eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa druków, ksiąg ewidencyjnych, okładek i kopert

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-11

Opole: Dostawa druków, ksiąg ewidencyjnych, okładek i kopert
Numer ogłoszenia: 28408 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Opolu, ul. Ozimska 60A, 45-368 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5415400, 5415566, fax 077 5415406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków, ksiąg ewidencyjnych, okładek i kopert.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: (wyciąg z SIWZ) 3.1Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków, okładek, urządzeń ewidencyjnych i kopert, których opis oraz ilości zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.1Wymagania: 3.1.1.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot zamówienia na koszt własny (w tym wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego i dokonanie protokolarnego przekazania danej dostawy), transzami, w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Składanie zamówień odbywać się będzie w godz. od 7:30 do 15:30 faksem pod numer wskazany przez Wykonawcę. Realizacja zamówień odbywać się będzie w okresie podanym w pkt 4 SIWZ. 3.1.2.Dostarczany towar musi posiadać wymagane na podstawie odrębnych przepisów świadectwa dopuszczające go do stosowania na terenie kraju. 3.1.3.Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony towar zgodnie z §4 projektu umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) 3.1.4.Zamawiający podając opis przedmiotu zamówienia w kolumnie Nazwa artykułu w Załączniku nr 1 wskazując typ produktu określa jego parametry ogólne. Nadruk (treść i forma) muszą odpowiadać przepisom obowiązującym na dzień złożenia zamówienia. Dla nowych wzorów Wykonawca musi umożliwić złożenie zamówienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty opublikowania danego wzoru. 3.1.5.Zamawiający udostępni wgląd do wzorów druków obowiązujących obecnie w siedzibie zamawiającego pok. nr 8 w godz. od 8.00 do 15.00, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu pod nr tel. 077/5415406. 3.1.6.Zamawiający wymaga aby dostawy odbywały się na warunkach określonych w projekcie umowy przedstawionym w Załączniku nr 3 do SIWZ. 3.2Określone w załączniku nr 1 ilości zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości przedmiotu zamówienia (jednak nie mniej niż 70% całego zamówienia) z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.00.00 - Rejestry papierowe lub tekturowe Oryginalny kod CPV: 22.82.00.00 - Formularze Kod CPV wg słownika 2008: 22.82.00.00 - Formularze Oryginalny kod CPV: 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty Oryginalny kod CPV: 22.96.00.00 - Pozostałe druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.45.80.00 - Pozostałe druki Oryginalny kod CPV: 21.23.41.00 - Papier samoprzylepny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (wyciąg z SIWZ) 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. e)gwarantują, że zaoferowane wyroby posiadają wymagane na podstawie odrębnych przepisów świadectwa dopuszczające je do stosowania na terenie kraju oraz udzielą gwarancji co do ich jakości f)wyrażają zgodę na zawarcie umowy, której projekt przedstawiony jest w załączniku nr 3 do SIWZ 5.2Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu sprawdzając czy wykonawca dany warunek spełnia/nie spełnia. b)Ocena spełnienia przez wykonawców warunków, o których mowa powyżej nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w punkcie 6 SIWZ. 5.3Wykonawca, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą. 5.4Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; g)wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (wyciąg z SIWZ) 6.1Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie 5 SIWZ Wykonawca ubiegający się o zamówienia publiczne składa następujące dokumenty: 6.1.1Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 4 do SIWZ). 6.1.2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.1.3Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie, że Wykonawca nie posiada zaległości podatkowych oraz nie zalega ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. 6.1.4Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, w zakresie zaświadczeń, o których mowa w punkcie 6.1.3, w tym także w zakresie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zobowiązani są co najmniej przedłożyć zaświadczenie wystawione na spółkę jawną - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6.2Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (dotyczy to również spółek cywilnych), pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 6.2.1Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.2.2Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, 6.2.3W ofercie powinien być adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pełnomocnikiem wspólnie występujących Wykonawców, 6.2.4Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.2.5Pełnomocnictwo może wynikać z dołączonej do oferty umowy spółki lub umowy konsorcjum. 6.3Osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do wystąpienia w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na: a) wszystkich zapisanych stronach oferty, b) załącznikach, c) miejscach, w których Wykonawca naniósł zmiany. 6.4W przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo jednoznacznie wskazujące na uprawnienie do złożenia oferty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, wymienione w dokumencie rejestrowym. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub potwierdzone notarialnie. 6.5Dokumenty wymagane przez Zamawiającego od Wykonawców w niniejszym postępowaniu przetargowym muszą zostać złożone w formie zgodnej z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawców. 6.6Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605); 6.7Brak dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wyszczególnionych przez Zamawiającego w pkt 6 SIWZ i brak ich uzupełnienia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania przetargowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opole.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Opolu, ul. Ozimska 60A, 45 - 368 Opole, pok. nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 14:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Opolu, ul. Ozimska 60A, 45 - 368 Opole, w Biurze Podawczym pok. nr 24 (hol),.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.