Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-02
Inowrocław: Usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 283856 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym: Część 1 - Trening motywacji do rozwoju zawodowego dla 85 osób bezrobotnych (50 kobiet i 35 mężczyzn), zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, mających niski status na rynku pracy - 20 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (4 dni po 5 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone w 5 grupach średnio po 17 osób. Część 2 - Indywidualne konsultacje z zakresu marketingu personalnego dla 85 osób bezrobotnych (50 kobiet i 35 mężczyzn), zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, mających niski status na rynku pracy - 2 godziny lekcyjne na osobę. Część 3 - Warsztaty aktywnego spędzania czasu wolnego. 15 godzin lekcyjnych zajęć dla grupy 25 osób (w tym 11 godzin lekcyjnych nauki jazdy konnej z instruktorem i 4 godziny lekcyjne teorii mającej na celu przygotowanie do zajęć praktycznych) - młodzież w wieku 15-25 lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej. Warsztaty należy przeprowadzić 1 raz na tydzień (sobota) w miesiącu wrześniu 2012 roku. Organizator zapewnia dojazd uczestników na zajęcia i powrót. 2. Do Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia wyposażonych w pomoce dydaktyczne, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapewnienie poczęstunku. Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości uczestników szkoleń w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wdium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie dotyczy. 
 
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi szkoleniowe, polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń/ warsztatów/ kursów o zbliżonej tematyce do zamawianych, w tym: cz. 1 - co najmniej jednego o tematyce trening motywacji do rozwoju zawodowego (lub o podobnej tematyce); cz. 2 - co najmniej jednego w zakresie indywidualnych konsultacji z zakresu marketingu personalnego (lub o podobnej tematyce); cz. 3 - co najmniej jednego w zakresie warsztatów aktywnego spędzania czasu wolnego (lub o podobnej tematyce) oraz co najmniej jednego w zakresie nauki jazdy konnej. Spełnianie warunku nastąpi na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
 
- III.3.3) Potencjał techniczny - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować do dnia zawarcia umowy pomieszczeniami do przeprowadzenia szkoleń. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik nr 9 do SIWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
 
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dla części 1 zamówienia - co najmniej 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/ szkoleń o podobnej tematyce, tj. trening motywacji do rozwoju zawodowego. dla części 2 zamówienia - co najmniej 2 osoby posiadające wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/ szkoleń w zakresie indywidualnych konsultacji z zakresu marketingu personalnego lub o podobnej tematyce. dla części 3 zamówienia - co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne lub trenerskie, doświadczenie w prowadzeniu kursów/ warsztatów/szkoleń o podobnej tematyce, tj. warsztaty aktywnego spędzania czasu wolnego oraz 3 instruktorów nauki jazdy konnej. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia; na zasadzie spełnia/nie spełnia. 
 
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia 
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
 
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 
- 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty - 1) opis programów oferowanych szkoleń z uwzględnieniem zakresu przedmiotu zamówienia i wymagań Zamawiającego, wzór opisu - zał. nr 10 do SIWZ, 2) kalkulacja kosztów szkolenia, wg wzoru - zał. nr 8 do SIWZ 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy - wzór zał. nr 2 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie zawodowe - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiany ilości uczestników szkoleń, w przypadku przerwania lub zakończenia przez uczestnika udziału w projekcie. W ww. przypadku pomniejsza się cenę brutto za zakładaną/szacunkową ilość osób/uczestników o koszty za osobę/y, które przerwały lub zakończyły udział w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach. Zamawiający zapłaci za osoby, które ukończyły szkolenia; b) zmiany terminów wykonania szkoleń, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; c) zmiany miejsca prowadzenia zajęć szkoleń, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wypowiedzenie umowy najmu użyczenia lokalu, powódź). Przy czym nowe pomieszczenie/a muszą znajdować się w Inowrocławiu i spełniać wszystkie wymagane przez Zamawiającego wymagania; d) zmiany harmonogramów w uzasadnionych przypadkach; e) zmiany osób przeprowadzających szkolenie w uzasadnionych wypadkach, z tym, że inne osoby nie mogą posiadać niższych kwalifikacji; f) zmiana warunków finansowania, g) zmiany podatku od towarów i usług VAT; h) zmiany programów szkoleń, w uzasadnionych przypadkach. Warunkiem wprowadzenia ww. zmian będzie pisemne uzasadnienie wprowadzenia ww. zmian. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsinowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie wpółfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 2. Termin wykonania zamówienia (planowany): Część I - od 27.08.2012 r. do 13.09.2012 r. Część II - od 27.08.2012r. do 13.09.2012 r. Część III - 1 raz w tygodniu (sobota) w miesiącu wrześniu 2012r. (tj. 1,8,15,22,29.09.2012r.) Faktyczny termin szkoleń zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - cz. I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening motywacji do rozwoju zawodowego dla 85 osób bezrobotnych (50 kobiet i 35 mężczyzn), zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, mających niski status na rynku pracy - 20 godzin lekcyjnych dla każdej z grup (4 dni po 5 godzin lekcyjnych). Zajęcia prowadzone w 5 grupach średnio po 17 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. I jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.09.2012. 
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: - 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie zawodowe - 50
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - cz. II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne konsultacje z zakresu marketingu personalnego dla 85 osób bezrobotnych (50 kobiet i 35 mężczyzn), zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, mających niski status na rynku pracy - 2 godziny lekcyjne na osobę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. II zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.09.2012. 
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: - 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie zawodowe - 50
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi szkolenia polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - cz. III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty aktywnego spędzania czasu wolnego. 15 godzin lekcyjnych zajęć dla grupy 25 osób (w tym 11 godzin lekcyjnych nauki jazdy konnej z instruktorem i 4 godziny lekcyjne teorii mającej na celu przygotowanie do zajęć praktycznych) - młodzież w wieku 15-25 lat (12 dziewcząt i 13 chłopców) z rodzin zagrożonych demoralizacją i wykluczeniem społecznym z powodu dziedziczenia biedy i uzależnienia od systemu pomocy społecznej. Warsztaty należy przeprowadzić 1 raz na tydzień (sobota) w miesiącu wrześniu 2012 roku. Organizator zapewnia dojazd uczestników na zajęcia i powrót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. III jest zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 55.52.00.00-1. 
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.09.2012. 
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: - 1. Cena - 50
- 2. Doświadczenie zawodowe - 50
 
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji, rozbudowy i budowy oświetlenia na terenie Miasta Inowrocławia
- Naprawa kostki brukowej na placu parkingowo manewrowym JRG-2 , w tym naprawa odwodnienia liniowego przed budynkiem
- Dostawa dwóch torów wizyjnych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Zakup pięciu mobilnych agregatów prądotwórczych oraz zakup i montaż czterech stacjonarnych agregatów prądotwórczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
- Prace dotyczące ochrony przeciwpożarowej w budynku przy ul. Solankowej 52 w Inowrocławiu
- Dostawa koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym oraz cysterny wraz z zestawem technicznym obsługującym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przygotowanie i dostawa obiadów dla dzieci w oddziale przedszkolnym przy ul. Warszawskiej 27 w Mszczonowie w 2026 roku
- Usługa edukacyjna, badawcza oraz analityczno-planistyczna, w zakresie priorytetowych kierunków rozwoju gospodarki wodnej na obszarach wiejskich woj. warmińsko-mazurskiego.
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Rudawie na rok 2026 z przerwami przewidzianymi w organizacji roku szkolnego.
- Przeprowadzenie kursów na prawo jazdy kat. B wraz z egzaminami w ramach projektu pn. Wdrożenie programów rozwojowych szkół prowadzących kształcenie zawodowe w MOF Biała Podlaska
- Usługi cateringowe dla Szkoły Policji w Katowicach
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





