu i dostawie w ramach dodatkowego zamówienia 1400 szt. Informatorów. 2) Dodatkowe wynagrodzenie Wykonawcy zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionych Informatorów zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji. 3) Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji przyjmuje się ceny jednostkowe Informatorów podane przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. 4) Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia. 5) Zamawiający przewiduje w ramach prawa opcji wydłużenie terminu realizacji umowy do maksymalnie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy. 6. Miejsce dostawy - pokój 0.12 bud.C-13 Politechniki Wrocławskiej przy Wybrzeżu St. Wyspiańskiego 23-25 we Wrocławiu. 7. W celu oceny jakości Zamawiający żąda próbki, tj. wydrukowanego przez Wykonawcę informatora/katalogu o parametrach jak w pkt 3, przy wymaganym środku - ok. 100 stron z tekstem i ilustracjami barwnymi. Jakość załączonych materiałów zostanie oceniona punktowo wg kryterium - ocena jakości technicznej oferowanych usług (tabela - rozdział XII SIWZ)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.16.00.00 - Informatory .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony podpisany Formularz Ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty - musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3.W celu oceny jakości Zamawiający żąda próbki, tj. wydrukowanego przez Wykonawcę informatora/katalogu o parametrach jak w pkt 3 rozdz.II SIWZ, przy wymaganym środku - ok. 100 stron z tekstem i ilustracjami barwnymi. Jakość załączonych materiałów zostanie oceniona punktowo wg kryterium - ocena jakości technicznej oferowanych usług (tabela - rozdział XII SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość techniczna - 40

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław, pok.409..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław, pok.409..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.