eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susz › ZS/3431/2/2008

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-24

Susz: ZS/3431/2/2008
Numer ogłoszenia: 284175 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Ireny Kosmowskiej w Suszu , ul. Wiejska 1, 14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2786198, faks 055 2787232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssusz.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZS/3431/2/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół im. Ireny Kosmowskiej w Suszu, ul. Wiejska 1, 14 - 240 Susz ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity z uwzględnieniem zmian Dz. U. z 23 września 2008 r. Nr 171, poz. 1058) na roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji kotłowni niskoparametrowej w Zespole Szkół im. Ireny Kosmowskiej w Suszu. Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w dokumentacji wykonawczej zawierającej projekt budowlany, specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar - będących załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie ma

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potęciału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym: 1) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 2 robót budowlanych w zakresie wykonania kotłowni lub modernizacji kotłowni, 2) dysponują osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe - kierownik budowy, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty, wymaganych przez Zamawiającego w rozdziale V pkt 1 SIWZ, a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie art. 26 ust 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 2 robót budowlanych w zakresie wykonania kotłowni lub modernizacji kotłowni, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, końcowe protokoły odbiorów robót potwierdzające ich wykonanie bez wad), dla potwierdzenia warunku określonego w rozdziale IV pkt 2 ppkt 1 zgodnie ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zmówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności dla potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 2 ppkt 2, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ 4) dokumenty stwierdzające, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz z dokumentem potwierdzającymi jego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego techników i inżynierów budownictwa, aktualne na dzień składania ofert; 5) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem z załącznika nr 4 do SIWZ; 2. Inne wymagane dokumenty i oświadczenia, jakie Wykonawcy muszą załączyć do oferty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, który musi zawierać kosztorys ofertowy sporządzony w formie kosztorysu uproszczonego łącznie z tabelą elementów scalonych, zbiorczym zestawieniem materiałów, sprzętu i robocizny na podstawie przedmiarów robót z uwzględnieniem opisu robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zssusz.home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zssusz.home.pl lub w Zespole Szkół im. Ireny Kosmowskiej w Suszu, ul. Wiejska 1, 14-240 Susz - sekretariat szkoły.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół im. Ireny Kosmowskiej w Suszu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.