Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-24
Świdwin: Dostawa 18 sztuk Rejestratorów Leśniczego dla Nadleśnictwa Świdwin
Numer ogłoszenia: 283801 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Świdwin , ul. Szczecińska 58, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3652652, faks 094 3652579.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl/swidwin/przetargi.php?id=49
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka PGL Lasy Państwowe, nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 18 sztuk Rejestratorów Leśniczego dla Nadleśnictwa Świdwin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 18 sztuk rejestratorów leśniczego: Zakup 18 szt. REJESTRATOR LEŚNICZEGO- urządzenia fabrycznie nowe Zakup 1 szt. STACJI DOKUJĄCEJ NA 4 REJESTRATORY.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.25.10 - 30.23.25.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500.00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2008-11-04 do godz. 9:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski o/Świdwin nr 51 1020 2847 0000 1302 0038 6805 z dopiskiem na blankiecie: Przetarg-rejestratory b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez przedmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.) 4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a.upłynął termin związania ofertą; b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c.Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia; d. Wpłynął wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 5.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: Lp: Warunek do spełnienia i sposób dokonywania jego oceny: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ocena: spełnia / niespełnia 2 Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena: spełnia / niespełnia 3 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena: spełnia / niespełnia 3.Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie z art. 22 i 24. 3.Oświadczenie o spełnieniu przez urządzenia wszelkich obowiązujących w Polsce wymagań dla tego typu urządzeń. 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość techniczna-punktacja wg załącznika nr 1 do SIWZ - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.lasy.gov.pl/swidwin/przetargi.php?id=49.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Świdwin
ul. Szczecińska 58
78-300 Świdwin
pok. nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Świdwin ul. Szczecińska 58 78-300 Świdwin sekretariat (pok. nr 3) pn-pt w godz. 7.00-15.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawa jazdy kat. B
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawa jazdy kat. B
- Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2025/2026
- ZP/73/2025 Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia
- Zakup wraz z dostawą agregatów
- Monitorowanie i odstraszanie zwierząt z terenu lotnisk wojskowych
więcej: przetargi w Świdwinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





