Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-26
Gliwice: dostawa chłodziarek, zamrażarek oraz innego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 283730 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa chłodziarek, zamrażarek oraz innego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa chłodziarek, zamrażarek oraz innego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach. Zamówienie podzielono na dwie odrębne części. W zakres niniejszej części I wchodzi 9 zadań: zadanie nr 1 - System do wizualizacji i analizy żeli z oprogramowaniem i komputerem - 1 sztuka zadanie nr 2 - Wirówka z chłodzeniem - 1 sztuka zadanie nr 3 - Cieplarka laboratoryjna - 1 sztuka zadanie nr 4 - Aparat do elektrotransferu białek w technologii półsuchej - 1 sztuka zadanie nr 5 - Zestaw do elektroforezy poziomej z zasilaczem i dodatkowymi grzebieniami - 1 sztuka zadanie nr 6 - Zamrażarka szufladowa - 2 sztuki zadanie nr 7 - Zamrażarka niskotemperaturowa -50 st. C - 86 st. C - 1 sztuka zadanie nr 8 - Zamrażarka niskotemperaturowa - 1 sztuka zadanie nr 9 - Telewizory 7 sztuk oraz dodatkowo 2 sztuki pilotów łącznie z instalacją na ścianie we wskazanych salach chorych na terenie Kliniki Transplantacji. Łączna wartość obydwu części poniżej 207 000 euro.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6, 32.32.46.00-6, 33.12.00.00-7, 42.93.11.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie zadania nr 7 oraz zadania nr 8; Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, należycie zrealizował co najmniej jedną dostawę której przedmiotem była zamrażarka niskotemperaturowa, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto. Na potwierdzenie należytego wykonania zamówienia, wskazanego w wykazie Wykonawca przedstawi dowody, którymi są: 1. poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie winno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn, o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia , o którym mowa w pkt 1 powyżej, 3. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1 lub 2 powyżej. Dla pozostałych zadań Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W zakresie zadania nr 9 Zamawiający, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żąda aby Wykonawca załączył do oferty folder lub inny dokument potwierdzający, że oferowany model TV został wprowadzony do obrotu nie wcześniej niż w 2013 r.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnione do reprezentacji Wykonawcy formularz zgodny co do treści z formularzem: - Oferta przetargowa stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - Parametry techniczne stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, -Specyfikacja asortymentowo - cenowa stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ -Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji III niniejszego ogłoszenia - pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy może wystąpić wyjątkowo jedynie w wypadku działania siły wyższej, za którą Strony będą uważać nagłe zdarzenie, niezależne od Stron, których Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a których działanie uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z terminem określonym wg poszczególnego zadania. Strona powołująca się na fakt wystąpienia siły wyższej zobowiązana jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej, a następnie do udokumentowania tego zdarzenia. 2. Cena przedmiotu umowy jest ostateczna, jej wysokość wyjątkowo może zostać zmieniona wyłącznie w razie ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, czego Strony nie zdołały przewidzieć w czasie zawarcia niniejszej umowy. 3. Czas naprawy gwarancyjnej wynosi 4 dni robocze, gdy nie będzie potrzeby sprowadzania części zamiennych z zagranicy oraz 7 dni roboczych w razie konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy (za dni robocze Strony przyjmują od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Jeżeli ze względów technologicznych, z powodu niedostępności części na rynku krajowym lub zagranicznym, a także innych względów niezależnych od Wykonawcy przeprowadzenie naprawy nie będzie możliwe w terminach, o których mowa powyżej to za pisemną zgodą Zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do wykonania naprawy w terminie wspólnie ustalonym przez strony. 4. Zamawiający, z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany jakości (na wyższą) zaoferowanego sprzętu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny umownej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytutu
im. Marii Skłodowskiej - Curie
Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
44 -100 Gliwice
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 2.001.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44 -100 Gliwice Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 2.001.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1 - płatne w części z grantu nr 2011/03/N/NZ5/05623, w części z funduszy Centrum Onkologii - Instytutu Oddział Gliwice Zadanie nr 2 -płatne w całości z funduszy Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach Zadanie nr 3 - płatne w całości z funduszy Centrum Onkologii - Instytut Oddział w Gliwicach Zadanie nr 4 - płatne w całości z grantu NCN UMO-2013/09/B/NZ5/01815 Zadanie nr 5 - płatne w całości z funduszy Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach (zamówienie kliniczne, nr 126/100035/02/11/2014) Zadanie nr 6 - płatne w całości z funduszy Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach (zamówienie kliniczne, nr umowy 126/100035/02/11/2014) Zadanie nr 7 - płatne w całości z funduszy Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach Zadanie nr 8 - płatne w całości z funduszy Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach Zadanie nr 9 - płatne w całości z funduszy Centrum Onkologii - Instytutu Oddział w Gliwicach.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: System do wizualizacji i analizy żeli z oprogramowaniem i komputerem - w ilości 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System do wizualizacji i analizy żeli z oprogramowaniem i komputerem - w ilości 1 sztuka - poniżej 30 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wirówka z chłodzeniem - w ilości 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka z chłodzeniem - w ilości 1 sztuka poniżej 30 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cieplarka laboratoryjna - w ilości 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cieplarka laboratoryjna - w ilości 1 sztuka - poniżej 30 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparat do elektroforezy białek w technologii półsuchej - w ilości 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektroforezy białek w technologii półsuchej - w ilości 1 sztuka - poniżej 30 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw do elektroforezy poziomej z zasilaczem i dodatkowymi grzebieniami - w ilości 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do elektroforezy poziomej z zasilaczem i dodatkowymi grzebieniami - w ilości 1 sztuka - poniżej 30 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zamrażarka szufladowa - w ilości 2 sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażarka szufladowa - w ilości 2 sztuki - poniżej 30 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zamrażarka niskotemperaturowa od -50 st. C do -86 st. C - w ilości 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażarka niskotemperaturowa od -50 st. C do -86 st. C - w ilości 1 sztuka - poniżej 30 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zamrażarka niskotemperaturowa - w ilości 1 sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażarka niskotemperaturowa - w ilości 1 sztuka - poniżej 30 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Telewizory - 7 sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Telewizory - 7 sztuk - poniżej 30 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Izolacja ścian fundamentowych i odwodnienie terenu przy zachodniej części budynku Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach
- Remont pomieszczeń w Rektoracie. DZPZ.284.27.2025.DM
- 4WOG-1200.2712.43.2025 Usługa przeprowadzenia szkoleń specjalistycznych dla Grup Poszukiwawczo-Ratowniczych K9 i OSS 13 ŚBOT, będącej na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach w podziale na 5 części
- Remont mieszkań z przeznaczeniem dla repatriantów w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- 4WOG.1200.2712.39.2025 Dostawa sprzętu medycznego w podziale na 5 części
- 26-P-25 Roboty dekarskie
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dwóch wirówek niskoobrotowych z rotorem na płytki 96-dołkowe do IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie
- Dostawa wraz z montażem do 3 pracowni gastronomicznych w Techn. nr 3 w ZSE w Dębicy w ramach projektu współfin. ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa zamrażarki -20C do IHAR-PIB w Radzikowie
więcej: Telewizory cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.