eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żukowo › budowa remizy OSP w Baninie - etap II i III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-30

POZYCJA 28383

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Żukowo: budowa remizy OSP w Baninie - etap II i III

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Burmistrz Gminy, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. 058 6858300, fax 058 6858330, e-mail: ugzukowo@zukowo.pl, www.zukowo.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Burmistrz Gminy, Irena Majkowska - sprawy merytoryczne, Anita Grzędzicka - sprawy formalne, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. 058 6858348, 6858338, 6858316, fax 058 6858356, e-mail: inwestycje@zukowo.pl, www.zukowo.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Burmistrz Gminy, Irena Majkowska - sprawy merytoryczne, Anita Grzędzicka - sprawy formalne, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. 058 6858348, 6858338, 6858316, fax 058 6858356, e-mail: inwestycje@zukowo.pl, www.zukowo.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Burmistrz Gminy, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa remizy OSP w Baninie - etap II i III. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa remizy OSP w Baninie - etap II i III Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: Etap II (parter, i piętro, dach) - podłoża betonowego wraz z izolacją piwnic - ściany nadziemne - nadproża, podciągi, słupy, schody - strop, stropodach - izolacje, posadzki - wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych - okna, drzwi Etap III (ścianki działowe, malowanie, posadzki, ocieplenie ścian) - roboty wykończeniowe: tynkowanie, malowanie, posadzki - roboty wykończeniowe - roboty wykończeniowe - roboty zewnętrzne - gotowe wyroby i materiały - roboty w zakresie instalacji budowlanych: wod. -kan., c.o. i kotłowni, gazowa, wentylacyjne, elektryczne Niniejszym zamówieniem nie objęto prac związanych z zagospodarowaniem terenu i budowy wjazdu na działkę. Szczegółowy zakres robót został przedstawiony i wynika z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarów postanowień projektu umowy, przepisów technicznych i prawnych dotyczących wykonania robót budowlanych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren OSP w Baninie, gm. Żukowo. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach załączonych do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.04.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 18 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, którzy spełniają następujące warunki: 1) mają do dyspozycji wykwalifikowany personel - który przeznacza do realizacji niniejszego zamówienia, w tym: - minimalne zatrudnienie 10 osób związanych bezpośrednio z procesem budowlanym (robotnicy, betoniarze, izolarze, operatorzy sprzętu); - kierownik budowy - wykształcenie co najmniej średnie techniczne, co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu funkcji kierownika budowy oraz posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania budową obiektów kubaturowych w nieograniczonym zakresie i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów (zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z ustawa z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów -Dz. U Nr 5 z 2001 r. poz. 42); - kierowników robót dla danych branż (sanitarna, elektryczna, c.o., gazowa i wod.kan.) posiadających uprawnienia budowlane w specjalności dla ww. branż i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów (zrzeszony we właściwych branżowo izbach samorządów zawodowych zgodnie z Dz.U Nr 5 z 2001 r poz. 42 ustawa z dnia 15.12.2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów) 2) posiadają dostęp (przez dzierżawę, wynajem, leasing itp.) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu i wyposażenia technicznego przeznaczonych do realizacji zamówienia, w tym co najmniej: - samochody dostawcze - szt. 2 - wyciąg; 3) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, posiada doświadczenie w zakresie wykonywania zamówienia o podobnym charakterze - budowa obiektów kubaturowych o powierzchni zabudowy min. 350 m kw. 4) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie - 30 kwiecień 2007r. 5) posiadają środki finansowe na rachunku podstawowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 PLN. Wykonawca sam dokonuje wyboru potwierdzenia dostępności środków, czyli inf. o stanie konta, że posiada środki finansowe na koncie w wysokości co najmniej 200.000 PLN, lub inf. o zdolności kredytowej, że ma możliwość zaciągnięcia kredytu na kwotę co najmniej 200.000 PLN. Zamawiający spełnienie warunku bada oddzielnie - nie sumuje kwot wskazanych w w/w informacjach (dokumentach). 6) co najmniej 80% wartości zamówienia zostanie wykonane siłami własnymi przez wykonawcę, 7) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 8) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy - prawo zamówień publicznych; 9) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, tj. (2001 - 2006), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadające rodzajowi przedmiotu zamówienia, czyli Wykonawca wykonywał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie wznoszenia obiektów budowlanych o wartości min. 950.000 PLN (brutto); (aby wymóg ten był spełniony prace, na które Wykonawca powołuje się muszą być ukończone w 100% - wykonane i odebrane a wykonawca wykonywał je własnymi siłami bądź przy użyciu podwykonawców gdzie udział podwykonawców stanowił nie więcej niż 20%). Do oferty Wykonawca dołącza dokumenty wystawione przez zamawiających/inwestorów potwierdzające wykonanie zamówienia z należytą starannością. Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: 1) Opis przedmiotu zamówienia złożony na formularzu OFERTA o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia 2) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE NR 1) i spełnia warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy - prawo zamówień publicznych (OŚWIADCZENIE NR 2) 3) Aktualny dokument to: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Za aktualny dokument uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Z poświadczenia winno wynikać w sposób jednoznaczny, że organ potwierdzający stwierdza aktualność dokumentu ze stanem uwidocznionym w ewidencji działalności. Przybicie samej pieczątki aktualizacyjnej na starym zaświadczeniu o treści "stwierdzam zgodność kopii z oryginałem" lub "za zgodność" nie spełnia wymogów potwierdzenia aktualności dokumentu. Z treści poświadczenia powinno wynikać, że stan prawny ujawniony w zaświadczeniu się nie zmienił. W przypadku wystawiania przez urzędy miejskie, gminy poświadczeń, zaświadczeń o treści, iż dany podmiot nadal figuruje w rejestrze ewidencji działalności gospodarczej Zamawiający przypomina, iż taki dokument jest ważny łącznie z wpisem do ewidencji i w takim przypadku należy złożyć do oferty oba dokumenty. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców zagranicznych składają oni zaświadczenie z urzędu będącego odpowiednikiem ZUS-u wraz z zaświadczeniem o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne. 8) Obliczenie ceny ofertowej - KOSZTORYS OFERTOWY (ZBIORCZY) z załączonymi kosztorysami szczegółowymi oraz "WYKAZEM STAWEK I NARZUTÓW". 9) Wykaz osób przeznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia - WYKAZ KADRY, z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych, kierownik budowy uprawnienia budowlane w zakresie kierowania budową obiektów kubaturowych w nieograniczonym zakresie oraz kierownicy robót w zakresie instalacji: sanitarnej, gazowej, elektrycznej, c.o., wod. - kan. - należy przedstawić stosowne dokumenty - potwierdzające jego doświadczenie zawodowe - (dyplomy, uprawnienia, ważne w dacie złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej branżowej izby samorządu zawodowego) oraz stanowiska robotnicze, operatorzy sprzętu itp. 10) Wykaz niezbędnego sprzętu i wyposażenia przewidzianych do wykonania zamówienia - WYKAZ SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA. 11) WYKAZ ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ - robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, tj. (2001-2006), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie wznoszenia obiektów budowlanych o wartości min. 950.000 PLN (brutto); aby wymóg ten był spełniony prace, na które Wykonawca powołuje się muszą być ukończone w 100% - wykonane i odebrane a wykonawca wykonywał je własnymi siłami bądź przy użyciu podwykonawców gdzie udział podwykonawców stanowił nie więcej niż 20%). Do oferty Wykonawca dołącza dokumenty wystawione przez zamawiających/inwestorów potwierdzające wykonanie zamówienia z należytą starannością. 12) Dane dotyczące podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje korzystanie z podwykonawców) i zakresu powierzonych im części zamówienia - WYKAZ PODWYKONAWCÓW. W przypadku jeżeli wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców należy wpisać "nie dotyczy". Osoby współpracujące z wykonawcą w ramach innych umów niż umowa o pracę należy traktować jako podwykonawców. 13) INFORMACJĘ Z BANKU obsługującego podstawowy rachunek bankowy wykonawcy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 200.000 PLN lub potwierdzającą zdolność wykonawcy do uzyskania kredytu w wysokości co najmniej 200.000 PLN wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14) WSTĘPNY HARMONOGRAM RZECZOWO - FINANSOWY realizacji zamówienia. 15) Projekt KARTY GWARANCYJNEJ. 16) Ewentualne pełnomocnictwo (dokument ustanawiający pełnomocnika). 17) Dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie - np. umowy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4), 5), 6), 7) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum należy złożyć: 1) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa ta powinna zawierać następujące postanowienia: określenie celu zawarcia konsorcjum, zakresu i rodzaju prac do wykonania przez poszczególne podmioty, upoważnienie jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lidera) wraz z określeniem zakresu jego przedstawicielstwa, zapis dot. solidarnej odpowiedzialności za realizację, niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia, zobowiązanie odnośnie braku możliwości rozwiązania umowy oraz dokonywania zmian w treści umowy konsorcjum bez zgody zamawiającego 2) każdy z członków konsorcjum zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.07.2006, cena - 135,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.07.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.07.2006, godzina 12:30, Urząd Gminy, 83-330 Żukowo, ul. Gdańska 52, pok. Nr 10 (sala konferencyjna).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.