Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-05-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przodkowo: modernizacja ujęcia wody w Przodkowie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Przodkowo, do kontaktów: Lidia Polańska, 83-304 Przodkowo, woj. pomorskie, tel. 058 6851425, fax 0586851361, e-mail: nieruchomosci@przodkowo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.przodkowo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja ujęcia wody w Przodkowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Przodkowo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja ujęcia wody w Przodkowie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - Kładzenie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje budowę rurociągu tłocznego, wymiany obudowy istniejących dwóch studni głębinowych, modernizacji stacji uzdatniania wody i adaptacji budowlanych budynku hydroforni dla potrzeb technologicznych. Na terenie istniejącego ujęcia projektuje się wykonanie: - wymiany obudów studni głębinowych - wymiany agregatorów pompowych studni głębinowych - w budynku stacji uzdatniania wody wykonanie nowego układu technologii uzdatniania wody. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 10 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach 1) pieniądzu na konto bankowe Urzędu Gminy Przodkowo: Bank Spółdzielczy Sztum O/Przodkowo nr 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9. listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, póz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, póz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, póz. 1824). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferent nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 oraz musi spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oferent musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, jest wpisany do właściwego rejestru albo do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3. Oferent nie może zalegać z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne, z wyjątkiem przypadków kiedy uzyskał on przewidziana prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności 4. Oferent musi posiadać doświadczoną kadrę inżynieryjno techniczną co najmniej dwóch kierowników z doświadczeniem i uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi oraz zatrudniać przeciętnie w okresie ostatnich 3 lat minimum 30 osób 5. Zrealizowali i zakończyli w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego co najmniej 2 (dwa) zamówienia publiczne odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 6. Posiadają niezbędne środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości 500.000 zł lub zdolność kredytową na kwotę 500.000 zł 7. Spełnia pozostałe warunki określone Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie następowała na podstawie złożonych przez oferentów dokumentów, w tym: oświadczeń i zaświadczeń wyszczególnionych poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia 4. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykonane zostały należycie (referencje) 5. Informacja o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat 6. informacja z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przodkowo.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 11:00, Urząd Gminy w Przodkowie, 83-304 ul. Kartuska 21 (pokój nr 3).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007.
INNE PRZETARGI PRZODKOWO
- Dostawa wodomierzy i zestawu do zdalnego odczytu wraz z oprogramowaniem i serwisem online oraz ich montaż i uruchomienie w budynkach mieszkalnych i studniach wodomierzowych na terenie gminy Przodkowo
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Przodkowie
- Budowa zbiorczych sieci wodociągowych w miejscowościach Gminy Przodkowo
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Przodkowie
więcej: przetargi PRZODKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa dwóch przyłączy wodociągowych oraz elektrycznych do studni ujęcia wody D2A i D3A dla Zakładu Produkcji Wód, przy ulicy Węgierskiej 40- etap II" - znak sprawy DI -03/25
- Park miejski przy ul. Świerkowej w Suwałkach
- Budowa wiaty rekreacyjnej w Dębowcu
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności energetycznej budynków IBPRS -PIB w Warszawie Zadnie nr 2
- "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Czerwonka"
- Wymiana rurociągu zimnej wody zasilającej budynek Główny Szpitala od hydrantu w ogrodzie do przyziemia budynku Głównego (pomieszczenia kompresorowni) oraz do hydrantu do sklepu jarzynowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.