eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszyniec › dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-18

POZYCJA 28406

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Myszyniec: dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Związek Stowarzyszeń "Kurpsie Razem", do kontaktów: Pabich Jan, Plac Wolności 60, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 029 7721141, fax 029 7721141, e-mail: kurpsierazem@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kurpsierazem.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Biuro Związku Stowarzyszeń Kurpsie Razem, Pabich Jan, ul. Dzieci Polskich 1, piętro I, pokój nr 12, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 517-479-418, e-mail: kurpsierazem@interia.pl, www.kurpsierazem.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Związek Stowarzyszeń Kurpsie Razem, Pabich Jan, ul. Dzieci Polskich 1, 07-430 Myszyniec, woj. mazowieckie, tel. 517-479-418, fax (0-29)77-21-141, e-mail: kurpsierazem@interia.pl, www.kurpsierazem.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Lokalna Grupa Działania; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów biurowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : ul. Dzieci Polskich 1, 07-430 Myszyniec oraz 29 ośrodków w 7 gminach: Myszyniec, Lelis, Olszewo-Borki, Łyse, Czarnia, Kadzidło, Baranowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1.Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć z dziećmi oraz materiałów biurowych do ośrodków przedszkolnych i biura tworzonych w ramach projektu Przedszkola bez granic współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dla którego instytucją wdrażającą jest Ministerstwo Edukacji Narodowej Zadanie 2. Dostawa materiałów biurowych do biura w ramach projektu Kurpiowszczyzna - produkty markowe współfinansowanego przez Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Deklaracja zgodności i/lub certyfikat CE 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.30.00 - Pomoce naukowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.20.00 - Pomoce naukowe Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wartość powyżej 60.000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 11.06.2007; lub data zakończenia: 07.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: według zasady spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Rekomendacje, od co najmniej 2 odbiorców dostaw towaru w ciągu ostatnich trzech lat, o łącznej wartości powyżej 200 000,00zł (45 589,24euro). 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24, ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kurpsierazem.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.06.2007, godzina 10:30, Związek Stowarzyszeń Kurpsie Razem, ul.Dzieci Polskich 1, 07-430 Myszyniec, I piętro, pokój nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zadanie 1. Projekt Przedszkola bez granic, współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny dla którego instytucją wdrażającą jest Ministerstwo Edukacji Narodowej Zadanie 2. Projekt Kurpiowszczyzna - produkty markowe, współfinansowany przez Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie 1. 1) Krótki opis: Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć z dziećmi oraz materiałów biurowych do ośrodków przedszkolnych i biura tworzonych w ramach projektu Przedszkola bez granic współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dla którego instytucją wdrażającą jest Ministerstwo Edukacji Narodowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.30.00, 30.19.20.00, 21.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Całkowita wielkość przedmiotu zamówienia została określona w załączniku nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 11.06.2007; Zakończenie: 07.07.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie 2. 1) Krótki opis: Dostawa materiałów biurowych do biura w ramach projektu Kurpiowszczyzna - produkty markowe współfinansowanego przez Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00, 21.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Całkowita wielkość przedmiotu zamówienia została określona w załączniku nr 1 do SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 11.06.2007; Zakończenie: 07.07.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.