eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Górawykonanie budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Potokowej, działka nr 33/12 w Zielonej Górze

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-05-18

POZYCJA 28393

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: wykonanie budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Potokowej, działka nr 33/12 w Zielonej Górze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., do kontaktów: inż. Ireneusz Grębowski - kierownik Działu Technicznego i Rozwoju, ul. Bohaterów Westerplatte 11/408, 65-034 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3221920, fax 068 3221870, e-mail: sekretariat@ktbs.zgora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ktbs.zgora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Potokowej, działka nr 33/12 w Zielonej Górze 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Potokowa, działka nr 33/12 w Zielonej Górze. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie i oddanie zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, pozwoleniem na budowę, przepisami, w tym techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej budynku mieszkalno-usługowego w Zielonej Górze przy ul. Potokowej na działce nr 33/12 - Ruczajowa, w zakresie robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych, sieci i przyłączy oraz kompletnego zagospodarowania terenu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Harmonogram rzeczowo-finansowy i realizacji robót zgodny z kosztorysami ofertowymi, sporządzony ściśle według harmonogramu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budynek III-kondygnacyjny, na parterze sklep wbudowany o powierzchni netto Pn = 676,98 m kw., na I i II piętrze 10 mieszkań 2-poziomowych o powierzchni ok. 100,00 m kw. każde, powierzchnia zabudowy Pz = 828,75 m kw., powierzchnia całkowita Pc = 2284,66 m kw., kubatura budynku V = 6874,90 m sześc., pow. terenu w granicach opracowania - 3158,00 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30 000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Niepodleganie wykonawcy wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Dysponowanie wykwalifikowanymi osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie kierowania budową oraz robotami w głównych specjalnościach budowlanych odnoszących się do robót objętych zamówieniem, oraz posiadają ważne zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Osiągnięcie przez wykonawcę w 2006 r. łącznych przychodów (obrotów - pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" w rachunku zysków i strat) w wysokości co najmniej 2 000 000 PLN (dwa miliony złotych). 4. Wybudowanie - samodzielnie lub z udziałem podwykonawców - w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwóch zamówień z budownictwa powszechnego o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. 5. Posiadanie sprzętu i urządzeń w ilości niezbędnej do wykonania zmówienia. 6. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym produkcji budowlano-montażowej na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN (jeden milion złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Po otwarciu ofert zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania wymaganych warunków wg zasady "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać samodzielne funkcje kierownika budowy i robót posiadają wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważne przynajmniej do dnia składania ofert. 3. Sprawozdanie finansowe za rok 2006, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - zeznanie roczne o wysokości osiągniętych dochodów i wysokości należnego podatku (PIT) za 2006 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 4. Wykaz wykonanych, tzn. rozpoczętych i zakończonych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W wykazie należy podać: rodzaj zamówienia, zakres, wartość oraz daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) i miejsca wykonywania (nazwa, adres i telefon zamawiającego) wraz z załączeniem dokumentów, potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz maszyn, urządzeń i sprzętu, jakim dysponuje i zamierza wykorzystać do realizacji zamówienia wykonawca, niezbędnych do wykonania zamówienia. W wykazie należy podać następujące dane: rodzaj sprzętu, rok produkcji, rok remontu - jeśli dotyczy, ilość sztuk, stan własności. 6. Aktualną (ważną w dniu składania ofert, wystawioną na okres 12 miesięcy) polisę, potwierdzającą że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 000 000 PLN (jeden milion złotyc)/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 24,40 łącznie z VAT; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Składanie wniosków o przekazanie SIWZ wyłącznie na piśmie. Płatne gotówką przy odbiorze lub za zaliczeniem pocztowym. SIWZ zawiera załączniki w formie elektronicznej na płycie CD-R w postaci plików tylko do odczytu pdf i tif (przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekty budowlano-wykonawcze) oraz w formacie MS Word (formularz ofertowy, harmonogram, oświadczenie, wykaz wykonanych robót). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:30, Zielona Góra, ul. Bohaterów Westerplatte 11, lokal nr 408.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.