To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-23
Toruń: dostawa urządzeń systemu kopii zapasowych.
Numer ogłoszenia: 283990 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250786 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera, ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6101682.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń systemu kopii zapasowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu przy ul. św. Józefa 53-59 n/w urządzeń systemu kopii zapasowych: a) urządzenie typu NAS z dyskami 8 x 4TB - 1 szt., b) urządzenie typu NAS z dyskami 4 x 2TB - 1 szt. 2. Specyfikację asortymentowo - ilościowo - cenową przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. Szczegółową specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ, który Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnej odpowiedzialności za jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia. 4. Wymagane warunki gwarancji: a) okres gwarancji: 36 m-cy od dnia dostawy potwierdzonej protokołem odbioru. b/ czas reakcji serwisu: do końca następnego dnia roboczego od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. c) naprawy gwarancyjne świadczone przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego i miejscu instalacji urządzenia. d) na czas naprawy gwarancyjnej Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić Zamawiającemu urządzenie zastępcze o tych samych parametrach oraz przedłużyć okres gwarancji o czas naprawy sprzętu. e) w przypadku awarii dysków twardych uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego. f)Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu instrukcji obsługi i karty gwarancyjnej w języku polskim w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany będzie w cenie oferty zainstalować przedmiot zamówienia u Zamawiającego i przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFOCOMP sp. z o.o., Ul. Szosa Chełmińska 191, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24167,04
Oferta z najniższą ceną: 24167,04 / Oferta z najwyższą ceną: 36346,50
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa okluderów do zabiegów przezskórnego zamykania ubytków międzyprzedsionkowych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych
- dostawa produktów do żywienia dojelitowego i sprzętu medycznego do ich podaży przez okres 6 miesięcy
- Świadczenie usług medycznych w ramach dyżurów lekarskich na rzecz Izby Wytrzeźwień w Toruniu w okresie od 1.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Bydgoskiej 84, Broniewskiego 41, Mickiewicza 58A oraz Reja 24 w Toruniu
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Sowińskiego 1A, Staszica 6, Św. Mikołaja 5 oraz Grudziądzkiej 64-66 w Toruniu.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- "Dostawę, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ożarów"
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu "KSSE - SKILL UP!" oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Twórcze Maluchy "
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Ryczów w Gminie Ogrodzieniec
- Dostawa sprzętu IT dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





