eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekBieżąca konserwacja i remonty przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Włocławek wraz z usuwaniem skutków wandalizmu - II postępowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Włocławek: Bieżąca konserwacja i remonty przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Włocławek wraz z usuwaniem skutków wandalizmu - II postępowanie
Numer ogłoszenia: 283900 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja i remonty przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Włocławek wraz z usuwaniem skutków wandalizmu - II postępowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią prace związane z technicznym utrzymaniem przystanków komunikacyjnych. Zamówienie obejmuje bieżące utrzymanie, naprawę i konserwację urządzeń przystankowych na terenie miasta Włocławka. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia dyżurów telefonicznych od godz. 6:00 do godz. 22:00 w dni robocze, w dodatkowe dni wolne od pracy oraz w niedziele i święta, gwarantujących stały kontakt telefoniczny Wykonawcy z Zamawiającym oraz Strażą Miejską, Policją i Urzędem Miasta we Włocławku. 1. Konserwacja konstrukcji wsporczej znaku D-15 poprzez usunięcie rdzy, malowanie oczyszczonej powierzchni farbą podkładową i malowanie farbą chlorokauczukową kolorem wskazanym przez Zamawiającego, naklejenie nowego emblematu znaku D-15 w miejsce zniszczonego oraz zamontowanie na wiacie lub konstrukcji przystankowej bądź wsporczej. 2. Konserwacja i naprawa gablot rozkładowych zamontowanych wewnątrz wiat. 3. Uzupełnienie brakujących zamków w gablotach rozkładowych usytuowanych w wiatach przystankowych. 4. Uzupełnienie brakujących części z poliwęglanu litego w daszkach wiat przystankowych typu MFB 99 oraz Budoservis. 5. W okresie letnio - jesiennym gruntowne mycie wiat. Do w/w czynności należy stosować środki chemiczne, które nie wchodzą w reakcję z materiałami, z których wykonane są wiaty- nie powodują odbarwień, zmatowienia. 6. Usunięcie z wiat wulgarnych napisów, rysunków przy pomocy środków chemicznych przeznaczonych do usuwania w/w namalowań. Do w/w czynności należy stosować środki chemiczne, które nie wchodzą w reakcję z materiałami, z których wykonane są wiaty - nie powodują odbarwień, zmatowienia. 7. Naprawa wiat przystankowych typ metalowo oszklony, metalowy poprzez wymianę skorodowanych części nośnych z kształtowników stalowych (wycięcie skorodowanego odcinka konstrukcji i zamontowanie nowego). 8. Uzupełnienie brakujących szyb w wiatach typ metalowo - oszklony z uprzednim oczyszczeniem pozostałości (kit, silikon, szkło). 9. Raz do roku w okresie jesienno - zimowym oczyszczenie daszków wiat przystankowych typu KALISZ z liści i innych naleciałości. 10. Naprawa wiat przystankowych typ KALISZ oczyszczenie daszków ze starej farby oraz malowanie farbą typ chlorokauczukowy kolorem wskazanym przez zamawiającego z jednoczesnym wzmacnianiem łączenia daszków, malowanie siedzisk; czyszczenie konstrukcji nośnych (rur) ze starej farby i rdzy oraz malowanie kolorem farby chlorokauczukowej wskazanym przez zamawiającego, naprawa siedzisk zamontowanych na konstrukcjach nośnych wiat, wymiana uszkodzonych daszków. 11. Konserwacja poprzez malowanie wiat metalowych farbą typ chlorokauczukowy kolorem wskazanym przez Zamawiającego. 12. Konserwacja dachów wiat przystankowych pokrytych blachą środkami do tego przeznaczonymi. 13. Ustawienie wiaty przystankowej w miejscu wskazanym przez zamawiającego z dowozem z miejsca składowania. 14. Rozbiórka wiat przystankowych z dowozem na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. 15. Przewiezienie z miejsca składowania słupków przystankowych, przystanków produkcji własnej i ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub zabranie z miejsca ustawienia do miejsca składowania. 16. Konserwacja słupków przystankowych, przystanków produkcji własnej poprzez usuniecie starej farby i rdzy, malowanie oczyszczonej powierzchni farbą podkładową i malowanie farbą typ chlorokauczukowy kolorem wskazanym przez Zamawiającego. 17. Naprawa i konserwacja ławek przystankowych - uzupełnienie brakujących szczeblin, oczyszczenie ze starej farby oraz malowanie kolorem farby chlorokauczukowej wskazanym przez Zamawiającego. 18. Ustawienie ławek na wyznaczone miejsce przystankowe. 19. Usunięcie ławek wolnostojących z przewiezieniem ich na miejsce składowania. 20. Naprawa i konserwacja ławek wewnątrz wiat przystankowych - uzupełnienie brakujących szczeblin oraz malowanie farbą chlorokauczukową kolorem wskazanym przez Zamawiającego. 21. Ułożenie płyt chodnikowych lub kostki brukowej zdemontowanej podczas ustawiania konstrukcji przystankowej lub słupka..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.21.00 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych 45.21.33.15 - Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np.: z odpisu z rejestru

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach: a) wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, b) przedłużenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić wyłącznie przez zmianę umowy o udzielenie zamówienia publicznego, tj.: przez aneks do umowy. 2) zmiany osób wymienionych w umowie po stronie którejkolwiek ze stron. 2. Zamawiający dopuszcza również możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, w szczególności ze względu na zmianę obowiązujących w chwili zawierania umowy przepisów prawa regulujących kwestie związane z przedmiotem zamówienia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obie strony. 4. Wszelkie zmiany do umowy mogą być wprowadzone w okolicznościach i na zasadach opisanych powyżej wyłącznie przed zakończeniem terminu realizacji umowy. 5. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek; Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych; 87-800 Włocławek; ul. Zielony Rynek 11/13; pokój nr 25A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 11:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców, mieszczące się w holu budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek; Urząd Miasta Włocławek; 87 -800 Włocławek; ul. Zielony Rynek 11/13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.