Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-05-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Puławy: przebudowa części oddziału na III piętrze pawilonu A w celu adaptacji na sale intensywnego nadzoru kardiologicznego dla Oddziału Kardiologii Szpitala Specjalistycznego w Puławach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Jan Kowalczyk, ul. Bema 1, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8877023, fax 081 8877023, e-mail: jkowalczyk@poczta.pulawy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): spzoz.n2.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.spzoz.pulawy.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa części oddziału na III piętrze pawilonu A w celu adaptacji na sale intensywnego nadzoru kardiologicznego dla Oddziału Kardiologii Szpitala Specjalistycznego w Puławach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Część oddziału na III piętrze pawilonu A Szpital Specjalistycznego w Puławach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części oddziału na III piętrze paw. A w celu adaptacji na sale intensywnego nadzoru kardiologicznego dla Oddziału Kardiologii w Szpitalu Specjalistycznym, 24 - 100 Puławy ul. Bema 1 Zakres prac określony jako przebudowa części oddziału na III piętrze paw. A w celu adaptacji na sale intensywnego nadzoru kardiologicznego dla Oddziału Kardiologii w Szpitalu Specjalistycznym obejmuje: I. Sale intensywnego nadzoru: 1. Nadzór kardiologiczny ostry - sala 310 2. Nadzór kardiologiczny nieostry - sala 309 3. Sala zabiegowa \R\ - sala 308 II. Część korytarza głównego - 335 i korytarz - 332 III. Drzwi na główną klatkę schodową o odporności ogniowej EI 30 pomiędzy 332 i 333 Powierzchnia całkowita pomieszczeń planowanych do realizacji wynosi ca. 211 m². A. Prace będą realizowane na wydzielonej części czynnego oddziału. Oddzielanie oddziału ścianką szczelną należy do Wykonawcy. B. Przebudowa oddziału obejmuje roboty: rozbiórkowe, budowlane remontowe, instalacyjne elektryczne, elektryczne słaboprądowe: telefoniczne, komputerowe i sygnalizacji pożaru, wod.-kan., c.o., gazów medycznych: tlenu, sprężonego powietrza i próżni, przygotowanie kanałów wentylacyjnych pod planowaną klimatyzację. C. Zakres szczegółowy robót określa dokumentacja techniczna oraz przedmiary robót: - instalacyjne zawierające rozbiórki, roboty przygotowawcze oraz instalacje c.o., wod. - kan., technologiczne - gazów medycznych oraz okładzinowe - roboty budowlane zawierające roboty rozbiórkowe i remontowe - roboty w zakresie instalacji elektrycznych / w kosztorysie ofertowym nie należy wyceniać robót w pozycjach od 139 do 190 / - instalacyjne wentylacyjne - przygotowanie kanałów wentylacyjnych pod planowaną klimatyzację Zamówienie winno być wykonane zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami. D. Dopuszcza się stosowanie innych materiałów niż podane w projekcie o parametrach równoważnych lub nie gorszych niż podane w opracowaniu. Obowiązek udowodnienia równoważności oferowanych materiałów z rozwiązaniami określonymi w dokumentacji ciąży na Oferencie. E. Materiały wbudowane muszą spełniać wymagania do stosowania w budownictwie i posiadać odpowiednie aprobaty, atesty lub inne wiarygodne dokumenty wystawione przez instytucję uprawnioną, która potwierdzi, że oferowane materiały spełniają wymagane parametry. F. Transport materiałów z rozbiórki odbywać się będzie boczną klatką schodową. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawą Prawo zamówień publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych oraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.pulawy.pl. Opłata: 150 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zgodnie z art 42 ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekaże w terminie 5 dni SIWZ za opłata 150,00 złotych netto. Płatność za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie SP ZOZ Pulawy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 10:15, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach budynek Administracji - pokój nr 4.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.05.2007.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Zakup, dostawa i montaż systemu klimatyzacji w budynku E40/1 wraz z pracami budowlanymi.
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynków administracyjno-socjalnego i socjalno-warsztatowego przy ul. Składowej 3 w Puławach
- Modernizacja pracowni do przedmiotów zawodowych w obiekcie ZKZ w Puławach w ramach projektu "Poprawa infrastruktury kształcenia zawodowego Powiatu Puławskiego"
- Zakup i dostawa 2 szt. nowych samochodów dostawczych do DMC 3,5 t z zabudową skrzyniową, samowyładowczą z metalową nadstawką i plandeką
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Puławach w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU DLA ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace remontowo - budowlane przy budynku obecnej świetlicy (dawnej szkoły) w Bobulczynie"
- Rozbudowa Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku na potrzeby opieki długoterminowej w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym.
- Przebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii
- "Rozbudowa Przedszkola Miejskiego w Korszach o budynek Klubu Dziecięcego - w celu utworzenia 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3"
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego SPZOZ w Bielsku Podlaskim
- Budowa samorządowego żłobka w Pełkiniach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.