Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: odnowa drogi krajowej Nr 43 na odcinku Wieluń-Kałuże od km 0+000 do km 16+024 i odnowa drogi krajowej Nr 45 na odcinku ul. Kopernika w Wieluniu od km 172+810 do km 173+420
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Violetta Kuźbik, mgr inż. Bogusław Orzeł - Rejon Wieluń 043 8434478, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6377536, 6371344, fax 042 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowa drogi krajowej Nr 43 na odcinku Wieluń-Kałuże od km 0+000 do km 16+024 i odnowa drogi krajowej Nr 45 na odcinku ul. Kopernika w Wieluniu od km 172+810 do km 173+420. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Odnowa drogi krajowej Nr 43 na odcinku Wieluń-Kałuże od km 0+000 do km 16+024 i odnowa drogi krajowej Nr 45 na odcinku ul. Kopernika w Wieluniu od km 172+810 do km 173+420. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: droga krajowa Nr 43 i 45. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniających, o których mowa w art. 67 ustawy Pzp. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.06.2007;
III.1) Wymagane wadium: 80 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. zobowiąże się do wykonania robót osobiście 2. Spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy 3. Wykonawca musi wykazać: a) przychód za ostatnie dwa lata obrotowe (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 18,0 mln zł b) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb większe bądź równe 1). c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu i/ lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4,0 mln zł. d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego projektu, na równowartość co najmniej 8 mln zł Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunki określone w pkt. a), c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, - warunek określony w pkt b) spełnia każdy z Wykonawców 4. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp./ Stanowisko/ Minimalna liczba osób/ Wymagane uprawnienia/ Minimalne doświadczenie jako kierownik podobnych robót (w latach) 1./ Kierownik budowy w specjalności drogowej/ 1/ Uprawnienia drogowe lub konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń - w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia / 3 3/ Geodeta/ 1/ Uprawnienia w zakresie 1, 2 zgodnie z ustawą prawo geodezyjne i kartograficzne Przez minimalne doświadczenie zawodowe jako kierownik dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, wymienionych w pkt. od 1 do 2 rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika lub z-cy kierownika budowy/robót zgodnie z ustawą Prawo budowlane). Przez roboty podobne dla poz. 1 rozumie się roboty związane z budową, przebudową, odnową lub rozbudową dróg klasy technicznej min. G. 5. Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione w poniższej tabeli. Lp/ Wyszczególnienie(parametry)/ Min. liczba jednostek A/ Sprzęt 1/ Stacjonarna WMB min. 100 Mg/h lub zapewnienie dostawy betonu asfaltowego i SMA z tego typu wytwórni - położonej w uzasadnionej technologicznie odległości/ 1 2/ Rozkładarka sterowana elektronicznie/ 1 3/ Walce stalowe statyczne/ 2 4/ Walec stalowy wibracyjny/ 1 5/ Walec ogumiony/ 1 6/ Frezarka o szer. min. 1,2 m/ 1 7/ Równiarka/ 1 8/ Koparka/ 1 B/ Środki transportu 1/ Samochody samowyładowcze o ładowności min. 10 Mg/ 3 6. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 2 zadania drogowe (przebudowę, rozbudowę, odnowę z ułożeniem warstw z BA i SMA, rehabilitację lub wzmocnienie nawierzchni) odcinka drogi klasy min. G o wartości nie mniejszej niż 5 mln PLN każde 7. spełnia pozostałe wymagania określone w SIWZ Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie "spełnia/nie spełnia", tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, pozycji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami. Informacje i formalności: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków, 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosków. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosków. 5.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie dwa lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. Zamawiający uzna za spełnienie warunku, o którym mowa powyżej, jeżeli Wykonawca przedłoży sprawozdanie wyłącznie w zakresie bilansu i rachunku zysków i strat wraz z oznaczeniem nazwy podmiotu na rzecz którego dokument jest sporządzany. 6.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w ogłoszeniu . Zamawiający uzna za spełnienie warunku, o którym mowa powyżej przedłożenie informacji łącznej z banków, w których Wykonawca posiada rachunki bankowe. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w ogłoszeniu aktualna na dzień składania Wniosków. 8.Informacja o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz życiorysy zawodowe potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia. 9.Informacja o posiadanym sprzęcie i środkach transportu wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu. 10.Informacja o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (min.2). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 4 i 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Zobowiązanie do wykonania robót osobiście. 12.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, a do Wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu po dokonaniu oceny, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, ocena zostanie dokonana następująco: 1.warunki ekonomiczne do 10 pkt.: A.ubezpieczenie: max 10 pkt., A= Ubezpieczenie Wykonawcy badanego X 10/Najwyższe ubezpieczenie, 2) warunki techniczne do 90 pkt.: B - doświadczenie - do 90 pkt. B= Liczba zadań spełniających wymagania dla Wykonawcy badanego X90/Maksymalna liczba zadań spełniająca wymagania Ocena łączna: A+B.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 1. Zamawiający informuje, że Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać na podstawie informacji zawartych w niniejszym ogłoszeniu, i że nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień ani odpowiedzi do terminu składania wniosków. 2.Data zakończenia robót - zakres 2006r do 30.11.2006r. - zakres 2007r do 30.06.2007r 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.06.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.06.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.06.2006, godzina 09:30, sala konferencyjna zamawiającego.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.05.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa przygotowania i dostarczenia zestawu posiłków w formie śniadania i dwudaniowego obiadu dla maksymalnie 120 uczestników, w okresie od 01.10.2025r do grudnia 2025r
- Dostawa elektrod do koblacji
- "Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Centrum Współpracy Międzynarodowej, w tym w ramach projektu Erasmus+"
- Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń biurowych oraz węzłów sanitarnych w Urzędzie Skarbowym w Zgierzu oraz w Urzędzie Skarbowym w Wieluniu
- "Prace konserwatorsko - budowlane wnętrza parteru, I piętra i poddasza pałacu w Lisowicach"
- Budowa ścieżki rowerowej w drodze powiatowej nr 2923E na odcinku Brójce - Wardzyn
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Czernichowie",
- Rewaloryzacja Parku Łabędzi w Tychach
- Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku w latach 2025-2028 w podziale na 2 części
- Budowa i przebudowa części ciągu dróg powiatowych o nr 3666W i 2032W na terenie gminy Olszanka
- Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Chmielów na dz. nr 993/3" oraz "Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Cygany na dz. nr 1292/4
- "Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie Gminy Złota"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.