eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaCałodobowy, osobowy dozór(ochrona fizyczna) budynku użytkowego zlokalizowanego przy ul. Chrzanowskiego 19w Gdyni. Numer ogłoszenia 251404-2010 data zamieszczenia 16.08.2010

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Gdynia: Całodobowy, osobowy dozór(ochrona fizyczna) budynku użytkowego zlokalizowanego przy ul. Chrzanowskiego 19w Gdyni. Numer ogłoszenia 251404-2010 data zamieszczenia 16.08.2010
Numer ogłoszenia: 284142 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251404 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zakład Budżetowy, ul. Abrahama 55, 81-366 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6205138, faks 058 6617280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja samorządowa: zarządzanie mieszkalnym i niemieszkalnym zasobem gminnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowy, osobowy dozór(ochrona fizyczna) budynku użytkowego zlokalizowanego przy ul. Chrzanowskiego 19w Gdyni. Numer ogłoszenia 251404-2010 data zamieszczenia 16.08.2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowy, osobowy dozór budynku użytkowego zlokalizowanego przy ul. Chrzanowskiego 19 w Gdyni. Zakres zamówienia obejmuje:całodobowy dozór budynku i terenu. Wymagany jest co najmniej 1 pracownik w obiekcie, Wykonawca zapewni pracownikom ochrony podczas pełnienia służby na obiekcie jednolitego ubioru oraz identyfikatorów osobistych i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań( krótkofalówki, piloty antynapadowe, latarki). Bezwzględne zapewnienie we własnym zakresie i na swój koszt łączności telefonicznej z pracownikiem ochrony w obiekcie; prowadzenie na bieżąco książki zdarzeń; przeprowadzanie okresowych obchodu dozorowanego obiektu wszystkich kondygnacji i terenu. Bezwględnie wymagane codzienne wejście do wszystkich pomieszczeń; wietrzenie pomieszczeń; sprawdzanie stanu obiektu pod względem prawidłowego zabezpieczenia oraz bezpieczeństwa ppoż, kontrola zamknięć i zabezpieczeń dozorowanego budynku i terenu. Sprawdzanie stanu sprawności urządzeń sanitarnych. Informowanie Zamawiającego o dokonanych spostrzeżeniach i nieprawidłowościach na terenie budynku. Odnotowywanie w Książce służby przebiegu służby obiektu i terenu. Niedopuszczanie do przebywania osób do tego nieuprawnionych w obiekcie i na dozorowanym terenie, sprzątanie i odśnieżanie terenu przyległego do budynku, ścisła współpraca z zamawiającym w tym bieżące informowanie o dewastacjach, kradzieżach, zalaniach, pożarze i innych zdarzeniach. Zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia przed: kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynikłymi z awarii technicznych. W warunkach zagrożenia powiadomienie odpowiednich służb- Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna oraz podjęcie działań zmierzających do likwidacji źródła zagrożenia, wykonywanie innych zadań związanych z bezpieczeństwem obiektu i ochroną mienia zleconych przez Zamawiającego. Pracownicy ochrony obiektów powinni być bezwzględnie przeszkoleni w zakresie umiejętności posługiwania się sprzętem ppoż- gaśnice. Pracownikom ochrony zabrania się m.in. wnoszenia, przechowywania jakichkolwiek przedmiotów, rzeczy, mebli do pomieszczeń wspólnych, w przypadku stwierdzenia naruszenia zakazu wywóz przedmiotów pokrywać będą pracownicy ochrony, oglądania telewizji, słuchania radia, spania, czytania: prasy, książek, opuszczania posterunku bez otrzymania zmiany, przyjmowania wizyt, przebywania na terenie dozorowanego obiektu poza wyznaczonymi godzinami pracy, samowolnego oddalania się z miejsca pełnionej służby, wnoszenia i spożywania alkoholu podczas służby, korzystanie z telefonów służbowych w celach prywatnych,parkowania pojazdów prywatnych na terenie objętym dozorem, przyjmowania i przechowywania przedmiotów lub rzeczy należących do osób trzecich..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PORAJ Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Spółka z o.o., ul. Sadowa 1, 80-745 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44676,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44676,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98556,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.