Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Gdańsk: Wykonanie robót związanych z likwidacją części podpiwniczenia poza obrysem budynków mieszkalno - usługowych położonych przy ul. Kartuskiej 74 i 76 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 284215 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót związanych z likwidacją części podpiwniczenia poza obrysem budynków mieszkalno - usługowych położonych przy ul. Kartuskiej 74 i 76 w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót wykonanie robót związanych z likwidacją części podpiwniczenia poza obrysem budynków mieszkalnych położonych przy ul. Kartuskiej 74 i 76 w Gdańsku w obrębie działek 426, 427, 108.
2. Zakres robót obejmuje:
- rozebranie nawierzchni pasa pieszego nad piwnicami,
- rozebranie ścianek działowych w piwnicach i ściany zewnętrznej piwnic oraz stropu nad piwnicami, rozkucie stropu posadzki piwnic zasypywanych,
- zasypywanie piwnic etapami zasypywanie piwnicy piaskiem lub pospółką - zagęścić warstwami o grubości ok. 0,5 m do stopnia zagęszczenia ID = 0,7
- wywiezienie i utylizację gruzu i innych odpadów np. papa, śmieci, itp.
- uporządkowanie terenu po zasypaniu piwnic,
- naprawę naruszonej skarpy z odtworzeniem zieleni oraz istniejącego ogrodzenia.
W trakcie prowadzenia robót konieczne jest zapewnienie dostępu mieszkańcom do budynku Kartuska 76 (wejście do klatki schodowej budynku Kartuska 74 na czas prowadzonych robót jest zapewnione od strony zaplecza) oraz do lokali użytkowych w budynkach Kartuska 74 i 76.
3. Charakterystyka piwnic poza obrysem budynków:
Kartuska 74
- powierzchnia zabudowy piwnic - 51,27 m2
- kubatura piwnic do zasypania - 132,00 m3
- powierzchnia piwnic leżących na działce Gminy Gdańsk - 13%
- powierzchnia piwnic leżących na działce Skarbu Państwa wliczonej w pas drogowy - 87%
Kartuska 76
- powierzchnia zabudowy piwnic - 45,90 m2
- kubatura piwnic do zasypania - 118,00 m3
- powierzchnia piwnic leżących na działce Gminy Gdańsk - 30%
- powierzchnia piwnic leżących na działce Skarbu Państwa wliczonej w pas drogowy - 70%
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Ekspertyza techniczna - piwnice poza obrysem budynku; budynek mieszkalno - usługowy, Gdańsk ul. Kartuska 74 - załącznik nr 1 do siwz;
- Ekspertyza techniczna - piwnice poza obrysem budynku; budynek mieszkalno - usługowy, Gdańsk ul. Kartuska 76 - załącznik nr 2 do siwz;
- Projekt zabezpieczenia robót - likwidacja części podpiwniczenia poza obrysem budynków mieszkalno - usługowych w Gdańsku ul. Kartuska 74 oraz 76 - załącznik nr 3 do siwz.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ekspertyzami technicznymi oraz z operatem organizacji ruchu - projektem zabezpieczenia robót.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie (placu budowy), zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty (prace) niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polskimi normami oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 2 500,00 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych obiektów podziemnych.
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
3. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
4. Z łożyć formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
.
5. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
1. Wstrzymanie robót przez zamawiającego lub przerwa w wykonywaniu robót powstała na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność zamawiający.
2. Niewykonanie w uzgodnionym terminie przez Telekomunikację Polską S.A. prac związanych z zabezpieczeniem sieci telekomunikacyjnej.
3. Niewykonanie w uzgodnionym terminie przez GPEC prac związanych z zabezpieczeniem sieci c.o.
4. Niewykonanie w uzgodnionym terminie przez Wspólnotę Mieszkaniową Kartuska 74, 76 robót polegających na wykonaniu izolacji ścian osłonowych budynków Kartuska 74 i 76.
5. Wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót.
6. Termin może ulec przesunięciu o ilość dni występowania wymienionych w punkcie 1, 2, 3, 4 i 5 okoliczności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11 w godz. 9:00 - 12:00;
Cena brutto 24,60 PLN.
Warunki płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 13.12.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT:
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 14.11.2011 r. o godz. 10:45 w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 6 - świetlica.
OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,
Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. (58) 302 32 82.
Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
- Wykonanie robót remontowych związanych z modernizacją I piętra budynku użytkowego przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku
- Przebudowa wejścia głównego do CMN
- Świadczenie sukcesywnych usług cateringowych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa mebli gotowych do użytku i wyposażenia biurowego do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku według 12 zadań
- Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku położonego w Trzebiatowie przy ul. Kopernika 15, wraz z robotami towarzyszącymi, oraz przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania prac.
- Modernizacja zwiększająca efektywność energetyczną budynków użyteczności publicznej w Gminie Pieńsk.
- Adaptacja pomieszczeń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 im. Królowej Jadwigi z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Krakowskie Przedmieście 36.
- Przebudowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z instalacją urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na dachu nowej części budynku szkoły.
- Modernizacja świetlicy studenckiej w budynku akademika DS. Maćko w Poznaniu ul. Piątkowska 94/C
- ROBOTY BUDOWLANE w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach w ramach Projektu grantowego nr FENIX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.